LİSE

790 44 19
                                    

2 ay sonra Dick'den
Bruce yanımızdaki geldi ve önümüze 3 çanta attı.Biz salonda oturuyorduk."Sizi liseye yazdım."Jason ağızındaki kolayı püskürttü."Ne?!?"Ben sevinmiştim Tim'in ölümünden sonra kafamızı dağıtabilirdik Damian kafa salladı."Damian normalde liseye gitmemen gerek ancak seni yaşıtlarınla bir sınıfa yazdırdım,lise bir olarak.Jason ve Dick siz aynı sınıftasınız lise 2 olarak.Yarın normal okullar ile başlıyorsunuz."Ben ve Damian onayladık ancak Jason'nın pek hoşuna gitmedi."
******
Ertesi gün çantamızı aldık saçımızı taradık ve çıktık.Damian bizden ayrıldı.Jason'nın ağızında lolipop benim ağızımda sakız vardı.Çok havalıydık.Jason ve kot ceketi yakıyordu.Ben spor giyinmiştim.Herkes bize bakıyordu.

Yanımıza 2 kişi geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanımıza 2 kişi geldi."Merhaba ben Tim."Jason elini yumruk yaptı.Çocuğa yürümeye başlarken ben ve onun yanındaki kız ile beraber onu tuttuk"Neler oluyor?!"Çocuk korkarak sordu."Özür dilerim.Sadece-"Jason sonunda ben konuşurken çekildi.Çocuğa döndüm Jason nefes nefese kaldı."Tekrar özür dilerim.Sadece ismin.2 ay önce kardeşimizi kaybettik.Adınız aynı."Kız ve çocuk bize baktı."Üzgünüm.Bana arkadaşlarım John der."Ben el sıkıştım.Jason'da özür diledi ve elini sıktı.Kız kendini tanıtmaya başladı."Mina."El sıkıştık Jason büyülenmiş kıza bakıyordu.O sırada yanımıza Damian geldi.Bize abi demek zorundaydı."Abi.Paramı evde unuttum..."Ona biraz para verdim koşarak sınıfına döndü.John "Biz okul temsilcisiyiz ve sizle aynı sınıftayız.Okulu gezdirmemizi ister misiniz?"Ben kafa sallarken Jason inledi.Biz ikimiz önden giderken Jason ve Mina arkadaydı.Onları dinliyoruk çaktırmadan.
"Saçların yakıyor.O beyazlık nasıl oldu?"
"Immm.Doğuştan."
"Çok şanslısın.Ben kendiminkini bu sene kendim yaptım."

"Bence böyleside iyi Mina

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bence böyleside iyi Mina."
"Sağol.Oturma planına göre ikimiz oturuyoruz."
"İyi.Zararının olacağını sanmam."
John'a bana seslendi."Küçük kardeşin ilk sınıf mı?"Evet anlamında başımı salladım ve konuşmaya girdim."Tim'de lise 2 olucaktı.Ancak...Bilirsin bazı şeyler olmuyor."Başını eğdi ve "Nasıl oldu?"diye sordu.Hiç çekinmeden cevap verdim."Cinayet.Hepimizin gözü önünde oldu."John bu konuyu kapattı ve sınıfa girdik.Birkaç kişi ile tanıştım.Jason ise yerinde oturup müzik dinlemeyi seviyordu.İçeri öğretmen girdi Jason kulaklıkları çıkardı ve telefonu cebine attı.Tanıştık bilmemne falan filan.Ders bittiğinde.Mina Jason'nı hiç rahat bırakmadı birden sınıfta bir kıyamet koptu."Peşimi bırak be!"Jason bağırıp sınıftan çantası ile çıktı.Ben Mina'nın yanına gittim."Onunla konuşurum.Yarın görüşürüz."dışarı çıktım.Offff!Yeter artık Jason birine dalıyordu,Damian yerde bacağı kırık duruyordu.Damian'nın yanına gittim."Ne oldu?!"Bana dudağını sıkarak "Bir çocukla anlaşamadım sonrada beni itti ve bacağım kırıldı.Jason ve çocuğun abisi dalaşıyorlar."Onu bir banka oturtturdum ve Jason'nı ayırdım.Damian'na destek olarak eve geldik.Bruce Damian'nın bacağını oturttu ve sardı.Sonrada bizim karşımıza oturdu."İlk günden kavgaya karışmışsın."Jason bağırarak cevap verdi."Babammış gibi yapmayı kes!Sen sadece kendini bilmiş bana gözkulak olmak isteyen ama hiç olamayan bir Hiçsin Bruce!Hiçbir b*ka yaramazsın!"Biz ağızlarımız açık Damian ile birbirimize baktık.Jason o sırada Kapıyı çarparak çıktı.Ben arkasından motora atladım.Akşam olmuştu.Jason Tim'in öldürüldüğü sahile gitmiş bekliyordu.Yanına gittim sigarasını yakmış içiyordu.
"Hey."
"Hey."
"İyi misin?"
"Evet."
"Tim'i özledim."
"Bende Jason...Bende."

Devamını isteyenler!!!!!!!!!!!

Damian&Dick&Jason&TimmyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin