Character ask- odpovede

412 24 4
                                    

Victoria2216

Ethan: Máš rád Zairu alebo je tam niečo viac? Alebo to je len čistá pretvárka? Keby si mohol zmeniť tým kto si urobil by si to? Ak áno kým by si bol?

Ethan: Zairu mám rád. Je neskutočne výnimočná a záhadná, a ešte aj krásna. Priťahuje ma dokonca aj ako démona. Skrátka ju musím mať. No sklamala ma, keď si myslela že som ju pobozkal len z rozmaru.

Ak by som mohol zmeniť kým som,v prvom rade by som nepristúpil na to aby ma zmenili v démona. Chcel som sa stať profesorom chémie a postupne si založiť rodinu. No to všetko je preč kvôli mojej naivite.

Zaira: Máš rada Ethana alebo je tam niečo viac? Čo by si urobila ak by to bolo všetko len pretvárka? Čo si myslíš o tom bozku od Ethana? Zmenila by si tým kto si? Chceš mať v budúcnosti deti?:D

Zaira: k Ethanovi cítim niečo zvláštne. Cítim našu vzájomnú blízkosť, určitú empatiu, skrátka mám ho rada, ale niekedy je neznesiteľný.

Či je tam niečo viac? To zatiaľ sama neviem. Ten bozk..Najprv som išla vyskočiť z kože ale potom..Spomenula som si, že je démon a radosť vyprchala.

Zmenila by som seba v minulosti. Bola som hrozná, fakt neznesiteľná. Ale teraz..Cítim, že som našla svoj smer.

A dieťa? To je moja povinnosť ako jedného zo Znamení! :)

Sebi: Cítiš niečo k Zaire?

Sebi: Zaira je kamarátka. Mám ju skutočne rád, lebo je to proste moja spriaznená duša .

Nedá sa povedať, že k nej cítim čosi viac. Čo  ak by sa naše kamarátstvo zničilo? Pobozkal som ju, lebo som to chcel skúsiť. No nebolo tam nič, žiadna chémia. Bolo to ako bozkávať sestru. Navyše, zakázal som si to už na začiatku preto, lebo sme znamenia. Nesmieme. 

Ale ak by sme neboli,možno by som po nej šiel. Ktovie :)

Beki___

Ethan: Čo máš rád na Zaire?

Ethan: Jej výbušnosť a úprimnosť a to že aj keď ma nenávidela, našla si ku mne cestu. Aj keď..Neviem čo si myslieť po tom, čo povedala o tom bozku.

Zaira: Vedela by si čo najlepšie charakterizovať chlapcov (Sebiho a Ethana) do jednej vety? Ak áno, dokáž to.

Fuu je to ťažké, ale pokúsim sa.

Sebi je ten najlepší a zároveň najšialenejší  a najzodpovednejší priateľ  akého si môžem priať a viem že ma neopustí nikdy v živote.

A Ethan? Drzý, ale roztomilý zvodca, ktorý za arogantným úškrnom skrýva svoje zlomené srdce.

Ariel a Astrid: Čo ste si mysleli o Zaire na začiatku? A čo teraz?
 
Spočiatku vyzerala ako neviniatko, a stále je medzi nami takým anjelikom.  Ale už vieme, že sa vie aj zabaviť a byť riadne divoká. Hmm, a navyše, je oddaná svojim priateľom. Uvidíme, či sa jej to nevypomstí.

Phelps: Prečo si sa chcel stať riaditeľom? Máš rád túto prácu? Si spokojný so študentmi?

Phelps: Škola je naším rodinným podnikom.  Bola založená ešte v roku 1912 mojím starým otcom. Myslím si, že lepšiu prácu by som mať nemohol, hoci je občas naozaj náročná. Avšak, stojí to za to. Každý náš študent je výnimočný a to ma napĺňa a robí moju prácu úžasnou.



Dúfam, že sa vám character ask aspoň trochu páčil a dozvedeli ste sa niečo nové o postavách😊

Xoxo

Nela💙

~Capricorn ~(Kozorožec)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora