0.6

5K 115 15
                                    

Adara üstünü giyindi ve evden çıktı.

Bugün neler olacağına dair hiç bir fikri yoktu ama içinde tarif edemediği, daha önce hissetmediği bir duygu vardı.

Korkuyor muydu yoksa?

Eğer korkuyorsa neyden korkuyordu?

Korku gerçekten böyle mi hissettiriyordu? Sanki... Midesinde fırtına varmış gibi hissediyordu.

Binanın önüne gelince beklemeye başladı.

Neyi bekliyordu?

Önünde, siyah pahalı bir araba durdu.

Arabanın camı açıldı ve dünkü adamı gördü. Ona eliyle "gel" işareti yapıyordu.

Adara bir kaç saniye ona doğru baktı, saniyeler birbirini kovalarken yüksek siyah topuklu ayakkabılarıyla yürümeye başladı.

Kalbi hızlı atıyordu.

Bu adamda farklı olan ne vardı ki Adara korkuyordu?

Adara kapıyı açıp arabaya bindi.
Adam yaklaşıp onu dudağından şehvetle öptü.

Adara'nın dudaklarını bırakırken gülümsüyordu.

"Adım Kara.Ve sen... Artık benimsin. " dedi dişlerini göstererek gülümsedi.

Adara normalde olsa buna karşı çıkardı. Fakat yeni patronu oydu ve patrona karşı gelmenin sonuçlarını çok iyi öğrenmişti.

Sadece sustu ve Kara'nın mükemmel uyumlu yüzünü inceledi.

Dolgun pembemsi dudakları, düz dik burnu ve o mavi gözleri... Sanki Tanrı özenle yaratmıştı.

*

Büyük bir evin içine girdiğinde Adara ağzını kapatmak için biraz uğraşmak zorunda kaldı.

Kara, kapıyı kapattıktan sonra Adara'nın dudaklarını öpmeye başladı. Bu önceki açlık öpücükleri gibi değildi. Bu öpücük narin öpücüktü.

Adara'nın karşılık vermesi bir kaç saniye sürmüştü.

"Hizmetlilere izin verdim, eğlenceli bir şeyler yapmak ister misin? " dedi vahşi bir gülüşle.

"Evet." diyebildi nefeslerinin arasında.

"O zaman yukarıya çıkalım, güzelim. " dedi ve Adara'yı kucağına aldı. Adara'da bacaklarını Kara'nın beline sardı.

Bir kaç merdivenden çıktılar ve siyah kapılı bir odaya girdiler.
Kara Adara'yı yatağa yatırdı ve onu soymaya başladı.

Soyduğu her yeri dili ile yalıyor ve öpüyordu. Bir kaç saniye sonra Adara çıplak bir şekilde yatakta uzanıyordu. Kara ani hareketlerle üzerinde ki her şeyi çıkarttı ve Adara'yı yeniden öpmeye başladı. Sonra Adara'yı kaldırdı ve kendisi uzandı.

Adara ne yapacağını çok iyi biliyordu. Boynundan öpmeye başladı, kasları, omuzları, göbeği derken en sevdiği yer olan penisine geldi.

Nazik bir hareketle çoktan kalkmış olan penisi eline aldı ve diliyle yalamaya başladı. Öpücük konduruyor, bütünce ağzına alıyor ve diliyle yukarıdan aşağıya, aşağıdan yukarıya yalıyordu.

"Seni sonsuza dek içimde hissetmek istiyorum. "dedi Kara ve Adara'yı yeniden uzandırarak içine girdi.

#

Arkadaşlar, belki bir çoğunuz burayı okumayacak ama oy ve yoruma ihtiyacım var. Elbette ki ben buraya kendim için, yeni kurgular için yazıyorum ama hevesim yarım kalsın istemiyorum. Kitapta sevdiğiniz şeyleri ve sevmediğiniz şeyleri yorum olarak belirtebilirsiniz. Buna ihtiyacım var.

BedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin