Hades önünde açılan siyah renkli portalı görünce söylendi.
"geldi koduğumun çocuğu."
Dreth portaldan çıktı ve Hades'in önüne yürüdü.
"hadi babama götür beni."
(nerede olduğunu bilmesi gerek.)
Hades kafasını salladı ve Dreth'in arkasında bir portal oluşturdu. Dreth görür görmez portala atlamıştı...
Sarı ve beyazın hakim sürdüğü devasa alanın ortasında Illınad tahtında oturuyordu. Önünde açılan portal ile neye uğradığını şaşırdı.
O yalnız kalmayı seviyordu. Bu yüzden dışarısı ile ilgili pek bilgiye sahip değildi. O yıllarca oturmuş boş boş yere bakıyordu. Dreth portaldan fırladı.Illınad kafasını kaldırdığında karşısındakinin kim olduğunu anlamıştı.
"oğlum."
Yerinden kalktı ve rüzgar hızında Dreth'in yanına ulaştı. Dreth babasının ona zarar vermeyeceğini bildiğinden savunmada değildi. Babası Dreth'e sertçe sarıldı. Dreth'de buna karşılık verdi. Bir süre sonra ikili ayrıldı. Illınad tam konuşacakken yanağına yediği yumruk ile taklalar atarak yere düştü. Kafasını kaldırıp elinden dumanlar çıkan Dreth'e baktı.
"bu beni böyle bir aileye bıraktığın içindi."
Illınad gülerek ayağa kalktı.
"senin olduğunu bilmiyordumki. Dış dünyayla pek ilgilenmiyorum."
Dreth ve Illınad uzun bir süre konuştuktan sonra Dreth son sorusunu sordu.
"Annem kim?"
"hatırlamıyorum."
Dreth kafasını öne eğdi ve bir portal açtı. Tam girecektiki babası omzundan tuttu. Dreth ne olduğuna bakmak için döndüğünde Illınad'ın elinde mavi ışıklar saçan bir kağıt tuttuğunu gördü.
"bu bir tanrı tekniği. Hava elementine sahip olanlar kullanabilir."
Dreth kağıdı eline alıp okuduğunda sevinçten havalara uçtu. Bu teknik ile tanrıları tek eliyle bile döverdi.
Tanrının yumruğu
Bu teknik 3 seviyeden oluşur. İlk seviyede attığınız her yumruğun basıncı kişiyi kilometrelerce havaya uçuracak ve hasar verecektir. İkinci seviyede bu menzil artar. Üçüncüde ise kişi dünyayı turlayacak kadar fazla uçar.
(abarttım galiba :D)
Dreth teşekkür ettikten sonra annesinin evinin önüne geldi. Kapıyı çalacakken zihninde bir ses yankılandı.
Annen çoktan öldü Dreth...
Dreth bu sesi tanımıştı. Bu ses Luke'un sesi idi. E luke yalan söylemeyeceğine göre. Dreth diz çöktü ve seslice ağlamaya başladı. Yoldan geçenler ona bakıyordu. Gerçi yoldan sadece yaralıları taşıyan askerler geçiyordu. Neden yaralıları taşıyan askerler geçiyordu. Dreth bunu fark ettiğinde arkasını döndü ve bir askerin yakasından tutup çekti. Sedyedeki yaralı yere düşünce inlemeye başladı.
"burada ne oldu?!"
"Deathwing..."
"oda ne?!"
"ejderha lordu. Bu evrenin gelmiş geçmiş en güçlü canlısı."
Buda demektiki Dreth'in Annesini Deathwing öldürmüştü.
Sakin ol Dreth. Önce peşinde olduğumuz intikamı al. Baban dışındaki diğer tanrıları öldür. Daha sonra Deathwing ile ilgileniriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreth
FantasíaKarşısında milyonlarca kişi duran adam konuşmaya başladı. "neden hala devam ediyorsunuski? Zaten 2 milyon kişi öldü bile." Ordunun önündeki yaşayan bir dağı andıran adam öne çıktı. "bunu bizden tanrılar istiyor!" Adam kafasını salladı ve ayağını ye...