207

4.3K 231 29
                                    

Ik trok me terug en keek hem aan. Zijn ogen waren helemaal rood, meskin. "Komt goed inshallah, dit is een beproeving voor jou en je familie" troostte ik hem. Hij knikte en we liepen verder.

We stapten de auto in. Hij startte de motor en zette zijn hand op de stuur. Zijn handen trilden letterlijk. "Wacht" zei ik. Hij keek me aan. "Mag ik rijden?" vroeg ik. Hij keek me verbaasd aan. "Ik kan heus wel rijden" zei hij. "Stel dat er wat gebeurd?" "Ja daarom wil ik rijden, je trilt helemaal ik ga je echt niet zo laten rijden" Hij keek naar zijn handen en stemde toen toe. We ruilden van plaats en ik ging achter het stuur.

Ilyas :

Ze schuurde met een hoge snelheid de parking uit. Ik keek haar verbaasd aan. Ik wist niet dat ze kon rijden? Ze reed kapot goed, alsof ze al jaren haar rijbewijs had. Ze zette het muziek wat luider en probeerde me op te vrolijken, wat ik echt lief van haar vond. Ze zong mee met 'naar beneden' van Valsbezig (aanrader btw!) en ging helemaal los. Ik begon te lachen.

Ik keek haar aan. Ze was geconcentreerd op de weg. Ze reed met een snelheid van bijna 150. Zelf ik durf dat niet in de stad. Wollah ik hou van stoere meid man pfff.

"Ben ik interessant" zei ze. Ik kleurde helemaal rood. Shit, ik staar haar al de hele tijd aan. "Uh..haha" stotterde ik. Ze begon te lachen.

Thuis aangekomen, liep ze naar haar moeder toe en ik naar boven. Ik ging naar Abdel zijn kamer, maar hij was er niet. Ohjaaa! Hij had afgesproken met dat meisje, Loubna. Hij vond haar al een lange tijd leuk en nu heeft hij haar eindelijk kunnen fixen. Ik ben blij voor hem.

Leyla :

Ik sprak met mijn moeder over van alles en nog wat. Onder andere, over de trouw van Anouar die over een maandje plaatsvind. Ik heb een jurk laten naaien, die binnen 2 weken binnen komt en ik heb mijn jurk voor het henna feestje ook al uitgekozen. Ben er helemaal klaar voor alle sinds.

Younes en Leyla (part 2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu