Dick'den 3 yıl sonra
Neler oldu bir fikriniz yok değil mi?Elbette yok.Bir süre önce siz bilmiyorsunuz ama ben Bruce ile kavga ettim ve 3 yıldır Ne Jason'nı nede Tim'i görüyorum.En önemlisi Damian'nı...
Kapının önünde kar üzerimi kaplamış tereddüt ederek konuşmaya başladım."Hadi Dick güven kendine alt üstü 3 yıl.Jason 18,Damian 13 ve Tim 15 yaşına bastı.Sıkıntı yok.Ayrıca bugün Noel."
Kapıyı tıkladım.Kapı hafiften açılmaya başladı.Jason kapıyı açtı.Konuşurken gözü kapalıydı "Damian bir dahakine o ko-..."Gözünü açtığımda dilini yuttu."Yok deden..."Bruce Tim ve Damian Jason'nın yanına geldi.Bruce"Ne ol-..."
"Dick..."(Tim)
Damian o,o çok değişmişti.Elinde parmaksız eldivenleri ve mavi kot pantolonunun üstüne siyah bir boğazlı kazak giymişti."G-Grayson?"
"Bakışlarınızdan belli.Benim şey...Benim burda olmam yanlış.Gitmeliyim.Gelmem bir hataydı.Özür dilerim.Arkamı döndüğümde Jason kolumdan tuttu ve beni kendisine çevirdi."Ne kadar kalbimi kırdığından haberin yok değil mi?!Sen tam bir pisliksin!Seni çok özledim!"deyip bana sarıldı.Ağlıyordu.Sarılmayı kesti ve suratını astı."Bende seni çok özledim Jason."
Tim bana gülerek karşılık verdi ve sarıldı.Gözleri dolmuştu.
Bruce "Yaptığın çok yanlıştı Dick.Ancak seni anlıyorum.Üstüne gitmem hataydı."dedi."Bende aşırı tepki gösterdim,Özür dilerim."
Damian gelip bama yumruk attı havuzun içine düştüm.Kafamı çıkardığımda bağırıyordu."Seni ne kadar bekledim haberin var mı?!Her Doğum günümü sensiz geçirmemek için kutlamadım her hediyeyi attım!Hergün ama hergün gelmeni bekledim!Bana söz vermiştin,hep yanında olucam dedin!Ama yalandı Grayson!Sana güvendim,abim olarak gördüm!Senin için yaptığım bazı şeyler oldu ama sen bunları bilmiyorsun!Ben senin için Raven'dan vazgeçtim lan!Onu bir kenara bırak ben seni gerçekten abim sandım!Abi Grayson!!ABİ!S*KTİĞİMİN ABİSİ!"ağlayarak ordan odasına koşuyor...Ve ben donarak ölücem."Azcık yardım.ACHOO!"Beni çıkardılar ve üstüme Jason'dan bir şeyler verdiler.Tim ayaklarımın altına sıcak su verdi ve Jason ise Battaniye verdi.Kesin hasta olucam.Önüme 12 tane hediye paketi geldi.Biraz sıcak çikolata içtim ve içim ısındı.Sonrasında herkes bir koltukta uyuya kaldı.Ben üşüyordum ancak uyuyordum...Birden dürtülmeye başladım.Gözlerimi açtım."Grayson."Damian'a baktım ve titredim fısıldaşıyorduk."Sana yorgan getirdim."Üstüme yorganı örttü ve ayak ucuma kıvrıldı.
Sabah
Hmmmm ne uyumuşum öyle...
Ha?!
Damian beni yine dürtüyordu?"Ne var Damian?"Damian biraz somurtkan olsada..."Dün için özür dilerim Grayson ve biraz ağır konuşmuş olabilirim.Sana ayrıca hak etmediğin bir küfür ettim...Abimsim ve bundan gurur duyuyorum."😱😱😱Ben şok!Damian'nj çok özlemişim...
"Seni özledim ufaklık.."
"Seni özledim abi...Seni çok özledim."
Veeeee yazar ağlar.
Kahvaltı yapıyorduk ve Bruce bana sordu."Uzun zamandır Nightwing'de ortaya çıkmıyor.Neler yapıyordun sen?"dediği an benim beyin yalan uydurmaya başladı.Kimseye Ajan-37 olduğumu söylerek onları tehlikeye atamazdım...Yarın yeni bölüm!!!Yorumlar ve beğenileri bekliyorum!Görüşürüz!Sizi seviyorum gençler iyi günler😀😀😀