Bölüm 30 - Hades'in eğitimi

1.6K 137 4
                                    

Dreth önündeki şapkalı adama bakıyordu. Adam kafasını kaldırarak parlak kahverengi gözlerini gösterdi.

"ne kadar büyümüşsün."

Bu soru karşısında Dreth çok şaşırmıştı.

"ııııh... Tanışıyormuyuz?"

Adam küçük bir kahkaha attı.

"ben Luke evlat. "

Ve neler yaşadığının hepsini anlattı. Buna Dreth'in yüzlerce yıldır hayatta olduğuda dahildi.

"25 yaşına girdiğinde güçlerim ve anılarım sana geçecek. Ve tekrarlıyorum, o tanrı bozuntusuna güvenme."

Dreth derin bir nefes alarak uyandı. Gördükleri onu çok etkilemişti. Luke tanrıların rüyayı görmemesi için oluşturduğu kalkan sayesinde herşeyi anlatmıştı. Dreth yatağından kalktı ve açma germe hareketleri yaptı. Sonra ise tayfası ile gemisine gitti. Tayfasından birini önüne çağırarak konuştu.

"rufus, ben istediğim sürece bu şehir senin. Kendine iyi bak."

Bunu duyan rufus kafasını aşağı eğerek yüzünü sakladı.

"ama... Gelmek istiyorum."

"ben kaptanınım ben ne dersem o olur."

Ve tayfası ile gemisine bindi. Arkasında ise yumruklarını öfkeden dolayı sıkan bir adam bıraktı. Haritasını açtı ve gideceği yeri seçti.

"yelkenleri açın!"

Fluak

Yelkenlerin açılma sesi ile Dreth düşünmeye başladı.

'25 yaşına kadar fazla güçlenmemeliyim. Yoksa sonucum Luke gibi olur.'

3 ay sonra

Dreth hala tayfası ile yoldaydı. Artık yaşadıklarını bir deftere yazmaya karar vermişti. Son yaşadıklarınıda yazdıktan sonra dışarı çıktı.

"GEMİ GÖRÜNDÜÜÜ!"

Dreth kafasını kaldırı ve bağıran kişiye baktı. Sonrada onun işaret ettiği yere.

"gemi dediğin bumuydu?"

Dreth haklıydı. Gelen şey küçük bir tekne idi. Yavaşça suya dalıp çıkan kürekleri vardı. Bir süre sonra tekne gemiye yaklaştı. Dreth merak ile ne olacağına bakıyordu. Birden teknenin içinden biri dönerek gemiye indi. Herkes kılıçlarını çekti ve olacakları beklemeye başladı. Gemiye inen kişinin beyaz saçları, sarı ve kırmızı arası gözleri vardı.

"kendini tanıt."

Dreth'in bu sorusu sonucu adam sadece gülerek cevap verdi.

"ben korsan avcısı Chris. Bunu bilmen yeter."

Chris aniden sırtındaki siyah renkli kılıcı çekti. Bu hareket üzerine tüm tayfa Chris'e doğru koşmaya başladı. Mesafe kapanınca Chris dönerek 3 kişiyi fırlattı. Dreth ise o sırada zırhı ve kılıcını çağırmıştı.

"geri çekilin!"

Emirin üzerine herkes geri çekildi. Dreth öne çıkarak konuştu.

"onu bizzat ben öldüreceğim."

Chris bu konuşma karşısında hafifçe sırıttı ve hızla ileri atıldı. Siyah kılıç ile beyaz kılıcın buluşması ile büyük bir patlama gerçekleşmişti. Dreth geminin sarsıntılarına aldırmadan ataklara başladı. Nereden saldırırsa saldırsın Chris saldırıyı karşılıyordu.

Dreth elinde elementini oluşturdu ve Chris'in karnına fırlattı. Darbeyi savuşturma fırsatı bulamayan Chris darbeyi karnına yemişti. Metrelerce savruldu ve gemiden tekneye doğru iniş yaptı. Kalkan tozlar eşliğinde yerde yatarken Dreth'de arkasından tekneye indi ve yavaşça Chris'e doğru yürümeye başladı.

DrethHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin