,, A dokážem toho oveľa viac. Stačí povedať, a môžem ti to všetko ukázať," každé slovo dôrazne vysloví a potom ma pobozká na kľúčnu kosť.
,, Čo si zač Ethan? Kto si?"
,, Vieš čo som? Som najhoršia nočná mora a zároveň najsladší sen. Dám ti smrť a zatratenie, ale aj rozkoš a nekonečnú radosť, život. Je len na tebe, čo z toho zužitkuješ a ako si s tým poradíš."
,, Nebude s čím. Mňa si nezískaš."
,, Ty to nechápeš. Niesi pre mňa len zdroj potravy. Ja skrátka cítim, že si moja. "
,, Cítiš zle. Ty si démon, stvorenie tmy a zla. Ja som Držiteľka elementu, jedno zo Znamení, starám sa o rovnováhu. Nás dvoch nespája žiadna cesta."
,, To sa ešte uvidí Zaira. Si tvrdohlavá, ale ešte sa poučíš. "
v hlave sa mi ukáže obraz nás dvoch v posteli, Ethan mi bozkáva celé telo, hladí ma po ňom a ja mu zachádzam do vlasov, tlačím sa k nemu čo najbližšie...
,,Dosť. Prestaň," zasyčím naňho a predstava v mojej hlave sa rozplynie.
,, Toto sa nestane."
,, Stane Zaira. Všetko z toho."
,, Nestane. Nevieš predpovedať budúcnosť. Si len inkubus."
,, Možno som len inkubus, Kozorožec, ale viem ako sa to skončí. Máš v mojom živote poslanie."
,, Si magor. " poviem mu a zvrtnem sa smerom od neho.
Ešte sa uvidí, Zaira.
Neotočím sa, len kráčam ďalej. V diaľke uvidím Temeri, ako na mňa hľadí. Doriti. Zase bude na mňa kvôli Ethanovi vrčať.
,, Ariel," zastavím sa pri kamarátke, ,, nieje mi moc dobre, bolí ma hlava. Asi pôjdem do izby a pospím si."
,, Nechceš ostať ešte na večeru? To bude do hodiny," prehovára ma Ariel a Astrid za jej chrbtom prikyvuje.
,, Tak fajn," nechám sa presvedčiť a sadnem si za stôl k ostatným Znameniam.
Po predjedle v podobe bagety s bylinkovou nátierkou, hustom paradajkovom kréme, hovädzom mäse s brusnicovou omáčkou a lávovom koláčiku s malinami som už plná na prasknutie a chcem odísť ešte zúfalejšie.
,, Ja už asi pôjdem..." postavím sa.
,, Odprevadím ťa, " zdvihne sa aj Sebi a položí mi ruku ma chrbát. Spolu ideme areálom a potom internátom.
,, Zlatíčko, si v poriadku?" Pýta sa ma keď sme už na našej chodbe.
,, Ale áno, len si potrebujem pospať. Pokojne poď dovnútra," potiahnem ho do našej izby a Sebi ma nasleduje.
Vyzlečiem si šaty aj telové silonky a položím ich na posteľ. Nevadí mi, že ma Sebi vidí len v nohavičkách a podprsenke, veď je to akoby som bola v plavkách nie? :)
Prejdem k skrini a vyberiem odtiaľ veľkú sivú mikinu s kapucňou a čierne legíny. Rýchlo sa oblečiem a sadnem si k Sebimu na malý gauč. Prehodím si cez neho nohy a hlavu opriem o operadlo gauča.
,, Stalo sa tam dnes niečo?" Pohladkal ma po jednej nohe.
,, Ethan. Bol to dlhý a nepríjemný rozhovor."
,, Schopnosť inkubov, dostať sa pod kožu. Čo ti povedal?"
Prerozprávala som mu celý zážitok aj s predstavami ktoré mi nanútil aj s bozkávaním prívesku.
,, Och, ten starý špinavý trik s príveskom. Aj Katherine to robila. Bolo to úplne ochromujúce, ako nejaký jed. Ale miloval som to. Vtedy. "
,, Nejak zvláštne mu očerveneli oči. " Sebi ožil.
,, Očerveneli mu oči?"
,, Áno. "
,, Zaira, ten sukin syn sa z teba nakŕmil ."
,, Čože? Myslela som, že sa to dá len pri sexe."
,, Vtedy je to najsilnejšie, no kŕmia sa akýmkoľvek náznakom sexuálneho vzrušenia. Dala si mu takú slabú porciu energie. Cítila si sa unavená, však?"
,, Áno, trochu."
,, Ten slizký had. Zabijem ho."
,, Hmm, škoda že sa to nedá, keďže je démon . Už by som to dávno spravila ."
,, Ver mi, niesi sama. Keby bolo na mne, znesiem tie odporné bytosti z povrchu zemského. " zamračil sa a ja som ho objala okolo krku.
,, Dúfam že sa o nič nepokúsi."
,, Pri ňom nikdy nevieš. Inkubus ťa pokojne aj znásilní, len aby sa nakŕmil. Dávaj pozor a počúvaj Temeri. Ona vie čo robí."
⏺⏺⏺
,, Zaira! " och bože Temeri, nie prosím. Dnes nie.
,, Deje sa niečo?" Otočím sa za jej hlasom.
,, Prečo si odtiaľ včera tak odišla?"
,, Musela som si pospať. Necítila som sa veľmi dobre."
,, Hmm. Bolo to tým stretnutím s Ethanom?" Pozrela na mňa veľkými očami.
Videla som ako ti bozkával prívesok.
Skvelé! Zase ďalší, kto nemá čo robiť v mojej hlave.
Ach Temeri, už aj ty? Áno, pobozkal mi ho.
Nakŕmil sa z teba? Temeri v mojej hlave zavrčí a vidím, ako sa jej chvost naježí.
Iba trochu.
Prekliaty démon! Varovala som ho! Toto si odpyká! Vrčí Temeri ďalej a mne sa v mysli zjaví obraz.
,,Neopováž sa jej dotýkať,inkubus, lebo ťa znesiem z tohto sveta rýchlejšie ako stihneš povedať Lilith. "
,, Necer zuby líštička. Ja sa ťa nebojím. Obyčajné bezbranné, ledva päťdesiatročné šteniatko. Si si vedomá, že je to prekliato málo na strážcu?"
,, To sa ešte uvidí . Zaira je pod Phelpsovou ochranou, to si pamätaj."
,, Zaira mi patrí. "
Obraz zmizne a ja zmätene hľadím na Temeri. Jantárové oči má stmavnuté, skoro hnedé.
,, Myslela som si, že si strážkyňa v zácviku," poviem nahlas a Temeri mi položí jemný chvost na plece.
Niesom obyčajná strážkyňa, zašle myšlienku.
Som tvoja strážkyňa. Mám za úlohu ťa chrániť. Možno mám len päťdesiat, ale som silná. A urobím všetko pre to, aby som bola úspešná.
Zaira, ja ti slúžim. A už niekoľko rokov.
Ako som už hovorila úžasnej dievčine Xonitas, zisťujem že sa fantasy príbehy naozaj dobre píšu. Možno preto, že v tomto žánri nemáte obmedzenia, môžete napísať hocičo a kúzelný svet to len urobí zaujímavejším.
Dúfam že sa vám to zatiaľ páči.
Xoxo
Nela💙
YOU ARE READING
~Capricorn ~(Kozorožec)
FantasyBledá tvár, roky nedotknutá slnkom. Jasnomodré oči, ktorých pohľad mrazil. Strašná minulosť a ešte horšia súčasnosť. Zvláštne veci, ktoré sa diali okolo nej. Všetci ju považovali za blázna a radšej ju uzavreli pred svetom. No pravda bola úplne iná...