1.8

2.9K 59 13
                                    

Alkım, Barın'nın yanında oturuyor ve onu dinlemiş gibi yapıyordu.

Barın ise ısrarla onu, yanına taşınmaya ikna etmeye çalışıyordu.

Barın, sorunu ne bunun? Diye düşündü. Ne tesadüf ki Alkım'da aynı şeyi düşünüyordu.

"Düşüneceğim, tamam mı? " deyince Alkım, Barın zaferle gülümsedi.

" O zaman hadi gidelim. Geç kalacağız. " diyerek kalktılar.

*

Adara, henüz uyanmıştı. Yanında yatan Kara'ya bakmak için kafasını çevirdiğinde, yanında kimsenin olmadığını fark etti. Bu biraz canını acıttı.

En azından giderken haber verebilirdi ya da not bırakabilirdi. Diye düşündü ama ne çare, Kara'ydı bu adam, zihnide kendisi gibi kara olan adam.

Adara uyuşuk uyuşuk yataktan kalktı. Banyoya geçip yüzünü yıkadı ve dişlerini fırçaladı. Aynada bir süre kendini izledi, uzun süredir makyaj yapmadığını fark etti ve hemen makyaj çantasını alıp makyaj yapmaya başladı.

Makyajı bittikten sonra eşyalarını çantasına koydu ve kendi yansımasına gülümseyip banyodan çıktı.

Makyaj yapınca, mutlu hissediyordu.

*

Alkım sahnede son şarkısını bitirirken içeriye fötr şapkalı, beyaz gömlekli, siyah pantolonlu bir adam girdi.

Alkım adamı incelendiğinde babası olduğunu fark etti. Bir anda gelen korku ve endişeyle sözleri toparlayamadı.

Kafede ki insanların umurunda değildi ama Barın bir sorun olduğunu anlayıp Alkım'ın kulağına fısıldadı.

"O adamı tanıyor musun? "

" O benim babam. " deyince Barın adamı bir daha süzdü.

Alkım sahneden indi ve Adem beyin önüne geçti.

" Ne işin var burada? "

" Zevkimden gelmedim, annen hasta. Son bir kez seni görmek istiyor. "

" Benim sizin gibi ailem yok, öldü de oğlun. "

" Bana bak! Sadece bir gün için geleceksin ve iyi bir evlat olacaksın, ondan sonra nereye istiyorsan siktirip gidebilirsin!" diye tiksintiyle konuştu.

Alkım bir süre düşündü.

Sonuçta annem o benim diyerek kararını verdi.

"Tamam yarın geleceğim. "

" Gelsen iyi edersin. " dedi ve başka bir şey demeden kapıdan çıkıp gitti.

Alkım arkasından" Duygusuz herif! Diye bağırdı.

Ondan sonra kafenin arka tarafına geçip bir sigara yaktı ve oturdu.

BedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin