● IV. ●

537 37 0
                                    

,, Vieš, Zaira...Niekedy sa v knihách nedočítaš všetko. Musíš si niečo odžiť, aby si pochopila..." zašepkal mi priamo do ucha a na lalôčik mi dal malý bozk.

Celé moje vnútro sa rozkričalo, ale nedala som to na sebe poznať. Jemne som ho od seba odstrčila.

,, Ty teda nemrháš časom. Čo si myslíš, že budem ako všetky tie naivky, ktoré ti naskáču do postele? Mýliš sa. Snáď nečakáš, že budem ľutovať chudáčika démona. " zasmiala som sa.

,, Ešte uvidíme či nezmeníš názor."

,, Radím ti, nechaj ma tak Ethan. Mňa nezlomíš."

,, Ešte uvidíme, Zaira..."

Zopakoval a s týmito slovami vojdeme do učebne. Je to tam už plné, prázdna ostala jediná lavica vpredu pri okne. Otrávene sa otočím na Ethana. Aj keď sa snaží zachovať vážnu tvár, vidím tú nezbednosť v jeho očiach. Rezignovane si sadnem na jednu zo stoličiek a trucovito sa otočím Ethanovi chrbtom. Počujem za sebou jeho tichý smiech.

,, Dobrý deň študenti. Som profesorka Trailová a tento rok vás budem učiť Ovládanie magických schopností, čo je jednoznačne jeden z najdôležitejších predmetov. Každý z vás má nejakú magickú schopnosť, a my sa teraz pokúsime naučiť vás ju zvládať. Takže, teraz vám rozdám papiere. Pozorne vyplňte každé políčko. Za desať minút papiere pozbieram." Profesorka sa prešla medzi lavicami a porozdávala nám papiere. Pustila som sa teda do vypĺňania.

Meno: Zaira Callowayová

Vek: 18 rokov

Druh bytosti: Držiteľka elementu zeme (Kozorožec)

Kedy som prišiel/ prišla na to, že mám zvláštne schopnosti?

Schopnosti som mala odjakživa, ale až pred pár dňami som zistila, čo som skutočne zač.

Ako som sa k nim dostal/a?

Neviem. Čítala som čosi o tom, že elementy získavajú schopnosti po rodičoch  (dcéry po matkách, synovia po otcoch) a že vždy majú jedno dieťa. Rodič potom schopnosti stratí.

Lenže moji rodičia nevedeli nič o mágii.

Čo sa mi na mojich schopnostiach najviac páči a nepáči?

Páči sa mi, že v mojej blízkosti rastliny ožívajú. Nepáči sa mi, že ma kvôli tomu mali za blázna.

Mám sa rád/rada?

Nad touto otázkou som sa zamyslela.Mám sa rada?

Spomínala som na svoj predošlý život. V podstate okrem nejakých tých úspechov v krasokorčuľovaní som nič nedokázala. Bola som síce obľúbená, ale ľudí som si nevážila. Chlapcov som striedala a celkovo, bola som dosť mrcha.

Ale liečebňa a všetky predchádzajúce udalosti ma zmenili. Asi som si uvedomila krehkosť života a teraz ľutujem, aká som bola.

Preto do kolónky, či sa mám rada, napíšem:

Nie.

S povzdychom položím pero a opriem sa na stoličke. Vidím, že aj Ethan už dopísal, takže sa pozriem jedným okom do papiera. Nevidím nič, lebo je príliš ďaleko. Zachytím len jedno slovo na úplnom spodku papiera.

Nie.

Zamračím sa.

,, Fajn, to by sme mali," povedala Trailová a pozbierala papiere.

,, Ďalej, chcela by som vám niečo oznámiť. Hneď takto na začiatok roka si zadáme taký.. Povedzme projekt.

Budete si losovať dvojicu, a podľa toho, akú bytosť si vyberiete, budete o nej hľadať čo najviac informácií , urobíte si výskumy, porovnáte vlastnosti, a napokon, keď to budete všetko mať, porovnáte si so svojím partnerom aj to, či sa výsledky výskumov a realita zhodujú s poznatkami. Projekt odprezentujete poslednú hodinu školského roka.  Teraz prejdeme k losovaniu," povie a prútikom, ktorý neviem odkiaľ vzala (asi to bude čarodejnica) vyčaruje malý, hmlovitý vír.

,, Tak, začneme. Ty tam vpredu," Ukázala na mňa. Vypleštila som oči a pobrala som sa k hmle.

,, Len natiahni ruku a chyť to, čo tam bude," povedala prívetivo a tak som podišla bližšie.

,Len nech to nieje Ethan...' pomyslím si a natiahnem ruku do hmly. Ucítim čosi ako papierik, a tak ho vytiahnem.

Keď si prečítam meno, ustrniem.

,, Ethan Bright..." zamrmlem a podám profesorke lístok.

,, Výborne! A ty si?"

,, Zaira Callowayová."

,, Ah, Jasné, to si ty. Prepáč, nespoznala som ťa.  Takže prvý pár budú tvoriť Zaira a Ethan! "

Nepáčilo sa mi to slovo "pár". Znie to...No, akoby sme boli naozaj pár.

,, Takže predsa len budeme pár," zašepká Ethan to slovo do môjho ucha a ja ho vduchu preklínam.

⏺⏺⏺

,, Tak čo, ako si sa mala v prvý deň? " Pýta sa ma Sebi na obede.

,, No, je to tu sranda, ale ráno bola trochu fuška. "

,, Ako to?" Zamieša sa do toho Noah a strčí sa na miesto medzi Tianou a Astrid.

,, No, povedzme že som zažila celkom vtipnú vec s Ethanom." Porozprávala som im o tom, ako sme sa zrazili, ako ma provokoval (zvrátené predstavy a šepkanie do ucha som vynechala) aj to ako som ho dostala do dvojice na projekt.

,, Prekliaty inkubus," zamrmlal Sebi a Noah rozčúlene krútil hlavou. Ohnivooranžový prívesok sa mu pri tom hompáľal na krku.

,, Nechajte to tak. Aký bol váš deň?" Opýtala som sa milo.

,, No, videl som svoju bývalku Katherine na chalanských wéckach s Dylanom Welshom. Rozhodne to nebol iba rozhovor, a ani obyčajné bozkávanie, ak vieš ako to myslím, ale tá naničhodná sukuba mi je už ukradnutá. "

,, Chodil si so sukubou Sebi?"

,, Minulý rok. Aspoň som sa o to snažil, ale tí odporní démoni chcú vždy viac. Sú všetci rovnakí. " zamyslím sa nad jeho slovami.

Chcú vždy viac.

Spomeniem si na poznámky, ktoré som si robila.

Energia z jedného im nikdy nestačí.

,, Podvádzala ťa," poviem chápavo.

,, Presne tak. Tvrdila, že nemá na výber, ak chce prežiť. Ja som zas tvrdil, že až príliš lipne na svojej mágii. Bolo to nezdravé. Vždy potrebovala byť plne nakŕmená."

,, Je tu vlastne niekto, s kým môžu mať elementy normálny zdravý vzťah?" Opýtam sa.

,,Tu nie. Elementy môžu byť iba s človekom. Lepšie povedané, splodiť dieťa. Lebo inak sa naša krv zmieša, gény zmutujú a mágia sa znehodnotí. Potrebujeme neutrálnu krv. Dokonca by si nemohla mať dieťa ani s iným elementom, inak by počet detí zrodených z Elementov nebol dvanásť,ako je to teraz, a rovnováha by sa narušila. "

Už ho veľmi nepočúvam. V ušiach mi znejú len dve slová - neutrálna krv.

♥♥♥♥

Ale aj tak mám toho Ethana rada.

V médiách Sebi😍

Xoxo

Nela💙

~Capricorn ~(Kozorožec)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora