1.3

3.6K 74 7
                                    

Alkım eve geldiğinde Adara'yı bulamadı. Hemen telefonunu aldı ve onu aradı. Bir kaç saniye çaldıktan sonra meşgul sesi çalınca sinirlendi.

Nerede şimdi? Diye düşündü.

Bir kaç dakika ne yapabileceğini düşündü. Eğer konuşmak isteseydi, açardı telefonu.

Odasına geçip yatağına uzandı. Gözlerini kapattı ve uyumaya çalıştı. Gece yine provaları vardı.
Bir kaç dakika sonra Alkım sağ kolunun üstüne yattı. Dönüp sol kolunun üstüne yattı.

Uyuyamıyordu.

Gözlerini açtı ve camdan dışarıya izlemeye başladı. O an aklına gelen durum ile sıçradı.

O gözlerini tanıyordum!

Alkım'ın aklına henüz gelmişti, Barın'la daha önce tanışmış ve konuşmuştular. Sadece eşcinsellere özel bir sitede.

Alkım gülümseyerek yatağa tekrar oturdu.

Neden gülümsüyorum ben? Banane eşcinselse? Diye düşündü ve gözlerini tekrar kapattı.

Uyumayacağını anlayınca ayağa kalktı ve çantasından mavi defterini ve kalemini aldı.

Madem uyuyamıyorum, bende şarkı yazarım diyerek defterin boş sayfasını açtı ve düşünerek yazmaya başladı.

Birileri yalan oldu, birileri ziyan
Ama hiç biri dönmedi
Ya sen dönecek misin?

Kaç sigara yaktım,
Kaç tane söndürdüm
Ya kaç tane yakacağım?
Seni beklerken
Peki seni beklemeli miyim?
Yoksa devam mı etmeliyim?
Ah, bir cevap versen
Beni arada bırakmasan

Son cümlesini yazarken kapı açıldı. Alkım sesi duyunca yataktan hızla kalktı ve kapıya doğru yürüdü. Adara'yı görünce gülümsedi.

"Neredeydin? "

" Kara'yla konuştum. Bana bir şans verdi! Hatta onun yanına taşınmamı istedi! " dedi sevinçle.
Ama Alkım sevinmemişti.

" Hemen mi? "dedi şaşkınlıkla.

" Evet! " dedi ve heyecanla Alkım'a sarıldı.

" Yani, onun yanına gideceksin. "

" Eve... " cümlesini tamamlayamadan aklına gelen düşünceyle somurttu.

" Ben... Özür dilerim, iyice düşünemedim. "

" Sorun değil. " dedi ve odasına gitmek için döndü. Adara, Alkım'ın kolunu tutarak konuşmaya devam etti.

" Ben ilk defa aşık oluyorum Alkım, bu benim için büyük bir olay! Sadece bir süre, söz veriyorum seni unutmayacağım. Sürekli yanına geleceğim. Konserlerini, gösterilerini kaçırmayacağım! "

" Tamam, Adara. " dedi Alkım zorlama bir gülümsemeyle.

BedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin