,, Prosím,nenechávaj ma samú," šepkám, jemne hladím tvár ktorá je na milimeter od tej mojej, palcom sa dotknem pier ktoré sa následne obtrú o tie moje.
,, Nenechám, ale niečo sa deje. Si v nebezpečí Zaira. " povie Ethan a zelenými očami skenuje do detailu moju tvár.
,, Čo sa deje? Čo znamenal ten drak?"
,, Nemôžem ti všetko vysvetliť, tento sen trvá len pár minút. "
,,Sen ?"
,, Áno, oznamovací sen. Zdriemla si si na sedadle v lietadle," zasmeje sa Ethan a ja sa smejem s ním.
,, Musíš si dávať pozor. Je možné že stretneš niekoho kto ti bude chcieť ublížiť, aby ublížil mne, rozumieš mi Zaira? Musíme sa vzdať našej myšlienkovej komunikácie, esemesiek, chatov, hovorov, všetkého. Budeme sa stretávať v snoch dobre? " Ethan mi drží tvár v dlaniach a prikyvujem.
,, Bojím sa o teba. "
,, Neboj. Hlavne dávaj pozor na seba. A dôveruj len a len ostatným znameniam. Mám ťa rád princezná," usmeje sa a pobozká ma.
,, Je to všetko skutočné?"
,, Tak skutočné ako všetko čo sa kedy medzi nami stalo," smutne sa naňho usmejem a vidím ako mizne.
S trhnutím otvorím oči. Ležím opretá o okno, veľmi rýchlo dýcham a tvár mám trochu vlhkú od sĺz.
,, Bol to len sen," precedí Sebi pomedzi zuby a ani pri tom neodtrhne oči od horoskopu v novinách. Odfrknem si. Hlavný predstaviteľ znamenia Vodnár a on míňa svoj čas amatérskými horoskopmi.
,, Načo to čítaš Sebi? Je to podvrh."
,, Zaira,nemala by si súdiť o čom nič nevieš. Predstav si, že horoskopy v niektorých prípadoch vydávajú skutoční veštci ktorí študovali mágiu na našej škole. Musíš len vedieť ktoré noviny otvoriť." Pozrie na mňa, mám pocit že mierne pohŕdavo, a vráti sa k čítaniu.
Otočím sa od neho nabok a prevrátim oči. Niekedy sa správa ako prvotriedny suchár. Fakt ma to irituje.
⏺⏺⏺
Zvyšok cesty bol dlhý a nudný. Nevedela som sa dočkať kedy prídeme do hotela v Havane a hodíme sa do teplých postelí. To ale muselo počkať, čakala nás ešte hodina čakania na recepcii, následné vybaľovanie a neskôr večera v reštaurácii.
,, Nezabudnite všetci, že som tu za vás zodpovedný. Všetky odchody z hotela mi prosím hláste, aby som sa o vás nemusel báť a hľadať vás. Síce ste už všetci plnoletí, no stratiť sa v cudzom meste nieje bohviečo," poučil nás Sebi medzi dvoma lyžicami hustého paradajkového krému.
,, Hej," ťukol do mňa Noah, ,,si v pohode zlato? Zdáš sa mi nervózna," pozrel na mňa láskavými hnedými očami.
,,Ach Noah, mám pocit že všetko ide proti mne. Moji priatelia ma odsudzujú a, a..."
,, Zaira, shhh. Nieje to tak. Všetci ti chceme len dobre. Rozumiem ti, a som pri tebe, ak budeš niečo potrebovať, obráť sa na veľkého brata Noaha dobre?" Žmurkne na mňa.
,, Ďakujem, si moja záchrana. Mimochodom, ako to pokračuje s Daphne?" Daphne je jedno dievča, o ktorom mi Noah rozprával. Strašne ju miluje, no ona ho (zatiaľ) berie ako kamaráta.
,, Všetko bude ako má byť," usmeje sa a obaja sa vrátime k jedlu.
⏺⏺⏺
,, Zaira, chceme s tebou hovoriť. " povie Ariel práve keď hľadám vo svojej komode pyžamo.
,, Nepočká to? Idem už konečne do sprchy keďže doteraz som sa tam nedostala." Zavrčím a z postele zhrabnem pripravený uterák.
,, Len sme ti chceli povedať že nás to mrzí,"povzdychla si Astrid a podišla ku mne.
,, Čo vás mrzí? Že mi neveríte? Že sa ku mne chováte ako k decku? Alebo že odsudzujete Ethana? "
,, Za všetko. Je to tvoj život, nemáme právo ti rozkazovať. "
,, Presne. Hoci ti len chceme dobre.. máme ťa radi a bojíme sa o teba."
,, To nemusíte. Dokážem sa o seba postarať, verte mi."
,, Fajn." Všetky tri sa stiahneme do tuhého objatia. Mala som pocit že snáď konečne bude všetko ako má, že je všetko v poriadku.
Pri tomto pokojnom a bezstarostnom momente zabudnem na jedno dôležité heslo.
Nikdy nič nieje ako to vyzerá.
⏺⏺⏺
,, Zaira!"
,,Ethan?"
,, Som v riadnej riti."
,, Prosím?"
,, Lilith.."
,, Nechápem."
,, Nekŕmil som sa.. chce ma za to potrestať. "
,, Ale ako?"
,, To je fuk ako, musíš mi pomôcť Zaira!"
Ach jaj. Ja nemám slov.
Nela💙
STAI LEGGENDO
~Capricorn ~(Kozorožec)
FantasyBledá tvár, roky nedotknutá slnkom. Jasnomodré oči, ktorých pohľad mrazil. Strašná minulosť a ešte horšia súčasnosť. Zvláštne veci, ktoré sa diali okolo nej. Všetci ju považovali za blázna a radšej ju uzavreli pred svetom. No pravda bola úplne iná...