,, Takže ak tomu dobre rozumiem," tichým, ale pevným hlasom po dlhšej chvíli prehovoril Ethan, ,, vytvorila si neuveriteľne veľké množstvo energie, vlastný časový portál a vrátila si sa o dva dni, pričom si sa vyčerpala na smrť, len kvôli mne? " pozrie na mňa.
,, Presne tak. Nevedela som čo robiť a toto bol môj jediný nápad.. Ethan, strašne sa bojím."
,, Čo všetko sa stalo v budúcnosti?" Zaujímal sa.
,, Začal si sa mi zjavovať v snoch a neustále si hovoril o nebezpečí..." začnem mu rozprávať ako sa obával Lilith a trestu od nej.
,, Ethan,prečo si sa nekŕmil? Musíš žiť a kŕmiť sa, inak ťa Lilith nenechá len tak."
,, Nekŕmil som sa, pretože som nemal z koho."
,, Ako to..."
,, Pozri sa Zaira. Nemôžem sa z teba kŕmiť každý deň, pretože by ťa to zabilo a tvoju mágiu znečistilo. Nikoho iného sa však nedotknem,aj keby ma to malo zabiť. " pozrel mi vážne do očí a preplietol si so mnou prsty.
,, Ethan.. Musíš... musíš sa kŕmiť lebo zomrieš. "
,, Aspoň s vedomím že som zomrel pre teba," usmeje sa a v lícach sa mu spravia tie krásne jamky.
Nechcem aby zomrel. Chcem aby žil. Chcem aby bol tu. So mnou.
Možno je to bláznivé. Ale neskutočne ma priťahuje, nielen svojím magickým šarmom.
,, Počkaj chvíľu tu," poviem mu a rýchlo na seba hodím rifle a mikinu.
,, Kam ideš?"
,, Dobiť baterky. "
Skôr než stihne namietať, vybehnem z jeho izby, ubytovne, a bežím až do parku. Bežím čo najďalej, a keď sa uistím že som dosť ďaleko od budov Akadémie, vyhľadám najväčší a najsilnejší strom a vrhnem sa naňho. Nasávam energiu, podobne ako keď som sa chcela vrátiť v čase. Keď sa cítim silná, nepozorovane sa vrátim k Ethanovi.
,, Teraz ma dobre počúvaj. Chcem aby si sa nakŕmil Ethan, a nebudeme o tom diskutovať. "
Ethanove ústa sa otvoria, no nevyjde z nich ani hláska.
Vidím, ako hľadá v mojich očiach nejaký náznak, záchytný bod, niečo čo mu vysvetlí čo to dopekla robím..
Nenájde však nič, lebo to nevidí, nevidí ten mnou dobre skrývaný dôvod...Ešte nie..A tak len zoslabnutým hlasom konštatuje:
,,Zaira ja.. Veď tvoja mágia.. Budeš slabá.. A závislá na mojej..",, Ak už mám byť na niečom závislá, tak na tebe a tvojej mágii,"odpoviem drsne, pobozkám ho a prsty zavadím o pútka na jeho nohaviciach.
,, Zaira..." zachrapčí a aj v tej tme vidím, ako mu oči zažiaria červenou.
Potrebuje to. Cítim, aký je zoslabnutý. Chradne. Potrebuje energiu.
,, Tak už to urob Ethan, keď sme sa spolu mali vyspať prvýkrát, netrebalo ťa presviedčať," Zavrčím a Ethana akoby to naštartuje.
Drsne ma bozkáva, doslova ako hladný vlk. Koniec koncov, teraz som niečo ako jeho potrava.
Zahryzne mi do pery. Ani si neuvedomím ako silno, kým nepocítim malý pramienok krvi tečúci po mojej spodnej pere. Trošku to zaštípe a ja zamrnčím. Ethanovi to neujde, a tak ma jemne pobozká na zakrvavené miesto, a ja sa neubránim úsmevu .
,, Nevedela som že ste aj upír, pán Bright. " podpichnem ho, keďže viem ako ich neznášaa že ho moja poznámka vyburcuje.
,, S tými zmrdmi ma neporovnávajte, slečna Callowayová. Som oveľa viac sexi a sympatický ako nejaký podradný upír. A nebuďte drzá, lebo budem zlý. " znova ten známy divoký záblesk v jeho očiach. Výborne. Mám ho tam kde som chcela.
,, A čo keď chcem aby si bol zlý,"zapradiem mu do ucha a jeho zreničky sa rozšíria. Doslova vyzerá ako drak v ľudskom tele. Oči mu horia ako dráčikovi na mojom prsteni.
,, Oh Zaira. Podpísala si si rozsudok smrti. Priprav sa na to, že si týždeň nesadneš."
Neviem prečo, ale poteším sa tým slovám. Konečne si pripadám živá. Nie ako na Kube, kde mi všetko chýbalo.
Ethan na chvíľu so všetkým prestane. Nebezpečná iskra na pár sekúnd zmizne.
,, Môžem?" Pýta sa, a ja okamžite viem na čo smeroval túto otázku.
Môžem vysať z teba čo sa dá?
Jemne prikývnem.
Znova sa na mňa prisaje, no tentokrát je to iné. Cítim, ako moja energia zo mňa odchádza, no zatiaľ len pomaly. Cítim ako Ethan vychutnáva moju mágiu, nevie sa jej nabažiť,no zároveň si moju mágiu berie s nečakanou precíznosťou. To pravé kŕmenie sa však ešte nezačalo.
Dlane mi položí na boky a pomaličky mi prechádza po pokožke. Jeho bozky sú nežné, nechce odomňa naraz priveľa.
,, Neboj sa ma," zašepkám, ,, vezmi si čo len chceš, Ethan. Vezmi si všetko. "
Ethan sa odtiahne. Moju tvár drží v dlaniach a hľadí mi pritom do očí tak hlboko, ako to dokáže len on.
,, Milujem ťa. "
♥
Much love,
Nela💙
YOU ARE READING
~Capricorn ~(Kozorožec)
FantasyBledá tvár, roky nedotknutá slnkom. Jasnomodré oči, ktorých pohľad mrazil. Strašná minulosť a ešte horšia súčasnosť. Zvláštne veci, ktoré sa diali okolo nej. Všetci ju považovali za blázna a radšej ju uzavreli pred svetom. No pravda bola úplne iná...