Dreth'in saldığı aura herkesi hareketsiz bırakmıştı. Karşı geminin kaptanı kendi aurasını salarak üstündeki baskıyı hafifletti. O sırada Dreth konuştu.
"sizin geminizden 2 kat büyük bir gemide güçsüz kişiler olacağını mı düşündünüz?"
Dreth haklıydı. Bu adamlar yutabileceklerinden fazlasını ağzına atmıştı. Dreth elini yukarı kaldırdı ve içinden kılıcına gelmesini emretti.
O anda ortama yayılan devasa enerji herkesin yere düşmesini sağladı. Herkes kafasını zorla kaldırdığında düşmekte olan ağır kılıcı gördü.Dreth kılıcı yakaladığı anda büyük bir enerji patlaması oldu. Kendi gemisi biraz sallanmıştı, ama karşı geminin tahtaları dökülüyordu. Dreth hafifçe gülümsedi ve karşıya zıpladı. Onun gemiye geldiğini gören tayfa yalvarmaya başladı. Ama bu Dreth için yeterli değildi.
Hızla kılıcını savurdu ve bir kişiyi belinden ikiye böldü. Hızla arkasını döndü ve birinin kafasını kopardı. Adamlar ölümlerini kabullendiği için hiç tepki vermiyordu. Dreth bunu anladığında yavaşça yürüyerek hepsini idam etti. Geriye sadece kaptan kalmıştı.
"bana vurmana izin veriyorum."
Bunun üzerine kaptan hızla ileri atıldı ve kılıcını düz bir şekilde savurdu. Kılıç Dreth'in göğsüne çarpmıştı fakat çizik bile yoktu. Dreth elini ileri attı ve adamı boğazından yakaladı. Gözlerine alaycı bir bakış attı ve denize fırlattı.
Dreth kendi gemisi ile yola koyulmuşken arkasında köpekbalığı ısırıkları nedeniyle bağıran bir adam bıraktı.
4 ay sonra
Dreth ve tayfası sonunda haritada gösterilen adaya vardı. Yolda her mola verdiklerinde gemilerine bir kişi alıyorlardı. Tabi bu kişiler Dreth'in savaşta yendiği kişilerdi. Dreth ve tayfası teker teker aşağı indi.
Dreth indiğinde güzelce esnedi ve tayfasına dönüp konuştu.
"sarı renkte madalyon benzeri bir şey arıyoruz. Ama almaya yeltenmeyin, çünkü onu koruyan kutsal varlıklar var."
Amelia öne çıktı.
"varlıklar?"
"evet 2 tane."
Kısa bir diyaloğun sonunda herkes aramaya başladı. Dreth ve Amelia hariç, onlar kuma oturmuş sohbet ediyordu.
"ee Amelia, nasıl o kadar seviye atladın?"
"grupla birlikte sürekli kristal topladık. %70 i bana verildi. Ayrıca girdiğim özel görevlerden kristaller kazandım. Satsam milyoner olmuştum. Senin hayatın nasıl geçti?"
"başta epey zorlanıyordum, fakat kaptan hızlı seviye atlayıp tayfaya yetişmem için kristallerin çoğunu bana verdi. Biliyormusun bir keresinde sadece kafası bizim gemimizden büyük olan bir su yılanı ile karşılaştık."
Amelia yılan kelimesini duyunca şaşırdı.
"korkmadın mı?"
Dreth hafifçe kıkırdadı.
"2 kere bayıldım."
Amelia'da güldü ve sohbete devam edildi. 2 saatin ardından Luis koşarak yanlarına geldi. Nefes almaya bile çalışmadan konuşmaya başladı.
"kaptan! Mark adındaki üyemiz kristali buldu, fakat onu almaya çalıştı. İki tane canavar ise 2 kişiyi öldürdü. Tayfa daha fazla kayıp vermemek için ormana dağıldı. Ama galiba avlanılıyorlar. Ha bide ben son nefesimi konuşmaya harcadığım için bayılacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreth
FantasyKarşısında milyonlarca kişi duran adam konuşmaya başladı. "neden hala devam ediyorsunuski? Zaten 2 milyon kişi öldü bile." Ordunun önündeki yaşayan bir dağı andıran adam öne çıktı. "bunu bizden tanrılar istiyor!" Adam kafasını salladı ve ayağını ye...