● XVI. ●

488 44 5
                                    

Dni sa vliekli jeden za druhým a  záhadné ryhy a sny neboli stále objasnené. Všetci sme boli poriadne podráždení z neustáleho sledovania a strachu, aj zo spania v spoločnej miestnosti. Párkrát som sa dokonca pohádala aj so Sebim, čo sa nestalo ešte nikdy.

Mala som pocit, akoby sme boli my dvanásti začarovaní. Nevrlé výrazy nám zdobili tváre celé dni, nechcelo sa nám vôbec nič a ani sústrediť na učenie sme sa nedokázali.

,, Mám pocit Znamenia, že by vám prospelo niekoľko dní oddychu, "zahlásil Phelps na jednom zo  stretnutí , kde sme mali zase raz za sebou zhodnocovanie výsledkov nášho neúspešného pátrania.

,, To by teda prospelo. Bolí ma asi všetko a mám v hlave celú kopu nepotrebných myšlienok," sťažovala sa Lilliana a odfúkla si prameň nezvykle strapatých svetlý vlasov z čela.

,, Lilliana, som si istí,že to takto pociťuje aj ďalších jedenásť ľudí v tejto miestnosti.  A preto mám pre vás návrh. Čo keby ste si spravili malú...Dovolenku ?"

,, Dovolenku?" Nechápavo sme naňho pozreli a Phelps len presvedčene prikývol.

,, Môžete ísť medzi ľudí. Vyberte si kam,a preplatíme vám pobyt.  Budete síce musieť dávať pozor aby ste sa neprezradili ale zmena prostredia vám prospeje. Na vašu mágiu neustály stres nevyplýva dobre. " pozrela som na škaredé bodliaky, ktoré rástli nad mojou posteľou. Veru, v poslednej dobe som nevytvorila nič krásne.

,, Takže, dohodnite sa na nejakom mieste a dajte mi vedieť. Už zajtra môžete odísť . Ale nikomu nič nehovorte. Keby niečo, ste na sústredení pre znamenia."žmurkol na  nás Phelpsa vyšiel z miestnosti núdze.

,, Dovolenka? To vážne? " rozosmial sa Michael a hodil sa na posteľ vedľa Russella.

,, Čo je toto za škola..." pokrútila som hlavou a taktiež si sadla na posteľ.

,, Kam by ste chceli ísť?" Prehodila Tiana.

,, Niekam k moru. Potrebujeme poriadny relax. "

,, Čo takto Kuba? Žiaden internet, absolútny pokoj, more... Práve teraz je sezóna, bolo by to fajn," pokrčil plecami Noah a ja som sa začala zamýšľať nad týmto návrhom. Po niekoľkých minútach padli aj destinácie ako Grécko, Taliansko, Španielsko, no mne sa aj tak najviac pozdávala Kuba, za ktorú som napokon aj hlasovala.

,, Takže, Kuba má šesť hlasov, Grécko dva hlasy, a Taliansko tri, a Španielsko má jeden hlas. Víťaz  je teda jasný, ide sa na Kubu. Navrhujem priamo Havanu," zahlásil Sebi a ja som sa spokojne usmiala. Popíjať piña coladu pri mori, to je presne dovolenka podľa môjho gusta. Konečne pár dní absolútnej pohody.

V hlave mi však zablikala kontrolka. Ethan.

Pri myšlienke na zlú situáciu vo vzťahu s ním som sa nevedomky zamračila. Všimol si to len Sebi.

,, Čo sa stalo, zlatko?" Dotkol sa môjho predlaktia. Pozrela som naňho zúfalým pohľadom.

,,Mala by som asi urovnať vzťah s Ethanom. Keď ideme preč...nechcem nič nechať nevyriešené." Vysvetlila som a ospravedlňujúco som naňho pozrela.

,, No,keď ťa to trápi.. Skús to napraviť. Aj keď ja si myslím že on za to  absolútne nestojí. " pokrčil plecami a objal ma.

,, Toto bola moja vina. Povedala som niečo nevhodné. "Zamyslela som sa a znova som pocítila obrovskú vinu.

,, Rob ako myslíš. Ale najmä sa netráp, dobre? Mám ťa rád. "

,, Ja teba tiež. "

⏺⏺⏺

,, Preboha chcela som sa len uzmieriť Ethan. Robí ti to taký problém?" Vrieskala som naňho o pár hodín neskôr v školskom parku.

Ja mu vysypem že ma to mrzí a on len  odmietavo povie že ospravedlnenie nič nerieši?!

,, Áno, to teda robí! Zaira, ty si zo mňa spravila totálne necitlivého idiota! Vieš ako mi bolo?!" Zvrieskol aj on.

,, Hej? A ako myslíš že bolo mne? Mala som to zakázané od všemožných ľudí a aj napriek tomu sa stalo vieš čo?  Začala som ťa mať rada, možno viac ako to! Ale zmýlila som sa... Si naozaj typický inkubus, nezaujíma ťa nič len tvoj naničhodný život." Šplechla som mu do tváre. Hneď ako som si však uvedomila čo som spravila, strašne som to oľutovala. Zase raz som to prehnala.

Ethanovi sa na moment zaleskli oči.

,, Typický inkubus? Hmm. Ukážem ti typického inkubusa,"povedal potichu ale dôrazne a jeho oči zaplavila červená. Pozrel sa na mňa. Preletela mnou triaška, dôverne známa chuť jeho mágie sa mi rozliala po tele. Nahol sa ku mne, jednou rukou si ma za zadok pridržal a drsne ma pobozkal. Zahryzol sa mi do pery, načo som nechtiac vzdychla. Ethan sa uškrnul a začal mi zadok stláčať a hladkať, čo ma dostávalo do varu. Triasla som sa ako osika, vnútornosti mi išlo roztrhnúť od toho pocitu.

,, Tak čo Zaira," zašepkal mi do pier, ,, Ešte stále si myslíš že máš navrch? "

Miláčikovia moji.

Prepáčte mi. Naozaj ma to mrzí.

Nedokázala som ani slovo napísať, pretože...Môj život chvíľu tiež vyzeral ako nejaký dobre premyslený vymyslený príbeh.

Ale teraz som sa konečne k niečomu zmohla. Dúfam že sa páči.

Ďakujem za presiahnutie 1K videní ♥ milujem vás😢❤

Xoxo

Nela 💙

~Capricorn ~(Kozorožec)Where stories live. Discover now