1.7

3K 61 14
                                    

Adara, eve geri döndüğünde Kara koltukta oturuyordu.

"Gelmişsin. " dedi gülümseyerek.
" Neredeydin? " dedi Kara sinirle.

" Alkım'ın yanına gittim. "

" Bana neden haber vermiyorsun? " Kara sesini yükseltmişti.

"Ani bir kararla gittim ve bu kadar erken geleceğini bilmiyordum." dedi ve ona sarıldı.

Adara onda ne bulduğunu bilmiyordu. Ama biliyordu ki asla Barın'ın Alkım'ı sevdiği gibi Kara onu sevmeyecekti.

Ve bu onun canını çok acıtıyordu.

2016, Haziran, Cuma gecesi.

Kara, elinde ki silahı karşısında ki kadına doğrulttu.

Kadın hala korkusuz duruyordu.

"Neden? " diye sordu duygusuzca." Neden bunu yapıyorsun? " diye sormaya devam etti.

"Çünkü sen ve beni sevdiğini düşünen herkes bir gün gidecek. En azından ben göndereyim!" diye bağırdığında silahın tetiğini çekti. Büyük bir gürültüyle kadının kafasından çıkan parçalar ve kanla gülümsedi Kara.

O buydu, kadınları sever sonra onları kendine aşık eder ve öldürürdü. Bu ona seksten daha çok zevk veren tek şeydi.

Günümüz

Adara Kara'nın dudaklarını öpmeye başladı. Ona karşılık veren Kara'nın elleri ise boş durmuyor, Adara'nın dolgun göğüslerini sıkıyordu. Adara Kara'nın ağzının içine sesli bir şekilde inlerken Kara Adara'yı kucağına aldı ve merdivenlerden çıktılar.

Odaya girer girmez Kara Adara'yı yatağa bıraktı ve onun uzanmasına izin verdi. Adara'yı soydu ve onun vücudunun her bir karışını yalıyor, öpüyordu. Vajinasına gelince Adara'nın suratına baktı. Gülümsedikten sonra, vajinasını yalamaya başladı.

Adara zevkle inliyordu.

Daha sonra Kara soyundu, Adara uzandığı yerden kalktı ve ayakta olan Kara'nın vücudu yalamaya öpmeye ve ısırmaya başladı. Kaslarını öptü, kasıklarını yaladı. Penisine gelince ilk önce ucuna öpücük kondururdu daha sonra onu yalamaya başladı.

"Ağzına hepsini alabilir misin? " dedi sinsice gülerken.

Adara denemek amaçlı, Kara'nın penisinin hepsini ağzına almaya çalıştı. Fakat kusacak gibi hissedince bıraktı.

" Çok büyük, yapamam. " deyince Kara, Adara'yı kucağına aldı ve yatağa attı.

Bir çırpıda içine girince Adara'nın ağzından çığlık çıktı.

Kara'nın, bu çığlığa karşı tepkisi sadece zevkli iniltisi olmuştu.

BedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin