Bölüm 3 - Öldürmeye alışmak

2.8K 242 31
                                    

Dreth heyecanla yanında uyuya kalmış olan Amelia'ya baktı.
"hey amelia bak 5. Seviye olmuşum!"
Amelia homurtular çıkararak gözlerini aralayıp Dreth'e baktı.
"hıh harika Dreth."  sonra tekrar gözlerini kapattı ve uykuya daldı. Dreth çadırın perdelerini aralayıp dışarı çıktı. Victor, Jack ve harry dışarıda birşeyler ile ilgileniyordu.
Dreth Victor'un yanına gitti ve konuştu. "hey Victor, bana teknik öğretecektin." Victor kafasını yaptığı işten kaldırıp Dreth'e baktı.
"tamam hadi gel." Dreth victor'un peşinden gitmeye başladı. Bir süre Büyük bir ağacın önünde durdular. Victor Dreth'e döndü.

"sana öğreteceğim teknik bu."

Tekrar ağaca doğru döndü ve dövüş pozisyonunu aldı.

"güç yumruğu!"

Victor'un elleri parlamaya başladı. Gerildi ve ağaca düz bir yumruk attı.
Ağacın kökleri bu saldırıya dayanamamuş ve düşerek büyük bir gürültü koparmıştı. Dreth ağaca baktı. Victor'un yumruk attığı yerde bir göçük vardı. Tüm ağaç çatlamıştı.

Dreth hayretler içinde bakarken Victor konuştu.

"şimdi enerjini ellerine odakla ve Şu ağaca vurmaya başla."

Dreth Victor'un işaret ettiği ağaca gitti. Ve enerjisinin eline aktığını hayal etti. Ellerinin etrafında havadan bir tabaka oluşmuştu. Victor o sırada başka tarafa bakıyordu. Dreth bilmiyordu ama bu normal değildi. Dreth gerildi ve ağaca yumruğunu savurdu. Yumruk ağaca çarpınca Küçük çaplı bir hava patlaması meydana gelmişti. Ağaçta çatlaklar oluştu ve yıkıldı. Bu sesi beklemeyen Victor hızla arkasına döndü. Gördüğü şey ile gözleri sonuna kadar açılmıştı. Ağaç yıkılmıştı!

"DRETH BUNU NASIL YAPTIN SEN DAHA 5. SEVİYESİN!"

Dreth ne yaptığının farkında değildi.
Victor'un bağrışlarını duyan ekip toplandı.

"ne oluyor?"

"Victor neden bağırıyorsun?"

"evet neden?"

Victor şaşkınlığını üzerinden attı ve konuştu.

"bu ağacı Dreth devirdi."

Victor'un gösterdiği yere bakan ekibin şaşırdığı belliydi. Amelia öne çıktı.
"nasıl yani? Ama o daha 5. Seviye!"

"evet bende bundan bahsediyorum."

Jake lafa daldı.

"alt tarafı güçlü biri. Ava çıkmalıyız."

Amelia cevap verdi.

"evet doğru, hadi ekip gidelim."

Amelia heyecanla arkasına döndü ve koşmaya başladı. Ekipte peşinden gitmeye. Birkaç hayvan avladılar. İlerlerken birden karşılarına başka bir grup çıktı. En öndeki sarı saçlı elinde ağır kılıç tutan çocuk konuştu.

"sadece geçiyorduk kavga istemiyoruz."

Amelia dostça bir gülümseme takındı ve cevap verdi.

"merak etmeyin bizde öyle."

çocuk birden kibirli bir tavır aldı ve alaycı bir ses tonuyla konuştu.

"zaten öyle birşey olsaydı ağzınıza sıçradık. Hehehehehe."

Amelia'nın suratı öfkeyle doldu. "sen ne diyorsun ha?"

"ne oldu zorunamı gitti?"

"hıııh!"

Dreth savaşa gireceklerini anlamıştı. Karşılarındaki rakiplerin seviyelerini ölçtü. Sarışın çocuk 14. Seviye savaşçı idi, Amelia'dan 1 seviye yüksekti. Arkasında Dreth gibi çift hançer kullanan biri 6. Seviye savaşçıydı.
Diğer 2 kişi ise 12. Seviye büyücüydü. Bir şifacıları yoktu. Bu yüzden ilk hedeflerinin Jack olacağı açıktı. Dreth Amelia'nın yanına yaklaştı ve konuştu. "hançerli ve büyücüyü ben alırım."  Amelia'nın yüzünde bir kuşku oluşmuştu. Bunu yapması çok zordu ama başka çare yoktu. Nede olsa daha bu seviyede bir ağacı deviriyorsa büyücülerden birine tek atabilirdi. Amelia kafasındaki planı Dreth'e anlattı. Bu sırada sarışın çocuk onların saldırmasını bekliyordu. Birden Amelia bağırdı.

DrethHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin