,, Vieš kde je teraz môj dokonalý brat? Na cintoríne." Pozrie na mňa Sebi a ja prvýkrát vidím v jeho očiach akýkoľvek náznak zla.
,, Na cintoríne?"
,, Presne tak. Keď sa s ním Katherine rozišla, začal brať drogy. V máji sa predávkoval."
,, Chýba ti?"
,, Cítim, že tu nieje, ale ktovieako mi nechýba. Nemal ma rád, som totiž adoptovaný. Moji rodičia po ktorých mám schopnosti, zomreli keď som bol ešte veľmi malý. "
,, Aj moji. "
,, Takmer všetky Znamenia prišli o rodičov, alebo o jedného z nich. Nieje to divné?"
,, Je. Zhoda náhod?"
,, Hmm. Asi."
Zvyšok cesty ideme mlčky. Myslím že každý rozmýšľame o tom svojom.
Ja, ani neviem prečo, rozmýšľam nad Ethanom.
Je rovnaký ako Katherine?
⏺⏺⏺
Do plesu ostávalo deväť dní a ja som stále nemala nielen šaty, ale ani partnera. Čakala som, či ma niekto pozve, ale úprimne, mala som pripravený aj náhradný plán - predstierať nejakú straaašne ťažkú únavu, chorobu, či niečo podobné. Veľakrát sa mi to už prepieklo.
Zároveň som však veľmi chcela ísť, vedela som že to bude zábava.
,, Neboj sa Zaira. Pozri sa, sú tu traja ľudia, ktorí sú tvojimi potenciálnymi partnermi," vysvetľovala mi Temeri keď sme raz sedeli na obede.
,, Ako to vieš?"
,, Cítim z tvojej mágie, s kým je najviac pravdepodobné že pôjdeš. Viem ako na nich reaguješ, a ako oni na teba.
Sebi. Jeden z tvojich najlepších kamarátov. Si s ním skoro vždy.
Noah. Tiež ti je blízky, nie až tak ako Sebi ale si s ním dosť často a tvoja mágia je ním nasiaknutá.
A v poslednom rade, aj keď to nerada hovorím, je tu ešte Ethan. Viem, že ťa istým spôsobom dosť ovplyvňuje a tvoja mágia robí pred tou jeho zvláštne veci."
,, To všetko zo mňa cítiš?"
,, No, aby som pravdu povedala, nielen cítim. Viem totiž používať aj oči. "Žmurkne na mňa Temeri veľavravne a odrazu vidím líščiu prefíkanosť v jej tvári.
⏺⏺⏺
,, Zaira?"
,, Áno Sebi?"
,, Pozri chcel som...Teda myslím...Máš už partnera na ples?"
Žeby konečne?
,, Hmm..Zatiaľ nie."
,, Tak som rozmýšľal... Nechcela by si ísť so mnou?" Bol rozkošný, ako sa nervózne začervenal.
YOU ARE READING
~Capricorn ~(Kozorožec)
FantasyBledá tvár, roky nedotknutá slnkom. Jasnomodré oči, ktorých pohľad mrazil. Strašná minulosť a ešte horšia súčasnosť. Zvláštne veci, ktoré sa diali okolo nej. Všetci ju považovali za blázna a radšej ju uzavreli pred svetom. No pravda bola úplne iná...