2 gün sonra
Sadece su içiyorduk.İşkence gibiydi.Bir pencere vardı,başka bir odaya bakıyordu.Bir güç kaynağı vardı.Lazarus çukuru ile bağlantılıydı.Damian Onu farkedince "Lanet olsun...Burdan çıkmamız gerek."dedi.Jason neden anlamında kaş kaldırdı ben ise detayları dinliyordum."Büyükbabam ölmeden önce bir plan yapmıştı tabi bende başta sevinmiştim ama sonradan Batman'nin babam olduğunu öğrendim.Bu makinayla istersen boyutlar arası yolculuk,ister geçmişe kısıtlı bir süre olmak kaydıyla yolculuk yapabilirsin.Ama bir kötü yanı var.İnsanı istediğin kadar küçük yaşlarına çevirebilirsin."dedi.Biz endişeli bakarken yeni aklıma geldi eldivenimde mini aletler vardı.Sonuçta ajandım yani...Biraz uğraştırsada kendimi kurtardım.Tam o sırada havalandırmadan Bruce geldi.Ben ona çıkıştım."Cidden mi?!Tam ben kurtuluncamı geliyorsun?!!"Bruce bana cevap vermedi ve Jason ile Damian'nı çözdük.Damian hariç hepimiz altımızda hazırda olan kostümlerimizi çıkardık Ve maskemizi taktık.Damian
Annesi olduğu için Böyke duruyordu.Yüzündeki kanı sildi ve bizi makinaya götürdü.Makina yemyeşil parlıyordu,bize "Beni koruyun.Ben Onu imha ederim."dedi.Damian makinanın güç yerini açtı.O sırada ise Talia ve ekibi geldi. Jason "Başlasak?"dedikçe Bruce gaza geldi ve daldı.Jason ve Talia konuşarak dövüşüyordu.
"Jason,Biz seni eğittik.Batman'ni öldürmen için eğittik ama sen...Şuan Onu koruyorsun.Onu geçtim.Dick Grayson'a bak.Seni hep koruyacağına dair söz vermişti.Ama seni ölüme terk etti.Abin seni ölüme terk etti!"
Eyvah!Bublar doğru değildi!Onu asla ölüme terk etmem!
"Jason Onu dinleme sa-Ah!"Üstümde bir adam vardı."Jason.Ben sana böyle bir şey yapmam!Yapamam..."
Jason bağırarak Talia'nın üstüne atladı."Senin dediklerin sadece yalan!"
O sırada Talia'nın cebinden bir düğme düştü yere yüz üstü çakıldı Ve o sırada Damian'nı fark etti.Jason'dan dolayı kalkamıyordu elini uzatarak bağırdı.
"Damian!!Çekil hemen!!!"
"Anne?"
Damian arkasını döndüğü an büyük bir ışıkla beraber makine patladı Biz siper almışken Damian elini suratına getirdi.Sis örtüsü kalktığında Taila ve adamları kaçmıştı,Damian'nı aramaya başladık.Kıyafetini görmüştüm.Uzaktan ona doğru koştum.Kıyafetin altında bir hareket vardı.Kıyafeti kaldırdım ve-Aman Tanrım...
"EEEE..Çocuklar..."
Bruce ve Jason yanıma geldiler.Damian Küçülmüştü.Makina Onu baya küçültmüştü.Küçük Damian'nı kucağıma aldım,13 yaşından 2 yaşına gelmişti.
"Damian?"
"Gwayson!!"
Dedi ve bana sarıldı.Çok tatlıydı!!!R harfini söyliyemiyordu o yüzden bana 'Gwayson' diyordu.Jason Bruce'a döndü ve"Bizi tanıyor ama neler olduğunu bilmiyor."dedi.Bruce Damian'nı elimden aldı ve pelerinini çıkarıp sardı.Damian minik ellerini Bruce kaldırıp bana sarıl işareti yapıyordu.Bruce bir kere sarıldı Ve bana geri verdi."Ev Talia açısından tehlikeli bende bu aleti düzeltene kadar çocuk bakıcılığı yapıcaksınız.
&&&&&&&&
Eve gittiğimizde kostümü çıkardım.Damian salonda oyun oynuyordu.Jason ile biz giyinip yanına gittik.Jason Damian'nın yanına geldi.
"Karnın açmı ufaklık?"
"Kuwabiye istiyowum."
"Tamam Dick'e söyleyeyim sen oyun oyna tamam mı?"
"Tamam Jason."
Mutfakta ikimize kahve yaparken yanıma geldi."Kuwabiye istiyowum dedi.Çok tatlıydı."Kurabiye yok ki...
"Kurabiye yok..."
"Bebek ağlaması istemiyorsak yapalım."
"Aslında Teen Titans'ta iken Raven bir kurabiye yapmıştı.Ondan sonra 10 tabak yedim."
"O zaman 'eski sevgilini'çağır."
"Zorundayım.Sen Damian ile ilgilen ben ona süt hazırlayayım.Kahveleride o zaman getiririm.Raven'nı arıyorum."
"Tamam."
Jason Damian'nın yanına giderken elime telefonu aldım Ve numarayı çevirdim.
"Raven?"
"Oooo.Dick?İşin düştü?"
"Rahatsız ettiysem-"
"Şakaydı devam et."
Olayı anlattım.
"Vay be.Neden beni aradın?
"Kurabiye istiyor."
"Beni araman normal.Geliyorum."Diğer bölüm çok eğlenceli olucak.Akşam duyurular Ve Batfamily'e sorun gelicek.
Yorumlara bu bölüm için görüşlerinizi alalım.
Oylamayı unutmayın!!