2.4

2.3K 52 3
                                    

Alkım, Barın'ın kucağından indi ve yatağa uzandı.

Alkım ona daha önce kimseye söylemediği bir sözcüğü söyledi.

"Seni seviyorum. " dedi ve gülümsedi.

Barın'da ona karşılık olarak ona sarıldı ve beraber bu pozisyonda uyudular.

Barın ilk defa gece kabus görmeden uyumuştu.

Yanında ona sarılan meleği neden olarak  gösterdi.

Yataktan kalkıp banyoya ilerledi. Klozette bir kaç saniyesini harcadı ve yüzünü yıkayıp dişlerini fırçaladı.

Banyodan çıkarken saçlarını biraz elleriyle düzeltti.

Mutfağa girdi ve biraz buzdolabını karıştırdı. Yiyecek bir şeyin olmadığını fark edince bir bardak su içti ve mutfaktan çıktı.

Alkım'ı uyandırmak için odaya girdi.

Melek misali uyuyan Alkım'ı görünce istemsiz bir şekilde gülümsedi. Ona yaklaştı ve öpmeye başladı. Alkım ise gülümseyerek uyandı.

Hafifti onun uykusu, küçüklüğünden bir alışkanlıktı.

"Günaydın. " dedi yarı açık gözlerle bakarken.

" Hadi, kalkıp giyin. İlk önce kahvaltı yapmaya gidelim. Daha sonra da kafeye. "

Alkım mırıldanarak yataktan kalktı.

Üstlerini giyindikten sonra evden çıktılar.

*
Kafeye geldiklerinde, Umut ve Deniz onları güler yüzle karşıladılar.

" Mükemmel bir haberimiz var. " dediler aynı anda.

Alkım istemsizce gülümsemişti.

" İlk albüm kaydımız için bir adam bizimle görüşmek istiyor!" dedi Deniz

Alkım, şaşkınlık içinde olduğu için tepki veremedi. Barın ise dostlarına sarılıyordu.

"Biliyorsun ki sana kızgındım ama... Sesin sayesinde başardık bunu. " dedi Umut ve Alkım'a sarıldı. Alkım'da ona sarıldı ve gülümsemeye başladı.

" Ne zaman gideceğiz? Ya da o mu buraya gelecek? "

" Adam kayıt stüdyosuna çağırdı. Alkım yazdığı bir şarkıdan söyler bizde çalarız. Ama bir saatlik bir zamanımız var. Bu yüzden hemen başlayalım. "

" O zaman "Stranger Stronger"'ı söyleyeyim." dedi Alkım ve çantasından defterini çıkarttı.

"Bunun melodiside mi hazır? " dedi Deniz.

" Evet. " diye karşılık verdi Alkım.

" O zaman ben bunu kopyalayıp geliyorum. " dedi Deniz ve kafeden çıktı.

BedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin