,, Zaira, vstávaj. Už sme tu," štuchal ma Phelps do chrbta.
Ležala som opretá o okno a keď som otvorila oči, videla som, že už je vonku tma . keď som mrkla na hodinky, bolo pol deviatej.
Blížili sme sa ku komplexu viacerých budov. Jedna z nich, tá najväčšia, pôsobila historicky. Vedľa nej sa nachádzala mladšia budova, vyzerala ako telocvičňa. Tretia moderná budova bola určite internát - mala niekoľko podlaží a bola tvaru kvádra.
Videla som menšie parkovisko, zopár záhradných altánkov a obrovský park s jazerom. Vyzeralo to tu ako v lepších kúpeľoch.
,, Zdanie klame, Zaira," prehodil Phelps akoby mi čítal myšlienky. Rýchlo som sa od okna odvrátila.
Phelps zaparkoval a spoločne sme vystúpili z auta. Okamžite pribehol nejaký personál, ktorý mi zobral veci.
,, Odneste to k Panne a Býkovi, izba číslo 12. " nadiktoval Phelps a zamestnanec sa na mňa zahľadel.
,, To je Kozorožec?"
,, Dnes ti to páli Ervin. Choď už. "
Ervin odišiel a my s Phelpsom sme sa pobrali do tej najväčšej budovy. Všade sa to hmýrilo ľuďmi.
Všetci mali však jednu vec spoločnú. Vyvaľovali na mňa oči.
S nepríjemným pocitom sme prešli až do riaditeľne, kde už boli zhromaždení ďalší ľudia, zrejme učitelia.
,, Zaira, prosím posaď sa," ukázal mi Phelps veľkú stoličku z červeného plyšu.
,, Chcel by som ti predstaviť profesorov, ktorí ťa na našej škole budú vyučovať. "
Za Phelpsovým chrbtom som zahliadla zvláštne staré hodiny. Ukazovali aj vlhkosť a teplotu a boli z ebenového dreva.
,, Zaira, vnímaj." Zavrčal Phelps. Rýchlo som sa naňho pozrela.
,, Takže, pán učiteľ Cooper. Bude ťa učiť históriu zázračných bytostí." Postarší profesor mi zamával.
,, Pani učiteľka Mayová. Bude ťa učiť biológiu a chémiu, pravdaže upravenú na naše potreby..." predstavil mi ešte niekoľko ďalších - učiteľa bojových umení a sebaobrany, vedúcu kurzu prežitia a dokonca, čo som bola prekvapená, matikára a angličtinárku, ruštinárku, nemčinára a francúzštinárku.
,, Takže Zaira, teraz sa pôjdeš vybaliť, ale ešte predtým ťa s niečím oboznámime. V rozvrhu, ktorý o chvíľu dostaneš, budeš mať nielen vyučovacie hodiny, ale aj plán areálu, zoznam učební, mimovyučovacích aktivít a množstvo ďalších vecí.
A takisto, je tu ešte jeden predmet." Phelps vytiahol zo šuflíka malú krabičku.
,,Otvor ju až keď budeš vo svojej izbe. Ervin ťa tam zavedie," kývol na pomocníka ktorý ma už čakal pri dverách.
Viedol ma mlčky chodbami internátu, až sme došli k izbe číslo 12.
,, Nech sa páči, slečna Callowayová," ukázal na dvere. Po prvý raz mi niekto po dlhej dobe povedal priezviskom.
,, Vďaka pane."
,, Volajte ma Ervin," podal mi ruku.
,, Zaira."
,, Teší ma. Mám pre teba ešte jednu radu."
,, Akú?"
,, Dávaj si pozor na niektoré bytosti. "
,, Nerozumiem ti."
,, O chvíľu zistíš." Usmial sa na mňa Ervin a odišiel.
S hlbokým nádychom som otvorila dvere izby číslo dvanásť. Prekvapila ma priestrannosť a slnečnosť, ale to nebolo to čo som si všímala najviac. Zaujali ma dve dievčatá sediace na posteliach.
YOU ARE READING
~Capricorn ~(Kozorožec)
FantasyBledá tvár, roky nedotknutá slnkom. Jasnomodré oči, ktorých pohľad mrazil. Strašná minulosť a ešte horšia súčasnosť. Zvláštne veci, ktoré sa diali okolo nej. Všetci ju považovali za blázna a radšej ju uzavreli pred svetom. No pravda bola úplne iná...