● III.●

667 40 7
                                    

Na obede, alebo ako to nazvať keďže je noc, sedím pri stole s ostatnými Znameniami. Som medzi Noahom a Sebim a cítim sa akoby boli mojimi strážnymi psami, ale viem, že to tak nieje.

,, Zaira," nahol sa ku mne Sebi,
,, dovoľ aby som ti priblížil skupinky bytostí tejto školy," napije sa džúsu a pokračuje.

,, Takže, my sme držitelia Elementov, ako už vieš. Ďalej, tamtí čo vyzerajú akoby zdrhli z nejakej gotickej žúrky, sú upíri. Celkom v pohode týpci, ale občas nám všetkým pijú krv svojimi náladami," zasmejem sa a obzriem sa po upíroch.

,, Ďalej, tamtí tam s tými fajnými hustými vlasmi, ktoré im všetci závidíme, sú vlkolaci. Taktiež v pohode, len sa neopováž mať na obed väčšiu porciu mäsa ako oni, lebo si mŕtva.

Tí, okolo ktorých sa vznáša príjemná atmosféra a zlatistá žiara, sú anjeli a strážcovia v zácviku. Máme tu aj líščiu strážkyňu Temeri, ale je to ešte len maličké šteňa.

Naopak, tamtí čo sa tak nahlas smejú a majú miernu iskru zloby v očiach, sú démoni.Síce úplne podradní, najspodnejšia trieda,ale sú. Sukuby a Inkubovia, aby sme boli presní. Silní démoni  ako Lilith či Belzebub sa tu nezdržiavajú, takže sa nemusíš ničoho báť. Maximálne ťa nejaký inkubus dobre urobí..."

,, Sebastian!"

,, Žartujem Ariel. Posteli inkuba sa vyhýbaj, zlatko.

Máme tu pravdaže aj klasiku, čarodejnice a čarodejníkov, ale tých tu je skutočne len zopár.

No, a poslední v poradí sú tí, ktorí tu síce sú, ale ledva o nich vieš , lebo buď ich málokedy počuť, alebo ich ani nieje vidieť, a to sú duchovia, víly a nymfy. Tí su tiež v pohode, teda, ak sa ti s nejakým podarí komunikovať," zasmeje sa Sebi.

,, Hmm fajn. Myslím že si o nich niečo naštudujem v knihách, ktoré sme dnes vyzdvihli ," vzdychnem si.

,, Máš na to dva dni, kým začne školský rok. Potom už nebudeš mať čas ," pripomenul mi Noah a všetci súhlasne prikývli.

,, Presne tak. Ver mi, budeš rada ak si budeš mať kedy oddýchnuť. Buď sa budeš učiť, alebo cvičiť, alebo sa venovať mimovyučovacím aktivitám, alebo budeš žúrovať. Na nič iné ti čas nezvýši," povzdychne si Sebi.

Tak sa zdá, že to tu bude zábava.

⏺⏺⏺

Už ani neviem, koľko času som nad tými knihami strávila.

A to som prešla ešte len Znamenia, upírov a inkubov so sukubami. O každom som si niečo poznačila.

Najviac som si toho študovala o inkuboch a sukubách, keďže ma pred nimi varovali aj Sebi, aj Ariel, aj Astrid.

Poznačila som si o nich toto:

Démoni vyznačujúci sa nesmiernou príťažlivosťou a schopnosťou ovládnuť ľudskú mysel. Živia sa sexuálnou energiou. Sú neplodní a neprenášajú choroby, takže  styk s nimi je bezpečný, avšak opantáva telo i ducha.  Títo démoni sú nesmrteľní, ale môžu byť zvrhnutí do pekla. Majú schopnosť sami sa uzdravovať.
Ich matkou (stvoriteľkou) je Lilith.

Je to celkom zaujímavé. Chcela by som vedieť koľko sukúb a inkubov sa tu nachádza . Vedenie školy zjavne nerieši čo sa deje na izbách, keď sa majú stále ako nakŕmiť.

Na chvíľu som odtrhla oči od poznámok a kníh. Pošúchala som si spánky a uvedomila si, ako veľmi ma bolí hlava a aká som unavená.

Začínalo svitať, čo bol jasný znak, že treba ísť do postele.

~Capricorn ~(Kozorožec)Where stories live. Discover now