Potiahnem si župan tak, aby som mala hruď zahalenú o čosi viac. Hoci teplomer ukazuje 23 stupňov, je mi neskutočná zima.
Sú asi dve hodiny ráno, no ja nemôžem spať. Nejde to, skrátka sa nedá spať, keď v hlave aj v snoch vidím len Ethana.
Odpijem si z mätového čaju. Užívam si horúci bylinkový nápoj osladený medom, ktorý mi steká po hrdle.
Nedá sa naňho nemyslieť .
Pokrčím nohy a natlačím sa bližšie k rohu steny, o ktorú sa, sediac na parapete, opieram.
No tak. Uvažuj, hovorím si.
Ethan je v nebezpečenstve. Žiariace oči draka na prsteni. Podivné vzťahy s dievčatami a Sebim.
Nikdy nič nieje ako to vyzerá.
Pretvárky. Lži. Faloš. Skryté nebezpečenstvo. Čomu z toho čo som videla a cítila som mohla veriť?
Niečo silné ma ťahalo k Ethanovi. Verila som mu. Verila som že je v skutočnom nebezpečenstve.
Lenže čo preňho môžem urobiť? Nemôžem sa rovnať ani len so Sebim, tak ako by som sa mohla snažiť súperiť s, Lilith, vládkyňou pekiel?
Chcem sa vrátiť domov. Túžim po tom aby sme sem nikdy neprišli, aby som sa nikdy nevzdialila od Ethana a aby sme spoločne našli východisko z tejto situácie.
Odrazu si spomeniem na niečo , o čom som čítala v knihe o znameniach a živloch. Horúčkovito listujem vo svojich spomienkach, predstavujem si veľkú hrubú knihu v červenom koženom obale. Stránky má mierne zažltnuté, no text je neporušený, písaný krasopisne, ručne. Úplne to mám pred očami a vybavujem si útržky textu.
Ovládam element zeme. Pri koncentrácii obrovského množstva svojej energie dokážem zvrátiť proces starnutia, liečiť choroby prostredníctvom svojej mágie, dokonca aj vrátiť mŕtve organizmy k životu, vrátiť čas...
To je ono. Vrátim sa do času pred odletom, prekazím dovolenku Znamení a varujem Ethana.
Lenže na to potrebujem veľa energie.
Hodím na seba čiernu tuniku s háčkovanou čipkou, obujem tenisky a vybehnem von. Dotýkam sa každého stromu ktorý uvidím, vysávam z neho život, energiu. Všetko, čoho sa dotknem, vysýcha a umiera, no ja sa cítim stále silnejšia. Pokračujem v parazitovaní na rastlinách , kým nemám pocit, že mi mágia ide aj cez uši.
Dotknem sa svojho prívesku. Žiari tou najzelenšou zelenou akú si viete predstaviť, a na dotyk cítim, aký je žeravý. Doslova horí od množstva nahromadenej energie.
Idem na to.
Vybehnem na pláž. Samozrejme tam nik nieje, veď je hlboká noc. Na malý moment ma uchváti striebristá žiara mesiaca odrážajúca sa od morskej hladiny.
Sústreď sa.
Sadnem si na chladný piesok a nohy prekrížim v tureckom sede. Do rúk vezmem prívesok a zavriem oči.
Predstavím si obrovskú, žeravú guľu v mojom vnútri. Predstavím si, ako všetka tá energia vychádza von cezomňa, formuje sa do magického časového tunela. A stále znova a znova. Enrgia. Mágia. Sústredenie. Čas. Tunel. Ethan.
Počujem niečo praskať. Je to zvuk podobný prskavkám, ibaže oveľa, oveľa hlasnejší.
Otvorím oči. Predomnou je niečo, čo ťažko popísať. Predstavte si čiernu dieru. A potom si predstavte, že nieje čierna, ale červeno-oranžovo-ružovo-žltá.
Postavím sa rovno pred ten tunel. Na chvíľu zaváham.
Prosím, nech sa niečo neposerie. Prosím.
,, Chcem sa vrátiť o dva dni späť, " poviem nahlas a vkročím smerom do tunela.
Nech to vyjde.
Zatvorím oči a mám pocit, akoby som sa celá trhala na kúsky. Akoby bolo moje telo z milióna drobných čiastočiek ktoré sa od seba oddelili a len tak voľne pobehujú po priestore.
Potom sa odrazu všetko vráti do normálu, opäť som sa cítim kompletná, cítim , že už som v cieli. Otvorím oči.
Ležím vedľa Ethana. Pevne ma objíma, v spánku sa usmieva. Spí bez trička, a ja takisto nemám na sebe nič. Presne ako pred dvoma dňami. Ibaže s tým rozdielom, že mám pocit akoby som umierala od únavy.
Spí veľmi rozkošne, no nemôžem ho nechať snívať.
,, Ethan, " štuchám ho do pleca, aby sa prebudil. Zamrví sa, no spí ďalej. Skúšam to ešte niekoľko krát,no spí ako zabitý.
,, Bože, " povzdychnem si a vkradnem sa mu do mysle.
Zobuď sa. Zobuď sa. Zobuď sa. Kričím telepaticky a Ethanove viečka sa začnú pomaly od seba odliepať.
,, Zaira... Princezná, prečo nespíš,hm? Čo sa deje? A ako si sa naučila vojsť do spiacej mysle?" načiahne sa za mnou a perami sa obtrie o moje líce.
,, Nemáme čas na spánok, Ethan. Všetko ti vysvetlím. Máme prácu."
*Hudba ako v dramatických hrdinských scénach akčných filmov*
Lásky moje, ďakujem za prekročenie 3K videní a 500 votes. Ste úžasní, veľmi si to vážim a dúfam, že sa vám časť páčila 🌹
Much love,
Nela 💙
YOU ARE READING
~Capricorn ~(Kozorožec)
FantasyBledá tvár, roky nedotknutá slnkom. Jasnomodré oči, ktorých pohľad mrazil. Strašná minulosť a ešte horšia súčasnosť. Zvláštne veci, ktoré sa diali okolo nej. Všetci ju považovali za blázna a radšej ju uzavreli pred svetom. No pravda bola úplne iná...