Alkım, kalktığında Adara'yı göremeyince nereye gittiğini anlamıştı.
Bunu yadırgamıyordu, o da çok uslu bir çocuk değildi.
Banyoya girdi ve yüzünü yıkadı. Gözü aynaya takıldı, gözlerinin altında mor halkalar oluşmuştu. Pembe dudakları ise soyulmaya başlamıştı.
Bana ne oldu böyle? diye düşündü.
Dişlerini fırçaladı ve banyodan çıktı.
Artık bir iş bulmam lazım diye düşündü.
Babasının çoktan kredi kartını iptal ettiğini düşünüyordu. Denemeye fırsatı olmamıştı ama o adam böyle birisiydi.
Mutfağa gitti ve dolabın içinden bir kaç şeyi ağzına attı. O sırada karar verdi, bugün iş bakmaya gidecekti.
Ağzına attığı şeyleri yuttuktan sonra bir bardak su içti ve yattığı odaya geri döndü.
Siyah bisiklet yakalı bir tişört giydi, ona uyumlu olarak düşündüğü siyah yırtık pantolon giydi. Renkli çoraplarını giydikten sonra şarjda ki telefonunu alıp sol arka cebine koydu, ne olur ne olmaz diyerekte cüzdanını da sağ arka cebine koydu.
Karışmış olan saçını eliyle düzeltti, hala karışıktı ama umursamadan beyaz ayakkabılarını giydi ve evden çıktı.
Anahtarımı unuttum diye düşündü.
Ama çok geçti.
Yapacağı bir şey olmadığı için merdivenlerden indi.
Bu sırada ne işi yapabileceğini düşündü. Daha önce hiç çalışmamıştı.
Seçeneklerini göz önüne getirdi.
Kitapçıda çalışabilirdi ya da bir markette kasiyer olarakta çalışabilirdi.
Bir süre etrafta boş boş dolaştı. Ne yapacağını bilmiyordu. Etrafına bakıyor ve iş ilanı arıyordu ta ki... Bir kafe camına yapıştırılmış " kafede şarkı seslendirecek solist aranıyor" yazısını görene kadar.
Yazının tamamını okumadan kafenin içine girdi.
Kahverengi ağırlıklı olan kafede, sıcakkanlı bir ortam vardı. Küçük bir sahne, sahnede ise bir tane bavul takımı, gitar, keman gibi müzik aletleri vardı. Ortamın güzelliği Alkım'ın içini ısıttı.
"Merhaba beyefendi, tek kişilik masa mı yoksa bir arkadaşınız gelecek mi? "
" Hayır, masa için gelmedim. Kafenin camına asılmış solistlik ilanı için geldim. "
" Ah, pekala o zaman. Lütfen beni takip edin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beden
General FictionCinsel ilişki; iki bedenin bir beden olmasıydı. Adara, ikinci bedenini bulmak istemiyordu; ikinci ruhunu bulmak istiyordu. Alkım, ailesi yüzünden evi terk ettikten sonra gidecek bir yer bulamaz ve caddeye yakın bir sokakta oturur. Bu sokak onun geri...