Dreth vücudundaki güç azalışını hissettiğinde öldürme isteğininde azaldığını fark etti. Diz çöktü ve sessizce ağlamaya başladı. Gözleri kırmızıyken ne yaptığınının farkındaydı. Fakat karşısındaki çok acılı bir şekilde ölmüştü ve Dreth kendini kontrol edemedi.
Aklına kılıçları gelince Dreth hemen nehire atladı. Uzun bir aramanın ardından Dreth'in elindeki sadece bir hiçti. Dreth ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Bunun nedeni daha kılıçlarını bir kere bile kullanmamıştı.
Dreth nefret ile yerdeki taşı eline aldı ve sıkarak parçaladı."lanet olsun?!"
Öfkesini dindirdi ve yavaşça ayağa kalktı.
"kar için geldim zarardayım."
Ve yavaşça yürümeye başladı. Bir süre yürüdükten sonra şehire ulaştı ve dükkana girip ikiz kılıç aldı. Yeni kılıçlarınıda efsunlattıktan sonra tam
100 altın harcamıştı. Stresini atmak için yürümeye başladı. Bir süre sonra ormana giriş yaptı. Ormanın derinliklerine doğru giderken etrafta gölgeler uçuşmaya başladı. Dreth bağırdı."kim var orada?"
Dreth'in aldığı tek cevap sessizlikti.
Birden ağaçların arkasından dövüşme sesleri gelmeye başladı. Dreth ağacın arkasına baktığında gördüğü şey ilgisini çekti.Ninjalar
İki ninja zarif hareketler ile birbirine saldırıyordu. İkiside elinde ters bir şekilde kunai kullanıyordu.
(YN: arkadaşlar naruto'da vardı ya Ninjalar bıçak gibi bir şeyler fırlatıyodu. Ha işte o. O senin gö... :D)
Kız olan takla atarak geriye gitti ve belinden bir kaç kunai daha çıkarıp erkeğe attı. Erkek ellerini birleştirdi ve bir hareket yaptı.Poof
Küçük bir dumanın ardından geride bir kütük kalmıştı. Kunailer kütüğe saplandı ve yere düştü. O sırada erkek kızın arkasında belirip onu boynundan yakaladı ve ağaca fırlattı.
Takla atarak ayaklarını ağaca basan kız düşmedi. Sanki yerdeymiş gibi ağaçta duruyordu. Yüzünü bir bez ile örtmüştü. Kız havaya sıçradı ve taklalar atarak inişe geçti. Erkek tekrar ellerini birleştirdi ve bir hareket yaptı.Poof
İki tane duman bulutu ortaya çıktı.
Bulut dağıldığında adamdan 2 tane daha ortaya çıktı. 2 kopya havaya sıçradı ve kıza vurdu. İlk kopya yumruk attığında buluta dönüştü ve kayboldu. Ama ikinci, kız onun bir kopya olduğunu düşünüyordu ama değildi. Adamın yumruğu sonucu yere düşen kız pes etti."pes ediyorum."
Bunun üzerine Dreth'in gerçek olan sandığı adam buluta dönüştü ve ortadan kayboldu. Dreth nefessiz bir şekilde izlediği için nefes almadığını fark etti ve derin bir nefes çekti. Sesi duyan iki ninja ona baktı. Dreth fark edildiğini anlayınca ellerini kaldırdı ve ağacın arkasından çıktı.
"ben sorun istemiyorum. Çok güzel dövüşüyordunuz bende kendimi kaptırdım."
Kız gülümsedi. En azından öyle görünüyordu. Elini ağzındaki beze attı ve yüzünü gösterdi. Küçük burunlu, kahverengi gözlü biriydi. saçları siyahtı ve kalçasına kadar uzanıyordu. Saçlarını at kuyruğu yaptığı için bir kırbaç gibi duruyordu.
"teşekkür ederiz."
Erkek olan dirseğiyle kızı dürttü.
"Amina, her merhaba diyene yüzünü gösterme."
Amina utanç ile yüzünü eğdi. Dreth durumu anladı ve hemen lafa girdi.
"merak etme benden zarar gelmez."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreth
FantasyKarşısında milyonlarca kişi duran adam konuşmaya başladı. "neden hala devam ediyorsunuski? Zaten 2 milyon kişi öldü bile." Ordunun önündeki yaşayan bir dağı andıran adam öne çıktı. "bunu bizden tanrılar istiyor!" Adam kafasını salladı ve ayağını ye...