● XVII. ●

490 32 11
                                    

Upozornenie: Táto kapitola bude mierne...Nooo... Veď viete, Ethan...🙂

,, Typický inkubus? Hmm. Ukážem ti typického inkubusa,"povedal potichu ale dôrazne a jeho oči zaplavila červená. Pozrel sa na mňa. Preletela mnou triaška, dôverne známa chuť jeho mágie sa mi rozliala po tele. Nahol sa ku mne, jednou rukou si ma za zadok pridržal a drsne ma pobozkal. Zahryzol sa mi do pery, načo som nechtiac vzdychla. Ethan sa uškrnul a začal mi zadok stláčať a hladkať, čo ma dostávalo do varu. Triasla som sa ako osika, vnútornosti mi išlo roztrhnúť od toho pocitu.

,, Tak čo Zaira," zašepkal mi do pier, ,, Ešte stále si myslíš že máš navrch? "

Z posledných síl ktoré vo mne ešte ostali som sa nadýchla, nahodila úsmev a tvrdo som naňho pozrela.

,, Nezlomíš ma. Nenechám sa zlákať. " myslela som pritom na všetkých, ktorí ma varovali. Na všetkých,ktorí mi povedali nenechaj sa ovládnuť...

,, Naozaj? Si len malé dievčatko Zaira. Obyčajná tínedžerka, roztúžená, dlho zanedbávaná..." zapriadol mi do uška a mierne sa oň šuchol perami.

Zadržala som dych.

,, No tak Zaira. Ja sa o teba postarám,veď vieš že áno. " perami mi prechádzal po krku, sem tam sa ma dotkol aj jazykom alebo sa do mňa jemne zahryzol. Vzdychla som si.

,, N-nie," slabo som zašepkala a dala som ruky pred seba,čím som sa mu zaprela do hrude.

Chytil mi ruky a dal si ich okolo krku. Usmial sa na mňa,čím odhalil jamky a celé mu to dodávalo neodolateľne roztomilý výraz. Pomaly ale isto mi to roztápalo srdce.
 
,, Zlatko, veď pokoj. Bude sa ti to páčiť. Neublížim ti. Sľubujem. " povedal až prekvapujúco mäkko.

Hoci som nechcela, keď som sa pozrela do tých jeho žiarivých zelených očí, hneď som všetkému uverila. Vyzerali presvedčivo. Pripomenulo mi to chvíle, keď odomňa Sebi žobral na stretnutiach čokoládu. Nedokázala som odmietnuť .

Uvoľnila som  ruky a dovolila som mu tým v podstate všetko ďalšie. Možno som v kútiku duše aj vedela že to oľutujem, v tej chvíli som nedokázala triezvo rozmýšľať. Len som všade cítila jeho spaľujúci pohľad.

,, Tak sa mi to páči," usmial sa a dal mi obe ruky pod sveter. Dlane mal teplé,v presnom kontraste s mojou studenou pokožkou. Prechádzal mi dlaňami po bokoch, po rebrách, prešiel k hrudi a prsiam,ktoré nežne chytil a pokračoval cez ne až k chrbtu , a potom nižšie, na kríže, za ktoré si ma pritiahol ešte bližšie k sebe a prisal sa mi na krk. Bozkával a sal moju pokožku až dovtedy,kým mi na nej neostalo krvavé, červeno fialové označenie. Zalapala som po dychu.

,, Ale no tak. Musel som si ťa nejako označiť , ak ťa chcem ochrániť pred inými zlými chlapcami.  Chcem ti dobre," pozrel na mňa veľkými presvedčivými očami a ja som mu zase raz uverila.

Pozrela som na jeho mäkké, plné pery a tie svoje som si nechtiac oblizla.

,, Zaira,urob čo cítiš. Hneď teraz. Ukáž mi to." Zašepkal mi v tesnej blízkosti mojich pier a ja som sa už dlhšie neovládla. Prilepila som sa naňho a nenásytne nasávala  jeho temnú mágiu, ktorá mi sťahovala každý jeden sval a príjemne ma opantávala. Strašne ma priťahoval, nedalo sa už dlhšie vzdorovať.

,, Poď so mnou. Ukážem ti niečo na čo v živote nezabudneš."

⏺⏺⏺

,, Áno Zaira, túž po mne...Z tejto energie žijem...Ešte mi ukáž ako chceš byť mojou..." šepkal mi o niečo neskôr keď už sme ležali na jeho posteli zatiaľ čo bol stisnutý medzi mojimi nohami s rukami na mojich lopatkách a perami mi láskal vnútro stehien. Robil to ako zjavne skúsený, ale pritom pozorný expert, každý jeden dotyk ma zaplavoval stále väčším a väčším vzrušením a horúčavou. Ostala mi už len podprsenka s nohavičkami, on tiež nebol na tom oveľa lepšie. Narozdiel odomňa sa však ešte aj stihol usmievať.
 
,, Chceš aby som ťa ovládol Zaira? Povedz mi, chceš?" Na stehne mi zanechal vlhký odtlačok.

Bola som už tak mimo, že jediné čo som dokázala bolo triasť sa účinkom jeho dotykov,vzdychať a zarývať mu nechty do chrbta,po čom mu ostávali červené škrabance.

,, Pýtam sa poslednýkrát, CHCEŠ?"

,, CHCEM!" Zvrieskla som a Ethan sa spokojne usmial.

,, Takto sa mi to páči. Si moje dobré dievčatko a ja ťa za to odmením."

Netušila som , že som si týmto jediným slovom otvorila dvere nielen do raja ale aj do pekla.

😓.
Áno. Som perverzák.😂❤

Snáď sa páčila.

Xoxo

Nelaaa29💙

~Capricorn ~(Kozorožec)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora