,, Čo si to povedal? "
Cítim ako mi zovrie všetky vnútornosti. Dych sa mi spomalí. Svet zastane.,, Povedal som, že ťa milujem. A nenúť ma opakovať sa. "
,, Ako ma môžeš milovať?" Prejde mi palcom po líci a potom ma pobozká na krk.
,, Vieš že niesom dobrý v sladkých rečiach, no teraz mám toho na srdci veľa, a je mi jedno že to znie ako klišé z romantického filmu, lebo ja to tak proste cítim! Zaira, začal som vďaka tebe dýchať. Dala si mi nádej. Dala si mi dôvod zamyslieť sa nad tým, že možno som viac ako pekelná hmota závislá od sexu."
V očiach ma zaštípu slzy. Nikdy som nič také krásne a úprimne nepočula, a už vôbec nie od človeka, ktorý sa na začiatku správal ako on.
No teraz tu sedí oproti mne a je úprimnejší ako ktokoľvek kedykoľvek predtým.
,, Pravdaže si viac. Vždy si bol viac. Milujem ťa, ty idiot. "
⚫⚫⚫
Niekedy niečo urobíme aj napriek tomu, že vieme, že je to nesprávne. Niekedy robíme niečo nesprávne, a myslíme si že je to správne. Niekedy niečo považujeme za nesprávne, a pritom je to správne.
Môj prípad sa trochu zamotal. Nikto mi neveril, že Ethan nieje zlý. Všetci mali predsudky.
Ja som ale nepochybovala. Nebol zlý. Nebol zákerný. Nebol plodom pekla.
Bol to len chlapec, ktorý bol zranený, lebo sa v zlom čase ocitol na zlom mieste.
Áno, láska k nemu bola zvláštna. Ale nič na našom živote v tejto inštitúcii nebolo obvyklé.
Nebol princom z rozprávky. Nebol anjelom. Neskladal mi všetko k nohám. Nedal mi celý svet. No dal mi to, čo som nikdy nemala. A úplne presne to, čo som vo svojom živote potrebovala.
Ležím mu na hrudi a pozerám na jeho tvár , zatiaľ čo on hľadí do stropu.
,, Na čo práve myslíš?" Opýtam sa ho, keď ticho trvá už niekoľko minút.
,, Na teba. "
,, Na mňa?"
,, Áno . Myslím na to, ako môžeš byť taká odzbrojujúco čistá. "
,, Nie som čistá."
,,Nie, ale chutíš tak."
,, Asi to bude mojou mágiou. "
,, Tvoja mágia sa ochutnáva skvele. Tak sladká... Chcel by som ju cítiť navždy. "
,, Možno budeš môcť. Len sa už toľko neboj. Môžeš mať čokoľvek a nikto ti v tom nemôže zabrániť."
Ethan na mňa chvíľu pozerá.
,, Celú tú dobu som predstieral že už som sa z toho dostal. Že som silný a sebavedomý. Všetci mi to zožrali. Ale čo ty Zaira? Preto si ma nechala vojsť ti do života?Vedela si že som v skutočnosti mäkký? " Premeriaval si moju tvár milimeter po milimetri.
,, Nevedela. A práve preto som bola tebou taká fascinovaná. Úplne si ma opantal. Chcela som vedieť o tebe všetko. "
,, To nebudeš vedieť nikdy Zaira. Nikdy nevieme všetko. Každá duša má tie najskrytejšie kúty, o ktorých ani sami nevieme. No chcem ti dať všetko o čom viem. Vždy som chcel. Od prvej chvíle ako som ťa zbadal."
,, Spomínam si,keď si sa mi prvýkrát votrel do mysle. To nebolo od teba pekné," uškrniem sa a chytím ho za bradu.
,, Viem. No ak by som to nespravil, teraz tu niesme."
,, Som rada že si to urobil. Hoci vtedy som mala na to iný názor," zasmejem sa pri spomienke na rozhorčenie ktoré som vtedy cítila.
,, Ja som rád, že si to dovolila. "
,, No to vieš Bright,nedalo sa odolať. Si sexi. "
,, Och, ja viem. Nieje to skvelé?" Samoľúbo sa usmeje a potom sa nakloní aby ma pobozkal.
,, Noo to teda je. Ale tak isto si jeden odporný,namyslený,egoistický.."
,, Dokonalý,úchvatný..."
,, Idiot, Ethan. Idiot."žmurknem naňho a on so smiechom prevráti oči.
Kiežby takáto idylka trvala večne. Kdesi v hĺbke som však vedela že nás veľké skúšky ešte len čakajú.
⚫⚫⚫
,, Zaira , to čo nám tu všetkým hovoríš..." šúchal si Phelps prstami spánky, keď sme zvolali mimoriadne stretnutie znamení a ja som rozpovedala všetkým príbeh uplynulého dňa.
,, Neklamem pán Phelps. Skutočne sa to celé stalo." Hovorila som pokojným hlasom. Niekoľko minút bolo v miestnosti hrobové ticho, bolo počuť len tikanie starých nástenných hodín.
Phelps neveriacky krútil hlavou.
,, Neviem si predstaviť ako by si mohla mať také množstvo energie, že by si dokázala takéto veci.. Premiestnenie sa v čase o celý jeden deň... V tvojom prípade takmer nemožné...",, Stalo sa to!" Namietala som. V tej sekunde zasiahol Sebi.
,, Pán Phelps, ak Zaira vraví že sa to stalo, ja jej verím. Sám ste mi pred pár týždňami povedali že robí pokroky až podivnou rýchlosťou. " šokovane som sa otočila na Sebiho, ktorý podľa zasadacieho poriadku sedí vedľa ale on na mňa ani nepozrel. Namiesto toho sa natiahol po mojej ruke a stisol mi ju.
,, To síce áno ale..."
,, Nerozmýšľajme nad tým ako je možné, že to dokázala. Nieje to teraz to dôležité, hoci je to obdivuhodné. Ethan Bright je v nebezpečenstve, pán riaditeľ. " prehlásila Ariel ale narozdiel od Sebiho mi pozrela pevne do očí, keďže sedela oproti mne. Jemne som sa na ňu usmiala.
,, Áno, máte pravdu. Musíme začať konať. Znamenia, musíme sa vzchopiť. Na školu sa chystá niečo zlé."
ESTÁS LEYENDO
~Capricorn ~(Kozorožec)
FantasíaBledá tvár, roky nedotknutá slnkom. Jasnomodré oči, ktorých pohľad mrazil. Strašná minulosť a ešte horšia súčasnosť. Zvláštne veci, ktoré sa diali okolo nej. Všetci ju považovali za blázna a radšej ju uzavreli pred svetom. No pravda bola úplne iná...