261

4K 233 49
                                    

2 maanden later :

Ik werd wakker door Anas die aan het huilen was. Ik nam hem op en gaf hem wat te eten. Hij viel weer in slaap en ik stond op om me klaar te maken voor mijn werk. Younes was al weg.

Ik trok een zwarte spijkerbroek aan met een witte blouse. Mijn haren deed ik in een hoge staart en ik bracht lichtjes wat make up aan. Ik trok mijn lv schoenen aan en spoot nog een lekker geurtje.

De bel ging dus liep ik naar beneden om open te doen.

"Salam" zei ik en liet Farah binnen. Farah is sinds kort onze babysitter. Zij let op Anas als ik en Younes gaan werken. In de weekend komt ze niet, want dan heb ik vrij. Ze is een heel aardig meisje die werkt voor haar familie aangezien haar thuissituatie niet echt goed is. Maar ze werkt graag bij ons en Anas heeft haar graag, dus dat is een pluspunt.

"Anas ligt boven te slapen, als hij wakker word geef je hem zijn papfles en voor de rest doe je alsof je thuis bent" zei ik terwijl ik mijn jas aantrok. "Haha oke dankjewel en moet ik hem wassen ofso?" vroeg ze. "Nee hoeft niet, dat doe ik wel als ik terug ben" "Oke veel plezier op het werk" "Dankjewel schat, mohim ik ben er vandoor" zei ik en gaf haar 2 kusjes. Ik nam mijn autosleutels en ging de deur uit.

Nafissa :

"Schat word wakker" hoorde ik. Ik opende mijn ogen en zag Rayan met mijn haren spelen. Ik glimlacht en legde mijn hoofd op zijn borstkas. "Lekker geslapen?" vroeg hij. Ik knikte. Hij masseerde mijn haren en drukte wat kusjes op mijn nek.

We zijn inmiddels al een maandje getrouwd. Sinds gisteren zijn we terug van ons huwelijksreis naar Bora Bora, was echt leuk.

Ik stond op en liep naar beneden. Ik maakte ontbijt voor ons, terwijl Rayan een snelle douche nam. Ik maakte alles klaar en legde het op tafel.

"Ziet er heerlijk uit" zei Rayan die naar beneden kwam en een kusje op mijn wang duwde. Ik glimlachte en ging zitten. We ontbeten en spraken nog over ditjes en datjes. 

18u00 :

Leyla :

"Younes ik ga naar huis" zei ik. "Ja is goed, ik moet nog een paar dingen doen en dan kom ik" "Oke rond hoe laat?" "20 uur zoals altijd denk ik, kan ook vroeger" zei hij. "Oke is goed, tot straks dan" "Beslema schat" Ik duwde een kusje op zijn wang en liep zijn kantoor uit.

Ik stapte de lift uit en liep richting de deur terwijl ik mijn autosleutels alvast uithaalde. Ik liep langs de balie en zei, zoals altijd, gedag tegen Nathalie. (Nathalie is de vrouw achter de balie). "Leyla, deze man is op zoek naar meneer Younes" zei ze. Ik zag een man voor de balie staan, ik schat hem ongeveer 24, hij was lang, had een opgeschoren kapseltje, stoppelbaardje en hazelnootbruine ogen. "Ja, ik kom hier solliciteren, heb al contact opgenomen met hem en ik mocht vandaag langskomen voor een gesprek " zei hij. "Uhm, volgt u me even" zei ik vriendelijk.

We liepen de lift in en gingen naar boven. Er heerste een dodelijke stilte. "Ik ben Samir trouwens" zei hij en reikte zijn hand uit. "Ik heet Leyla" zei ik en schudde zijn hoofd. "Werkt u hier ook?" "Ja ik ben de vrouw van Younes" zei ik met nadruk op vrouw, want ik had al door dat hij de hele tijd oogcontact probeerde te maken. "Oh" kwam er zachtjes bij hem uit.

We liepen de lift uit en ik begeleidde hem naar Younes zijn kantoor. Ik klopte aan en liep naar binnen. "Er is een nieuwe sollicitant? Samir" zei ik. "Oh ja ja juist helemaal vergeten" zei Younes en stond op. Samir liep naar binnen en ik ging weg.

Thuis :

Ik gooide mijn spullen op de bank. "FARAH??!" riep ik. Ik hoorde gelach uit de tuin komen, dus liep ik naar de tuin. Ik zag haar daar zitten in het gras met Anas. Awww zo schattig. Ik glimlachte en liep naar hun toe. "Oh u bent er al" zei ze en stond op. "Ja, zijn jullie aan het genieten van de zon" zei ik en ging bij ze zitten. Ze knikte en glimlachte. "Dag schatje van mij, heeft Farah goed voor je gezorgd" zei ik terwijl ik Anas opnam. Hij glimlachte en trok aan mijn wang. "Mijn poepiiee!" zei ik en gaf hem duizende kusjes.

"Ik zal door moeten gaan" zei Farah en stond op. "Oh blijf je niet voor het avond eten?" vroeg ik. "Nee het spijt me, mijn moeder wacht op me" "Oh oke, bedankt Farah" "Is met plezier gedaan" zei ze lief. Ik gaf haar 2 kusjes en liep met haar mee tot aan de deur. Ik zwaaide haar uit en liep terug naar binnen.

"Mama gaat jou in badje steken he" zei ik tegen Anas die met mijn haren speelde. Ik liep samen met hem naar boven en stak hem in bad. Hij speelde met het water en zijn bad eendjes. Hij is echt dol op water.

Na zijn badje, droogde ik hem af, smeerde hem in met zwitsal en deed zijn pamper om. Ik deed een superschattige konijnenonesie om hem heen die mijn moeder voor hem had gehaald en ik liep samen met hem naar beneden. Ik legde hem in zijn parkje en liep de keuken in om alvast aan het avondeten te beginnen.


19u30 :

Ik speelde met Anas en leerde hem mama zeggen. Ik had wat Q-time met mijn babytje tot ik de deur hoorde open gaan. Eindelijk Younes is er. Ik heb hem daarnet nog maar gezien, maar wollah heb hem gemist. Ik mis zijn aanwezigheid bij mij, zijn kusjes, zijn armen om me heen, zijn liefde <3

"Salam" zei hij en kwam de woonkamer in. "Walikoum salam" Hij gaf me een kus en nam Anas op. "Heb je papa gemist!" zei hij en hield hem in de lucht. Hij trok aan zijn baardje. "Dat is dus duidelijk een nee" zei ik en stond op.

Terwijl ik de tafel dekte, speelde Younes met Anas. Ze waren echt zo schattig! Je moest ze bezig zien. Ik ben in luuuuvvv met hun, zij zijn de belangrijkste mannen in mijn leven!





Younes en Leyla (part 2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu