Som tvoja strážkyňa. Mám za úlohu ťa chrániť. Možno mám len päťdesiat, ale som silná. A urobím všetko pre to, aby som bola úspešná.
Zaira, ja ti slúžim. A už niekoľko rokov.
Niekoľko rokov? Ako je to možné? Veď sme sa spoznali až tu!
Nie. Nespomínaš si? Keď si mala trinásť, zachránila si malú líšku uväznenú v kroví.
Jasné že som si pamätala. Krásna mladá líška s hrdzavým kožuchom a pôvabným ňufákom, chytená v šípkovom kri. Ako žalostne skučala.
To si bola ty?
Áno. Pomohla si mi a teraz ja pomáham tebe.
Na klinike tvojej mágii nehrozilo nič, teda, lepšie povedané, nie napadnutie čiernou mágiou. Ale tu ti to hrozí. Ethan je pre teba hrozbou.
Čo ostatné znamenia?
Sebi tu minulý rok mal ochrancu, aj teraz ho má, ale keďže sa už s Katherine rozišiel, ochranca nieje aktívny. Každý z vás má ochrancu, ale ten sa ukazuje iba pri vašich stretoch s čiernou mágiou. Ja sa stále učím, preto som tu bola už pred tvojím príchodom. Ale som silná. Niesom malé šteniatko, aj keď som mladá.
Temeri, nerozumiem tomu. Ty vždy ucítiš, keď ťa budem potrebovať?
Okrem prípadu, že útočník nebude používať nejaký zvláštny druh ochrany. Ale ak by áno, privoláš ma myšlienkou.
Je to skvelé!
Radšej sa modli aby si to memusela využívať. Musím už ísť. Čaká ma Najstaršia. To je naša vládkyňa.
Dobre. Maj sa.
Temeri sa na mňa usmeje a odkráča ladne na svojich štíhlych nohách.
Takže Temeri ma chráni? Wow.
⏺⏺⏺
Škola je akási prázdna. Na prázdniny sa u nás nechodí domov, keďže málokto má rodinu. Skrátka sa len neučíme ale oslavujeme, máme štedrovečernú večeru a darčeky, ale domov nejdeme. Preto sa čudujem, že polovica školy je dvadsiateho tretieho decembra preč.
,, Kde sú všetci Sebi?" Pošepkám mu keď prechádzame po prázdnej budove.
,, No, pred Vianocami zväčša bývajú stretnutia. Vieš, anjeli vždy na chvíľu idú do neba, aby si ešte niečo dohodli , alebo tak, pred štedrým dňom.
Upíri a vlkolaci majú väčšinou hody. Len celú noc jedia.
Démoni majú dnes zasa svoje obvyklé orgie s princeznou Lillith. Vždy to tak robievajú.
No a my, Znamenia, máme dnes pred Štedrým dňom tiež špeciálnu udalosť. Preto som ti hovoril, aby si sa slávnostne obliekla, " žmurkne na mňa Sebi a otvorí miestnosť, kde som nikdy nebola. Na každej stene je kopa, kopa zrkadiel. Krištáľovo čistých zrkadiel s bohato zdobenými rámami. Každé je iné, malé, veľké,okrúhle aj hranaté.
,, Toto je Sála prianí. " usmeje sa Sebi a vedie ma za ruku k obrovskému oválnemu stolu uprostred miestnosti. Usadí ma vedľa Heatha a sám si sadne po mojej pravej ruke. Vidím, že sedíme podľa usporiadania zverokruhu: Vodnár, Ryba, Baran, Býk, Blíženec, Rak, Lev, Panna, Váha, Škorpión, Strelec, Kozorožec. Presne takto to má byť po poradí.
Na stole nieje nič, vôbec nič. Ani len sviečka. Nad nami js obrovský krištáľový luster a osvetľuje nás aj zrkadlá.
Sebi, ako prvý v zverokruhu, sa postaví.
,, Znamenia, v tento výnimočný deň sme sa stretli, aby sme konečne po roku uskutočnili Rituál želaní.
Náš zverokruh je konečne kompletný, preto želaní bude ešte viac a budú oveľa silnejšie ako po ostatné roky,preto verím že budeme úspešní.
Pre poriadok a z úcty k tradícii pripomeniem, o čo v Rituáli ide.
Premyslíte si želanie pre svet spojené s vaším elementom, ktoré chcete do budúceho roka. Potom jeden po druhom vyslovíme želania. Nakoniec každý z vás vysloví latinský názov svojho Znamenia a chytí do dlane svoj prívesok. Rozumieme všetci?" Pozrel na nás Sebi a my sme mierne prikývli.,, Výborne. Otváram Rituál želaní.
V mene moci, ktorá nám bola všetkým zverená, vyzývam silu elementov, aby nám dovolila vysloviť naše priania tomuto svetu do budúceho roka. Začnem."
Sebi povedal svoje prianie a pokračovala Tiana, potom Russell, až tak ďalej, až to prišlo ku mne.
,, Prajem si, aby pôda na celom svete bola úrodná a uživila všetkých ľudí a živých tvorov," prednesiem a chvíľu ostane ticho.
Potom sa postupne ozývajú latinské názvy znamení: Aquarius, Pisces, Aries, Thaurus, Gemini, Cancer, Leo, Virgo, Libra, Scorpius, Sagittarius a napokon ja: Capricornns. Chytila som prívesok do dlane. Akonáhle som dopovedala, prívesky všetkých zažiarili jasnými farbami a v strede sa vytvoril obrovský vír žiariaci všetkými farbami. V jeho vnútri som uvidela obrysy všetkých našich znamení,bol tam býk, baran, mihla sa ryba.. hľadela som na to v nemom úžase a prívesok v mojej dlani bol horúci ako uhlík z pahreby.
O niekoľko sekúnd vír akoby vybuchne a svetlo letí do každého zrkadla, vpije sa doňho. Celá miestnosť zažiari a ja ani nedýcham.
,, Páči sa ti to Zaira?" Pošepká mi Sebi a ja len v nemom úžase prikývnem.
,, A takto, moja drahá, sa rodia sny."
Sry za zvláštnosť tejto časti, ale som rada že som dnes vôbec napísala, lebo sama mám v hlave jeden výbuch 😂❤ dúfam že sa aj tak páčila.
Xoxo
Nela💙
YOU ARE READING
~Capricorn ~(Kozorožec)
FantasyBledá tvár, roky nedotknutá slnkom. Jasnomodré oči, ktorých pohľad mrazil. Strašná minulosť a ešte horšia súčasnosť. Zvláštne veci, ktoré sa diali okolo nej. Všetci ju považovali za blázna a radšej ju uzavreli pred svetom. No pravda bola úplne iná...