● V.●

503 37 7
                                    

,, Zaira, kedy začneme pracovať na tom projekte?" Dohnal ma raz na chodbe Ethan.

,, Neviem ako ty, ale ja už nejaké podklady mám. "

,, Čože?"

,, No, pred začiatkom roka som si robila poznámky o každej bytosti. Takže základy už mám. "

,, Fajn, mohli by sme sa niekedy stretnúť a..."

,, Ethan, pokúsim sa nebyť príliš hnusná. Ide o toto: my dvaja budeme pracovať spoločne až vo finále projektu, čo znamená keď bude treba porovnávať poznatky. Nieje nutné robiť spoločne každý krok. A navyše, projekty sa odovzdávajú až v júni." Poviem mu a tvrdo  sa mu pozriem do očí.

Len tak na mňa pozerá, s nevýrazným pohľadom.

Prečo si na mňa taká zlá?

Zaznie mi v hlave jeho hlas a ja vypleštím oči.

,, Čo to..."

Áno Zaira, vieme sa rozprávať cez naše mysle. Pôsobivé ja viem.

Žmurkne na mňa.

Čo si o sebe myslíš ? Vypadni!

Si rozkošná, keď sa hneváš. Malá , nahnevaná Zaira.

Ethan si zahryzne do pery a prejde po mne pohľadom od hora až dole.

Prestaň na mňa pozerať!

Si príťažlivá...

A ty otravný.

Aká cynická. Rád by som tu ešte s tebou pobudol, ale som hladný. Asi skočím za mojou kamarátkou Alison. Z tej sa vždy nakŕmim na celý týždeň.

Nechutné.

Čo narobím . Ahoj zlatko.

Skôr než stihnem zareagovať, Ethan sa uškrnie a rýchlo mi vlepí bozk na líce.

,, Idiot." Zamrmlem si popod nos a rýchlo prejdem k inej učebni.

Všimnem si vedľa nej nástenku.

Bol na nej leták, na ktorom bola pozvánka na Vianočný ples.

Vianočný ples Špeciálnej akadémie sa uskutoční 22. decembra so začiatkom o 17:00.

Podmienkou na zúčastnenie sa plesu je slávnostný odev a partner.

Tešíme sa na vás,

Učiteľský zbor a študentská rada

Vzdychnem si. O necelé  tri týždne je ples. Paráda.

Bude trapas keď nezoženiem partnera.

Možno by so mnou išiel Noah alebo Sebi. Budem sa ich musieť opýtať.

Vojdem na dievčenské wécka. Nieje tam nikto, len vysoké vychudnuté dievča.

Pozriem na ňu. Zarazia ma líščie uši v jej vlasoch a jeden huňatý líščí chvost.

To je Temeri. Líščia strážkyňa.

Spomeniem si.

Temeri sa na mňa otočí. Je nenormálne krásna. Na bielej tvári jej svietia veľké jantárové oči a mäkké ružové pery. Na nose má zopár pieh a hrdzavé vlasy dlhé až pod zadok jej lemujú tvár.

,, Kozorožec. Rada ťa spoznavam. " prehovorí melodickým hlasom. Znie to akoby spievala.

,, Aj ja teba. Si Temeri, však?"

,, Áno.  " usmeje sa a chvíľu na mňa hľadí. Odrazu sa zamračí a zhlboka sa nadýchne. Vrhne na mňa podozrievavý pohľad.

,, Deje sa niečo?" Opýtam sa jej.

,, Tvoja mágia. Cítim v nej niečo cudzie, čo k nej nepatrí." Znova sa nadýchne, uši sa jej zachvejú.

,, Už mi je to jasné. Ethan, však?"

,, Ako to vieš?"

,, Cítim že je to jeho mágia. Mágia démona. Komunikovali ste myšlienkami, nemám pravdu?"

,, Úplne presne. Je to pijavica, nedá mi pokoj."

,, To je jeho inkubovská povaha. Pripúta si ťa, podmaní, nakŕmi sa, trochu dočasne poškvrní tvoju mágiu, a ide ďalej. Nenechaj sa ním zlákať," pošepne mi Temeri a chytí ma za plece.

,, Vďaka za rady.  Mala by som už ísť, mám hodinu chémie. "

,, Tak už bež. Maj sa. A dávaj pozor."

Posledný krát na ňu pozriem a vyjdem z miestnosti.

⏺⏺⏺

,, Zaira no tak. Čo ti je?" Vŕtal do mňa Sebi poobede, keď sme boli spolu v kaviarni a ja som vyzerala ako sopka pred výbuchom.

,, Ten kretén bol v mojej hlave. Chápeš? Bez ostychu sa mi vopchal do mojich myšlienok! Čo si o sebe myslí, že je nejaký Don Juan? Je akurát tak namyslený sukničkár prežívajúci len z energie iných!" Kričím a rozkladám rukami.

Sebi mi chytí jednu ruku a dá mi ju dole.

,, Upokoj sa zlato. Nič s tým neurobíš, je to nátura inkubov. Môžeš sa akurát držať stranou..."

,, Rada by som. Lenže robíme spolu ten hlúpy projekt... Budem s ním musieť stráviť nejaký ten čas navyše. "

Sebi ma palcom pohladí po ruke.

,, To zvládneš. A keby niečo, som tu ja, tvoj mocný ochranca! Bojovný meter sedemdesiatdeväť!" Sebi vypne hruď a ja sa rozosmejem. Je to poklad.

⏺⏺⏺

,, Aj tak to bola k*rva. Nazaslúžila si nič, vôbec nič! Predstav si, že fajčila. Fajčila hnusné, odporné cigarety - také tie typicky chlapské, ani nie tie elegantné dlhé či elektronické. Bolo to nechutné.

Ale bola krásna, veľmi krásna. A to bola jej zbraň." Vysvetľoval mi Sebi keď sme išli smerom k ubytovni.

,, Ľúbil si ju?"

,, Ach, a ako veľmi. Vedel som to, vedel som že spáva s inými, ale prekusol som to.

No keď si začala s mojím starším bratom Ashom, nahnevalo ma to. Ash vždy mal všetko, uznanie rodičov, lepší prospech, proste všetko. Ja som mal "len" krásne dievča ktoré som ľúbil , ale vzal mi to.

Aj tak sa s ním napokon rozišla a to ho zničilo."

,, A kde je Ash teraz? Nespomínam si, že by som ho videla tu v škole.."

,, Vieš kde je teraz môj dokonalý brat? Na cintoríne."



💞
No
Comment.
😂

Xoxo

Nela 💙

~Capricorn ~(Kozorožec)Where stories live. Discover now