● XIX. ●

403 40 5
                                    

,,Zairka, neber to tak tragicky. Ber to tak že máš za sebou aspoň skvelý sex," zasmeje sa Ethan na mne a pomaly sa oblieka.

,, To je nepodstatné v tejto chvíli."

,, No, ver tomu že nič tak dokonalé už nezažiješ. " vyhlási samoľúbo a zahrabne si rukou do vlasov.

,, Inak,mohla by si sa obliecť, lebo hoci som sa práve nakŕmil, pohľad na tvoj zadok mi opäť naháňa hlad," poznamená vecne a hodí po mne moje nohavičky a mikinu.

,, Mala by som si dať aj rifle keď chcem ísť von."

,, Hlavne by si mala chvíľu počkať lebo ťa za mnou cítiť na milión kilometrov.  Neponáhľaj sa, kľudne si u mňa pospi. Ja idem teraz za šéfkou. "

,, Za Lilith?"

,, Veru tak. Som u nej celkom obľúbený a tak si ma volá častejšie ako iných démonov. "

,, Preto ten oblek hej?"

,,Hmmm." Prikývne Ethan a uviaže si motýlika.

,, Pred princeznú pekiel sa nechodí v teplákoch vieš. "

,, Fajn fajn. Kedy sa vrátiš?"

,, Myslím že ostanem do zajtra,Phelps o tom vie. Môžeš tu zostať  a predýchať svoju hanbu,aj keď ja na tvojom mieste by som nevystrčil nos z tejto izby až do zajtra. "

,, Budem musieť vyliezť. Zajtra odchádzame na Kubu a niesom ani zabalená. "

,, Och aké exotické zlatko. Snáď sa tam budeš mať s kým baviť," uštipačne podotkne a príde ku mne bližšie.

,, Ja už pôjdem, tak sa mi tu maj.A prosím usteľ mi postieľku keby ma náhodou zajtra na privítanie čakala  Alison." Pobozká ma do vlasov a nechá ma tam samú - zničenú a roztrasenú.

⚫⚫⚫

,, Zaira,kde si bola?" Vyrútil sa na mňa Sebi hneď keď som sa vrátila do miestnosti núdze. 

,,N-nikde," vyplašene som k nemu zdvihla hlavu.

Sebi podišiel ku mne bližšie.  Zo všetkých síl som sa snažila vyhýbať jeho pohľadu.  Nezniesla som na sebe ten modrý röntgen.

,, Prečo smrdíš za cigaretami a prečo z teba kurva cítim toho bastarda," zašepká Sebi Výhražne a vidím že sa len tak tak drží aby nezačal vrieskať.

Neodpovedám však a radšej naďalej sledujem špičky svojich bielych tenisiek.

Sebi sa však nenechá odradiť.  Chytí mi bradu medzi palec a ukazovák a otočí mi hlavu k sebe.

,, Okamžite mi povedz kde si bola a čo si robila. "

,, Si snáď môj otec?"

,, Nie, ale som v podstate tvoj "šéf" a v neposlednom rade aj priateľ. Povedz mi všetko," prehodí už pokojnejšie a ja zahliadnem v jeho očiach úprimnú starosť. To ma obmäkčí.

,, Tak fajn. Poď , poviem ti to. "

Potiahnem ho za ruku a smerujem s ním k mojej posteli. V izbe sú všetci ale majú nejakú namáhavú prácu, takže si nás nik nevšíma.

,, Takže...Sebi, asi ma zabiješ. "

,, No,najprv mi musíš dať na to dôvod. "

,, Obávam sa, že ti ho dám," povzdychnem si a začnem Sebimu všetko po poriadku rozprávať.

On len mlčí a hľadí na mňa.  Z jeho neutrálneho výrazu neviem vyčítať nič.

A mlčí aj po tom ako skončím celé svoje rozprávanie.

Po asi dvoch minútach preruším to ticho.

,, Nič mi nepovieš?"

Ticho.

,, No tak. Radšej na mňa vrieskaj len prosím nebuď ticho."

Sebi sa postaví na odchod.

,, Kam ideš?"

,, Piť."

,, Prečo preboha?"

,, Možno s pripitou hlavou pochopím čo za pojebaný nápad si to mala a prečo si sa ním ako taká krava nechala..."

,, Ja za to nemôžem...Jeho mágia..."

,, Môžeš za to. Keby si chcela zavolala by si Temeri a tá by t pomohla. Nevarovali sme ťa všetci? Ty si myslíš že to bolo len tak? Ty nevieš nič, absolútne nič o tej hnusnej špine s ktorou si sa dnes vyváľala v tej posteli."

,, Viem o ňom dosť. "

,, Och nie, to teda nevieš. Si naozaj naivná, ak si to myslíš. "

,, Prečo mi to doriti robíš? Teraz by som potrebovala podporu kamaráta, a nie aby si ma nechal utopiť sa vo vlastnej vine."

,, Lebo, milá Zaira,po prvé, ani za svet nepochopím čo za jebnutý nápad si to mala, za druhé, mám nervy, a za tretie sa o teba bojím."

,, Prečo sa bojíš? Veď sme sa spolu len vyspali.."

,, Hah, ty tomu povieš len,no v skutočnosti to znamená oveľa viac ako si myslíš,"zavanie smerom ku mne ľadový vzduch,ako vždy keď sa Sebi alebo iné vzdušné znamenie hnevá.

,, Prečo by to malo znamenať viac?"

,, Démoni sú tvory z pekiel ,ich mágia pochádza odtiaľ, je zlá a skazená,zatiaľ čo naša pochádza z prírody, je číra a čistá. Vieš čo Ethan urobil? Poškvrnil tvoju mágiu. Zasiahol do nej. Čiastočne zmenil tvoju podstatu.  Zaira, mágia...Je to pre nás niečo čo nám koluje v žilách, a Ethan v podstate akoby zmenil čiastočne tvoju genetickú podstatu. Máš v sebe zlo."

Pozorne ho počúvam ,a pri tom celom si uvedomujem jednu vec.

,, A čo Katherine?tá tvoju mágiu nepoškrvnila?"

,, Prečo ti to asi hovorím ty hlúpa. "

,,  A v čom to bolo iné? Bol si predsa rovnako hlúpy ako ja. "

,, To teda rozhodne nebol. Katherine je totiž oproti Ethanovi hotový anjel."

,, Ale prečo? Čo také spravil , za čo ho všetci odsudzujete?"

,, Je to bastard a viac ti nepoviem."

,, No tak, povedz mi to."

,, Nie."

,, Hneď!"

,, Nechaj ma Zaira!"

,,Povedz mi to!"

,, Fajn! Tvoj milovaný Ethan je vrah," zasyčí mi priamo do tváre a ja od šoku hádam aj zabudnem dýchať.

💗
Prekvapenieeee😂❤

V médiách pieseň Cry baby od Melanie Martinez, úplne ju milujem a myslím že vďaka textu budete tiež ♥

Dúfam že sa časť páčila ,komentík alebo vote poteší 😊❤

Xoxo

Nela💙


~Capricorn ~(Kozorožec)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang