Uyandığımda güzelce esnedim.Raven bir not bırakıp gitmişti.
Kurabiyeler fırında.Damian'a sıcak bir süt yap.Sonra görüşürüz.
Seni seven Raven.
Gülümseyerek kucağıma baktım.Damian parmağını emiyordu Ve çok şirin bir şekilde uyuyordu.Gözlerini araladı Ve "Gwayson kurabiyelerimi istiyowum."dedi.Onu kucağıma alıp perdeyi açtım mutfağa güneş vuruyordu.Saat 12:00'dı.Damian'nı tazgaha oturttum Ve sütünü ısıttım.Sütünü içti kurabiyelerini çok iştahlı iştahlı yiyordu.Onunla Biraz oynadım.
Bir süre sonra onu malikaneye götürdüm.Batcave'de Jason ile oynuyordu.Tim ise Ona oyuncak vermişti.Bruce'un Makina ile işi bitmişti bana "Bitti. Damian'nı geri getirelim.Ben saldırgan oğlunu özledim."dedi.Tamam anlamında kafamı salladım.Jason Damian'nı kucağına aldı Damian "Jason!Bana sawılıw mısın?"dedi.Jason cevap verdi."Tamam ufaklık."dedi ve Damian'a sarıldı.Sonra Onu makineya koyduk orda oturmuş parmaklarını emiyordu.Kapağı kapattık Ve Bruce makinanın kolunu çekti.Biraz ışık çıktı.Kapağı açtım Ve Damian çıkıp gerildi.Ona sırıtarak bakıyorduk.Bizi fark etti ve "Ne oldu?Ne yaptım şimdi?Bana mal mal bakmayı kesin!"dedi.Bruce dayanamayıp Damian'a koşup sarıldı.
"Neden bana sarılıyorsun?"
"Seni çok özledim ufaklık."
"Beni bırak?"
Bruce geri çekildi Damian bağırarak "Talia?o nerde?"dedi.Biz olayı anlattık Damian kocaman bir kahkaha attı ve "Cidden Kurabiyeye kuwabiye mi dedim?"dedi."Aman Tanrım.Hahahah!"Beraber olanları konuştuk Ve yemek yedik.Damian giyindi ve "Devriyeye çıkalım."dedi.Jason ve Tim onayladı Bruce uyuyordu.Damian Bruce'dan zorla izin aldı ve çıktık.Bir ara sokaktaydık.Gülüşerek ilerliyorduk Damian Bruce'un taklidini yaptı."Ben Batman!Böööö!"Biz kahkaha attık.Sonra Ben Harley'in taklidini yaptı."Oyun oynayalım!!Ben sıkıldım!!!"Tim bu sefer Freeze'in taklidini yaptı."Ben bilimim!Puahahah!"Jason sadece gülümsüyordu.Ben sormadan edemedim."Jason,İyimisin?"Jason kafasını salladı Ve Biraz içini açtı."Sadece mutluyum.Onca zaman Sonra ilk de-"Ben bir konseri patlattım aniden Damian ve Tim'de 2 hediye uzattı.
"Bune şimdi?"
"Tanrı aşkına Jason.Bugün 16 Ağustos.Kendi doğum gününü unutmuş olmazsın."
Biraz konuştuk Ve Damian o kostümle ara sokakta...Hediyesini verdi."Mutlu yıllar Todd."Jason hediyesini açtı.2 silah vardı.Jason eski silahları kırdı Ve yerine yenilerini koydu,silahlar doluydu.Tim "19.Yaşın kutlu olsun."Jason paketi açtı kahverengi yepyeni bir deri ceket vardı.Süperdi.Onu giydi.Süper bir şekilde Cool'du...Hazır olun yeni kitap bugün geliyor.Jason Todd kitabı!!!!
Beğenilere ve Yorumlara çökün!!!Geçen çöktünüz telefonda çöktü aynı şeyi bekliyorum!Ben Jason Todd kitabına kaçar!