-DAMİAN-

791 36 19
                                    

4 hafta sonra Damian'dan
Beni unuttu.Onun için ben yokmuşum gibi.İlk başta beni kardeşi olarak görmedi şimdide ben yokum...Onun için sadece Mina ve Jhon var benimle ilgilenmiyor bile.Ben bir hiçim Onun için.Ama kendisi istedi artık iyi Damian yok!Başa dönüyoruz.5'ide salonda otururken ben merdivenlerden inip kapıya yönelirken arkamdaki kıyafet vb. İle dolu olan çantam dikkat çekiyordu.Babam"Nereye?"dedi.Kızgın bir tavrım vardı."Seni ilgilendirmez."Dick yanıma geldi "Hey.Kardeşim bize katılsana!"dedi.Neşeli bir tavrı vardı.Elini başımdan ittim."Bana kardeşim deme Grayson yoksa beyninin pekmezi akar!Ne sen benim abimsin nede ben senin kardeşinim!"İçimden ağlamak geliyordu.Omzumu tuttuğunu an kapıdan ağlayarak çıktım.Kapşonumu yağan kardan korunmak için taktım.Şehir merkezine inebilmiştim.Kar heryeri Nasıl oluyorsa Ekim ayında kapatmıştı.Bir yerde üstümü çıkardım.Kostüm altımdaydı,maskemi taktım ve çatılarda gezinmeye başladım.Bir yerde durdum ve bağırarak bacayı yumruklamaya başladım.Sonunda ellerimin kanadığını hissettim ve bıraktım.Dizlerimin üstüne çökerek çığlık attım.Dick'in sözlerini tekrarlıyordum "Kardeş değiliz!Aramızda bir ilişki Yok!!Aaaaa!!!!"Hıçkırarak ağlıyordum.Arkadan omuzuma biri dokundu.Arkamı döndüm."RedHood."Jason'dı.Beni kucakladı ve ona bakmamı sağladı Maskesini yere koydu."Sana ne oldu?"Herşeyi anlattım ve maskemi çıkarıp sarılmaya devam ettim...

"Sana ne oldu?"Herşeyi anlattım ve maskemi çıkarıp sarılmaya devam ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hadi Dick ile konuşa-"Arkadan bir ses geldi.Arkamızı döndüğümüzde kimse yoktu.Beni yere indirip etrafa göz attı ki arkadan bir kurşun yedi."Jason!"Yerde kıvranmaya başladı.Ne yapacağımı bilmiyorum korkuyorum..."Nerdesin!?"dediğimde...Iyyyy!Cehennem ne tükürmüş..."Ölmüştün.Wondergirl."Lazarus macerasını anlattı.Jason'nı göstererek gülüyordu.Ben bağırarak "Bir abimi daha alamazsın!"dedim.Jason destek çağırmıştı bile,hareket edemiyordu.Acıya dayanamayıp baygın hale düştü.Biz kavga ediyorduk.4'ü birden havalı iniş yaptılar.Dick "Batwomen ve Batwing Jason'nı alın biz Batman ile Robin'e yardım ederiz!"dedi ve yanıma geldiler.Bruce"üçlü yapıyoruz."dedi.Dediği hareketi yaptık.çok şekilde ama ben hala kızgındım.Kılıcımı kabzasında çıkardım ve kızın üzerine yürüdüm."2.kez ölüceksin ve parçalarını kimse bulamıyacak!"İyice sinirlenmiştim.Kendimi kontrol edemiyordum.Kızın artık güçleri yoktu.Kılıç savaşına girdik beni durdurmuyorlardı.Dick hatta orda gülüşüyordu!Ihhh! Ne gıcık!Bir yandanda konuşuyorduk.
"Sen Tim'i bizden aldın!Bende senin canını alıcam!"
"Sanmıyorum Birdboy!"
"Sen beni kandırdın!Ben sana güvendim!İlk defa bir kıza güvendim ve sen bana bunu mu yaptın!Seni!!!!"
Derken,Dick iyice sinirimi bozdu orda katıla katıla gü—Olamaz...
Dick'den
Aslında az önce-Si*tir...Damian!Hayır,hayır,hayır!Kızın gizli silahımı var!Cidden mi!?Silahını bacağından çıkarıp onu vurdu.Damian bana bakarak çatıda düşüyordu."Damian!!!Hayır!!"arkasından atlayarak onu tuttum.Batwing bizi yukarı çekti.Bruce onu benden aldı."Robin?Robin kendine gel!"O pislik!!!Gitmişti!Aaaa!Onu kızdırmasaydım dışarıda olmazdık!Benim suçum.Mina yanımıza geldi."Damian. İyimi?!"dedi.Ben bağırıyordum.Kafayı sıyırdım galiba."Benim yüzümden!Benim yüzümden!!!Aaaa!Nasıl oldu?"Ben ne yaptım!Ordan bir öksürük sesi geldi.Ben gülerek ve endişe içinde "Eee yaşıyor!!!Hastahaneye götürelim!Zamanımız var!Batwing onu götürür bizde kimlik değiştiririz."Jason Kafasını salladı.Herkes ayrıldı.John Damian'ı aldı ve yola hızlıca koyuldu.Robin kıyafetine bir çağrı bulmuştuk.Jason ben giderken bana yumruk attı."Ne?!"dedim ve bana Damian'nın söylediklerini anlattı.Adetâ vicdan azabı çekmeye başladım!Kimlik değiştirip hastahaneye vardık.

İsteğe göre akşam Yeni bölümü yazıp atarım.İstediğini bilmem lazım ama :))

Damian&Dick&Jason&TimmyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin