3.3

1.8K 42 5
                                    

Duruşma bittiğinde Kara eline kelepçe vurulmuş bir şekilde odadan çıkarken;

"Öldüreceğim seni! Öldüreceğim!" diye bağırıyordu.

Alkım umursamadı ve içeride olan herkese teşekkür edip odadan çıktı.

Barın onu görünce sarıldı. Alkım'ın acısı geçmemişti, geçmeyecekti ama o da sarıldı sanki mutluyum dermiş gibi.

"İyisin değil mi?"

"Olacağım." dedi ve beraber yürüyerek çıktılar.

4 YIL SONRA

Alkım, büyük uzun sahneden inerken dışarıda çığlık atan insanlara el salladı.

Benim hayran kitlem var... Diye düşünerek mutlu oldu.

Mutluydu.

Adara'yı atlatamamıştı ama artık iyiydi. Ünlü olmuştu, ailesine kendisini kanıtlamıştı.

Sadece ailesine de değil, kendisine de kanıtladı kendini.

Barın onun arkasından gelip kendisine çevirdi yüzünü ve öptü uzunca onu.

Bırakıp gülümsedi ona.

"Yarın evimize dönüyoruz, 10 günlük tatilimiz var. Bir kaç gün orada durur sonra da sana sürprizim var!"

"Ama sen böyle söylersen ben dayanmam ki!"

"Dayanacaksın." dedi ve yürümeye başladı, Alkım'da onu takip etti.

Otele geldiklerinde Barın kendini direk yatağa attı.

"Yorulmamayı nasıl başarıyorsun? Bugün 2 konser verdik, bu demek oluyor ki 20'den fazla şarkı söyledin. Kendine gel ve yorulup yanıma yat hemen!" diye bağırdı şakayla karışık bir sesle.

"Senin yanına yatmak için yorulmama gerek yok..." diyerek Barın'ın yanına yattı ve yanağından öptü.

Barın kolunun içine aldı Alkım'ı.

"4 yıl sonra o şehre dönmek... Biraz zor geliyor."

"Benim içinde..."

"Adara'nın mezarını ziyaret edeceğiz değil mi?"

"Elbette gideceğiz!" dedi ve Alkım'ın dudağını öpmeye başladı. 

Alkım anında ellerini kullanarak Barın'ın tişörtünden kurtuldu ve karın kaslarının üstünde ellerini gezdirmeye başladı. 

"Yarın uzun bir gün olacak." dedi Barın öpücüklerinin arasından ve Alkım'ı bırakarak yatağa uzandı. Onu kollarının içine aldı ve üstlerini bile değiştirmeden uyudular.

"İşte evimizdeyiz..." diye fısıldayınca Barın, Alkım hızla arabadan indi. 

Gizlice, hayran kitleleriyle karşılaşmadan gelmeleri çok zor olmuştu. Belki de 1 saatlik yolu 3 saate çıkartmışlardı ama sonuçta artık evlerindeler.

Alkım anahtarı kilide taktı ve kapıyı itti.

Eşyalarını bıraktı ve geri kapıdan çıktı.

"Bu kadar çabuk mu gideceğiz?"

"1 yıldır onun yanına hiç uğramadım. Bunu ona borçluyum." dedi ve yürümeye başladı.

Barın'da onu takip etti. 

Bir daha ki bölüm final! 

BedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin