0.9

4.2K 75 15
                                    

Alkım ve Adara, Alkım'ın yeni işini kutlamak için büyük bir bara gelmişlerdi.

Barın pis kokusuna rağmen delicesine dans ediyor ve rastgele kişilerle öpüşüyorlardı.

Türkiye'nin en büyük ve en karışık barıydı burası.

Erkekler erkeklerle, kızlar kızlarla ve kızlar erkeklerle öpüşüp sevişiyorlardı.

Ve Alkım barın küçük bir odasında sarışın olan bir çocukla yatağa uzanmış birbirlerini soyuyorlardı.

Oldukları odanın kapısı açılınca ikiside kapıya çevirdi kafalarını.

Katıldığı grupta ki sert çocuk ona bakıyordu, içeriye girdi ve tişörtü olmayan çocuğun üstünden Alkım'ı kaldırdı.

"Bıraksana be, ne yapıyorsun? " diye bağırdı Alkım.

" Gitmemiz lazım!"

"Nereye? " diye bağırdı karanlık saçlara sahip olan gence.

" Başka bir yere. " dedi.

Bu da ne şimdi? Diye düşündü Alkım.

" Ama Adara... " lafını bitirmeden genç konuştu.

" Evine geri dönebilir. "

" Biz eve gitmiyor muyuz? "

" Hayır, provamız var. "

" Ne? Bu saatte mi? "

" Evet. Bu saatte! "

Kirli bardan çıkıp, temiz havaya girdiler. Alkım içeride ki havadan kurtulduğu için rahatladı. Derin nefes aldı ve karanlık saçlı gence soru sormaya başladı.

" Adın ne senin? "

" Barın. "

Kısa ve emir cümleleri Alkım'ın sinirlerini bozuyordu. Fakat yine de bir şey demedi, aynı gruptalar ve iyi anlaşması lazım.

Alkım onu takip etti, biraz yürüdükten sonra bir arabanın önünde durdular.

" Ehliyetin mi var? " diye merakla sordu Alkım.

" Grupta ki herkesin ehliyeti var. Sen hariç. "

" Oh... " dedi anlamış gibi.

Alkım kapıyı açtı ve oturdu. Barın, sürücü koltuğuna oturup arabayı sürmeye başladı.

BedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin