3.1

1.9K 41 2
                                    

Alkım, polise dinlettiği ses kaydını kapattı ve konuştu.

"Yeterli mi?"

"Yeterli... Şimdi onu sorguya alabiliriz." dedi genç olan polis.

"İyi..." Dedi ve ayağa kalktı.

"Yardımlarınız için teşekkür ederiz." dedi yine genç olan polis.

"Onu 4 duvarın arasına sıkıştırdığınızda bende size teşekkür edeceğim." dedi ve ateş saçan gözleriyle hızlıca oradan çıktı.

Dışarıda sigara içerek bekleyen Barın'ı görünce onu yanına gitti ve elinde ki sigarayı alıp dudaklarının arasına koydu. Derim bir nefes çekti ve geri ona ona verdi.

" Ne yaptın? "

" Dinlettim ses kaydını, evine gidip alırlar orospu çocuğunu."

"Sen iyi misin?"

"Hayatım boyunca kazandığım en iyi arkadaşımı kaybettim, sence nasılım?"

"Özür dilerim... Hadi evimize gidelim. Beraber biraz şarkı yazar sonra uyuruz. Hayat devam ediyor."

"Maalesef ki ediyor." dediğinde beraber yürümeye başladılar.

Boş bir taksiye binip eve gittiler.

Eve girdiklerinde Umut ve Deniz oturma odasında oturuyorlardı.

Bir süre kimse bir şey demeden oturdular. Sonunda Alkım ağzını açtı.

"Bence "Hepsi Senin Yüzünden "i de listeye ekleyelim." dediğinde hepsi ona baktı ve kafa salladılar.

"Defterimde kullanabileceğimiz 5 tane falan şarkı var. Getireyim mi?" Hayattan soğumuş, amacı olmayan bir yürüyen ölü gibi konuşuyordu.

Hepsi yine kafasını sallayınca ayağa kalktı ve odasına gidip defterini aldı ve döndü.

Defterini açtı ve onlara sıra sıra göstermeye başladı.

" Yeterince İyi Olmadığında, Liarwarrior's Song ve Umutsuzlar Şehri benim en sevdiklerim." dedi ve hepsinin okumasını bekledi.

"Bize kaç tane lazımdı?" diye sordu Umut.

"6 tane." diye cevapladı saçlarını geriye doğru atarken Deniz.

"3 tane burada var, Hepsi Senin Yüzünden'le 4 tane oldu ve iki tane daha lazım bize..."

"Stranger Stronger'i de koyalım?" diye bir öneri sundu Barın.

"Olabilir, ben iki tane daha şarkının üzerinde çalışıyorum onlarıda bitirdikten sonra bakarsınız..."

"Tamam o zaman."

"Ben uyumaya gidiyorum." dedi Alkım ve kalkıp odasına gitti.

Son üç bölüm kaldığını duyurmak istedim...

BedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin