0.3

5.8K 89 29
                                    

Odaya giren kaslı, yarım ağız gülen genç adama istemsiz olarak gözünü devirdi Adara.

Ama inkar edemeyeceği kadar yakışıklıydı genç adam. Belki 19 belki 20 yaşlarındaydı. Sarı saçları, güzel poposu ve uzun olduğunu düşündüğü penisi.

Gözlerinden bahsetmiyorum bile... Diye düşündü.

"Merhaba, güzellik. " dedi genç adam çapkın bir gülümsemeyle.

" Merhaba, yakışıklı. " dedi Adara onu taklit ederek,

Genç adam daha fazla lafa gerek duymadan üstünde ki tişörtü çıkardı ve her kadının aşık olacağı kaslarını sergiledi.

Adara dudağını dişiyle ısırdı.

" Beğendin mi? " diyerek Adara'ya yaklaştı.

" Hmm... Bunu beğenmeyecek bir kadın tanımıyorum. " dedi zevkli bir gülüşle, bu sırada genç çocuğun vücuduna dokunuyordu.

Genç adam Adara'yı kibar bir şekilde büyük yatağa yatırdı ve sakince öpmeye başladı.

Başta kibar ve masum olan öpücükler, kısa bir süre sonra ateşli ve aç öpücüklere döndü. Genç adam o kadar sert öpüyordu ki Adara karşısında olgun, deneyimli bir erkek olduğunu düşündü.

Genç adamın dudağını ısırdı Adara, genç adam ise gülümseyerek inledi.

Genç adam dayanamıyormuş gibi Adara'nın tişörtünü ve şortunu çıkarttı. Pozisyon değiştirdiler ve yatağa o oturdu. Adara'nın onu soymasına izin verdi.

Adara, genç adamın pantolonunun düğmesini açtı, yavaşça, bacaklarına dokunarak pantolonu indirdi ve ayağından çıkarttı. Ardından genç adam geriye doğru gitti ve penisini belli edecek şekilde oturdu. Adara onun önüne doğru uzandı ve genç adamın baksırını sıyırarak penisi ile eliyle oynamaya başladı.

Genelde müşterileri 30 yaşından aşağıya olmazdı, bu bir ilkti ve Adara sadece öpüşme ile bile çok zevk almıştı.

Adara ilk başta sakince genç adamın penisi ağzına aldı. Daha sonra hızlanarak emmeye, bir dondurma gibi yalamaya başladı. Bir süre sonra ağzına gelen zevk suyuyla yüzünü buruşturdu.

Genç adam, Adara'yı kucağına aldı ve yine öpmeye başladı. Sertçe dilini Adara'nın ağzında dolaştırıyordu.

Adara'yı yatağa bıraktı ve onun uzanmasına izin verdi. Yükünü ona vermeden Adara'nın içine girdi.

*

BedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin