,, Veselé Vianoce!" Zaželáme si všetci a pripijeme si. V hlave sa mi zablysnú spomienky na Vianoce strávené s rodičmi,v ústave...Všetko patrí minulosti.
Potrasiem hlavou aby som sa zbavila dotieravých myšlienok a venujem sa nádhernej atmosfére vôkol mňa.
Sme v plesovej sále kde práve prebieha štedrovečerná večera. Uprostred miestnosti žiari krásny, obrovský stromček (Sebi to okomentoval že: ,To čo za sekvoju nám sem dali?!' nebola to sekvoja, bola to jedľa, ale celý stôl Znamení sa od smiechu prehýbal z tónu Sebiho hlasu), pod ktorým je kopa darčekov. Každému žiakovi niečo totiž daruje škola, my sa obdarúvame neskôr navzájom ( dalo mi celkom zabrať vymyslieť pre všetkých primerané darčeky).
Po úžasne vydarenej a chutnej večeri sa nahrnieme k stromčeku a hľadáme darček s naším menom. Netrvá dlho kým nájdem svoj.
Je to stredne veľká krabička zabalená v tmavomodrom papieri previazanom červenou stuhou.
Jemne zoberiem darček do rúk a odnesiem ho k stolu.
Opatrne odbaľujem darček. Odhalí sa drevená krabička.
Pomaly ju otvorím a nakuknem dovnútra. To, čo je tam, mi vyrazí dych.Vo vnútri je krásna, obrovská snežná guľa, ale nieje to klasická guľa.
Vo vnútri gule je historická časť Londýna,môjho rodného mesta. A tým myslím, skutočne je. Okolo Toweru sa prechádzajú ľudia v historických šatách, vidím kone a vozy, a potom zatrasiem guľou, zasneží a scéna sa presunie inam, k Big Benu, a tak stále dokola. Vidím Buckinghamský palác, Hampton Court, Nelson's Column. Je to nádhera.
,, Kúzlo," zašepkám a s vďačným výrazom vyhľadám Phelpsa. Usmieva sa na mňa.
⏺⏺⏺
Sedím sama v izbe na mojej posteli. Niektorí ešte oslavujú,vrátane Astrid a Ariel.Hoci bola dole skvelá zábava, trochu sa mi už žiadalo pokoja. Bola som unavená, a dokonca aj môj prívesok len slabo blikal. Oni určite teraz tancujú, najskôr na Lambadu, ktorú si neviem prečo vyžiadali už trikrát. Ale ja už som u seba a prezerám si darčeky.
Všetky sú skvelé, buď krásne alebo praktické. Veľmi sa mi páčia, každý jeden z nich. Navždy mi budú pripomínať všetkých týchto skvelých ľudí, a najmä to, že mi ich darovali s láskou a originalitou.
Zasmejem sa nad bielym plyšovým medvedíkom od Noaha, nad príjemne mäkkými ponožkami so sobom od Sebiho (s venovaním: Pre moju kozičku od Sobiho) aj nad tričkom: Zelená má zelenú od Astrid. Milujem ich.
Ozve sa tiché zaklopanie.
,, Ďalej!" Zakričím neopúšťajúc posteľ. Jednak preto, že sa mi nechce, a jednak preto, že mám na nohách obrovský XXL balíček želé cukríkov od Ariel.
,, Zaira...Môžem?" Zjaví sa vo dverách Ethanova postava. Nečakala som ho tu, a už vôbec nie pred svitaním. Myslela som si, že bude ešte na oslave.
,, Chceš ma znásilniť?" Vypleštím oči, spomínajúc si na Sebiho slová.
,, Č-čo? N-nie, neblázni. Navyše, myslíš že by som klopal ak by som ťa chcel znásilniť?" Potichu vyprsknem smiechom.
,, Ja len..Chcel som...Popriať ti krásne Vianoce a...No..Mám pre teba darček. " Ethan podíde ku mne a položí mi k nohám zloženým na posteli malú krabičku. Prekvapene naňho pozriem, no on sa len povzbudivo na mňa usmeje. Mrknem znova na krabičku.
Opatrne sa k nej priblížim a otvorím ju. Vo vnútri je malý prsteň - drobný drak so svietiacimi zelenými očami, rovnakými ako môj prívesok. Nasadím si ho. Dráčik krídlami objíme môj prst a vytvorí na ňom príjemný tlak. Do tela sa mi rozleje akýsi náhly pocit šťastia a ja natešene pozerám na moju ruku - padne mi ako uliaty.
,, Je prekrásny, Ethan. Ďakujem. Ale ja...Nič pre teba nemám."
,, To nevadí. Som rád, že sa ti páči. Je v ňom štipka mágie, ale neboj sa. Tá mágia je čistá," usmeje sa a zberá sa na odchod.
,, Počkaj..." rýchlo sa postavím a pobehnem k nemu. Ethan sa na mňa otočí a chvíľu mi hľadí do očí. Usmejem sa naňho a vlepím mu nežný bozk na líce.
,, Veselé Vianoce Ethan."
,, Veselé Vianoce, Zaira."
⏺⏺⏺
,, Tri, dva, jedna,nula, šťastný Nový rok!" Vrieskame všetci a objímame sa. Nad hlavou nám vybuchuje ohňostroj. Je to nádherné, vskutku pôsobivé. Iskričky modrej, žltej, červenej a fialovej lietajú po oblohe a ja pevne stískam pohár šampanského. Je to ako raj.
Nový rok, nová ja. Devätnásty rok života je predomnou.
Šťastný nový rok Ethan.
,, Aj tebe Zaira," ozve sa za mnou a ja sa otočím.
,, Zľakla som sa."
,, Nie, to teda nezľakla. Usmievaš sa."
,, Fajn, máš pravdu. Nezľakla ."
,, Si zvláštna Zaira. "
,, No, čiste teoreticky, jediná svojho druhu. "
,, Vieš ako to myslím. Niečo ma na tebe priťahuje, a to som inkubus. Mne by sa to nemalo stávať. "
,, Chceš to riešiť teraz? Ak si si nevšimol, nad hlavou nám vybuchuje ohňostroj."
,, Možno, ale ja si neviem predstaviť krajšiu kulisu," zasmeje sa Ethan a chvíľu mlčky pozorujeme ohňostroj. Zozadu ma objíme. Asi by som ho odstrčila, ale decembrový, teda už januárový vzduch nieje najteplejší a jeho telo ma príjemne hreje.
,, Dal som si dve predsavzatia na tento rok," Otočím sa naňho a v tme osvetlenej len občasnými svetelnými zábleskmi vidím kontúry jeho tváre.
,, Aké?"
,, Prvé je, že sa nebudem tak často kŕmiť. Zvládnem to aj bez toho, aby som každý večer s niekym spal."
,, Súhlasím. A to druhé?"
,, Urobím jednu vec."
,, Akú?" Ethan sa usmeje chytí mi tvár do dlaní a prvýkrát v živote ma pobozká na pery.
Tak, časť trošku venovaná dvojici #Zethan. Páčia sa vám? Mne sa celkom pozdávajú💓
Xoxo
Nela💙
YOU ARE READING
~Capricorn ~(Kozorožec)
FantasyBledá tvár, roky nedotknutá slnkom. Jasnomodré oči, ktorých pohľad mrazil. Strašná minulosť a ešte horšia súčasnosť. Zvláštne veci, ktoré sa diali okolo nej. Všetci ju považovali za blázna a radšej ju uzavreli pred svetom. No pravda bola úplne iná...