,, To nemôžeš myslieť vážne..." šepkám so šokom v hlase a očami naširoko otvorenými.
,, Zaira, je mi to ľúto,je mi to strašne ľúto," Ethan ma drží za ruky, a takmer plače. Stále dokola upokojuje mňa, potom seba, potom nás oboch, a potom zas seba...
Nechápem to. Ako je to možné?
,, Ethan ja tomu nemôžem uveriť.. Strieľaš si zo mňa? Zopakuj to celé ešte raz, asi to nechápem..." žiadam ho slabým hlasom.
,, Jednoducho, Lilith si ma zavolala... aj ostatných... a povedala mi že plánujú útok na školu... Z niektorých chce urobiť obyčajných otrokov na uspokojovanie démonického hladu, no niektorých - tých príťažlivejších,bystrejších a nie upírov- chcú zmeniť na démonov. Tých ktorých nebudú vedieť použiť ale budú ich vedieť zabiť, zabijú.. "
,, Dočerta Ethan musíme to ohlásiť musíme niečo robiť.."rozčuľujem sa, no Ethan ma pevne chytí za ruky.
,, Nedá sa.. Zaira ak zistia že to niekto z inkubov čo chodia sem prezradil..Lilith nebude zisťovať kto to bol..Rovno nás zvrhne a ja nechcem stráviť zvyšok večnosti v pekle, prepáč..." odmietavo pokrútil hlavou a ja som si nemohla odpustiť prevrátenie očí. Je to bojko.
,, Takže dopustíme aby sa takmer každá čarovná bytosť tu zmenila na sprostého démona? Bez urážky," zarazím sa ale on len mávne rukou, a tak pokračujem ,,Ethan,to nemôžeme!"
Ethan sa nečakane triumfálne pousmial. ,, Je jeden spôsob Zaira, čítal som o tom. Znamenia môžu všetko zachrániť. Neviem ako to urobíme ale je tu cesta. Navyše niektoré bytosti už nedokážu byť premenené, najmä tie nesmrteľné. Ale vy znamenia..Ste kľúčom k všetkému."
,, Nechápem. " nerozumela som ani slovo z toho čo hovoril, no našťastie bol na moju nechápavosť ako vždy pripravený.
,, Ste silnejší ako si myslíte... Teda ak máte dosť veľa energie.. Zaira, dokážete premôcť aj schopnosti Lilith,rozumieš mi? Dokážete démona zmeniť na takmer normálneho človeka,ktorý ešte k tomu bude mať štipku tvojich schopností...Nieje to úžasné?" Neveriaco sa zahľadím na Ethana.,, Toto sa v žiadnej z kníh ktorú som kedy čítala, nezmieňovalo ." Prehodím pochybovačne.
Ethan sa zhlboka nadýchol. Asi ho hnevalo moje vyrývanie, ale aj tak pokračoval ďalej.,, Nieje to bežná informácia. Zapísaná je len v jednej Knihe kníh, a tú pred rokmi ukradla istá démonka Rarity pre Lilith,ktorá ju zamkla na špeciálnom oddelení v našej knižnici. Bolo to už tak dávno, že nikto kto má menej ako niekoľko stoviek rokov - okrem démonov samozrejme- to nemôže vedieť. Lilith to tak vyhovovalo, inak by znamenia dokázali pripraviť ju o takmer každého démona. Knihu chráni ako oko v hlave, ibaže nie pred vlastnými.." bľabotal ale už som veľmi nevnímala.
,, To znamená... Že aj teba dokážem zmeniť na človeka." V tej chvíli vôbec nemyslím na nebezpečenstvo. V hlave už zachraňujem Ethana od večného zatratenia.
Pozrel na mňa a jeho zelené dúhovky na mňa zasvietili.,, Áno, ak chceš, dokážeš to. Ale ešte nie, ešte chvíľu musím zostať takto. Musíme to dokončiť. Ostatní budú musieť čo- to vytrpieť, ale Lilith určite nikoho nezabije. Nie hneď. "
,, Je ešte nejaká informácia ktorá by nám mohla pomôcť?" Potrebujeme plán. Musí byť dômyselný, nenápadný a efektívny.
,, Neviem Zaira.. Povedal som ti všetko čo som zistil v našej knižnici. Ale teraz musíme vypadnúť rozumieš? Ty, ja a všetky znamenia. Pôjdeme do môjho zdedeného domu v Orlande."
,, Nebudeš mať problém u Lilith? Keď na to príde.. "
,, Nie. Povedala mi že sa nemám vracať do školy. Myslí si že som doma pri rodičoch a že znamenia sú na dovolenke. Netuší že si sa vrátila v čase aby si ma zachránila." Urobí si prestávku aby ma pobozkal. Usmejem sa.
,, Nechcela chytiť aj nás?" Chytím ho za ruku a hrám sa s prsteňom. Má tam orla s jasnomodrými očami. Môj darček preňho. S mojou mágiou.
,, Chcela, no ste prisilní. Chcela vás pochytať po tom čo by ste sa vrátili , keď už by akadémia bola vyplienená. Ľahšie by vás chytili."
,, Dobre. Musíme ísť za Znameniami. "
Rozbehli sme sa smerom k veľkej spoločnej izbe Znamení.
⚫⚫⚫
Na premiestnenie do Orlanda sme použili špeciálny nápoj,ktorý využíva Ethan vždy keď sa potrebuje rýchlo dostať k Lilith alebo niekomu inému. Chutilo to odporne, asi ako plesnivý chlieb s pokazený m vaječným koňakom a salsou, ale dostalo nás to spoľahlivo do Ethanovho veľkého domu v Orlande. Bol krásny, mal množstvo malých izbičiek, veľké okná a veľa krásnych detailov. Dostala som izbu na poschodí spolu s Ethanom, hoci ostatní s tým mali kúsok problém. Bolo nám to fuk.
,, Takže ľudia, mohli by ste prísť dole?" Zakričal Ethan z jedálne zatiaľ čo ja som už sedela schúlená na stoličke za veľkým oválnym stolom.
,, Ethan, nehraj sa na generála," zahundrala Ariel ktorá došla dole ako prvá. Po prebdenom dni strávenom opäť s nejakým chlapcom ledva stála na nohách.
,, Nehrám, no musí tu fungovať istá disciplína, inak sme skončili. A viete dobre že tu niesme na rekreácii. Ide o vážnu vec."
,, Ako poviete pane!" Smiešne zasalutuje Noah schádzajúci po schodoch. Ethan prevráti oči a zatne päste tak, aby to nik okrem mňa nevidel.
,, Fajn,keď sme tu všetci, mal by som vás oboznámiť so základnými pravidlami a faktami ktoré.."
,, Nehraj sa už na šerifa Ethan. Stále tu velím ja ako vodca znamení a na tom sa nič nezmenilo. "Ozve sa Sebi.
,, Ak máme niečo dosiahnuť.."
,, Choď dopekla."
Ethanovi oči zažiaria červenou. Viem že je zle.
Taak čo hovoríte?💞
Mimochodom, ak by niekto mal záujem si ma nájsť na sociálnych sieťach, môj instagram je xnellx a snap nelalezarova, Takže ak má niekto záujem, pridajte si ma💕len vás poprosím aby ste mi potom napísali správu ak tak urobíte, keďže všade som private😅Much love
Nela 💙
YOU ARE READING
~Capricorn ~(Kozorožec)
FantasyBledá tvár, roky nedotknutá slnkom. Jasnomodré oči, ktorých pohľad mrazil. Strašná minulosť a ešte horšia súčasnosť. Zvláštne veci, ktoré sa diali okolo nej. Všetci ju považovali za blázna a radšej ju uzavreli pred svetom. No pravda bola úplne iná...