"hemen gitmek istiyorum."
Illınad oğlunun bu kararlılığı karşısında oldukça şaşırmıştı.
"bana ne kadar güçlü olduğunu göster."
Emir sonucu Dreth Illınad'a saldırmaya başladı. Ama Illınad rüzgar kadar hızlı olduğu için kaçmakta zorlanmıyordu. Dreth'in düz gelen yumruğundan sıyrıldı ve tekmesini savurdu. Zamanında karşılık veremeyen Dreth kendini havada bulmuştu. Tam elinde bir büyü oluşturacakken babası bağırdı.
"büyü yok!"
"ama neden?"
"kozmik koruyucular sana lazerlerini atarsa büyü yapamazsın."
"e ne kadar çalışacağım?"
"bir dahi olduğunu düşünürsek... 12 yıl yeter herhalde."
"NEE!!"
"ne oldu evlat?"
"baba benim bir karım ve çocuğum var. Bu saçma tanrı eğitimleri yüzünden onları yeterince yalnız bıraktım."
Bu cümle Illınad'ın kendinden utanmasına neden olmuştu. Kendini dışarıdan o kadar kesmiştiki bir torunu olduğunu bile bilmiyordu.
"git ve onları buraya getir."
Dreth arkasında açılan açık mavi portalı görünce hemen içine atladı.
Direk Amelia'nın karşısına çıkmıştı. William'da sıkıca Amelia'nın elini tutmuştu. William Dreth'i görünce gözleri parladı."baba..."
Dreth William'ı kucağına aldı ve birkaç kez öptükten sonra konuştu.
"benimle geliyorsunuz."
Amelia güzelce gülümsedi ve portala atladı. Dreth ve William'da arkasından gelmişti. Portaldan çıkan Amelia karşısında Illınad'ı görünce dona kaldı.
"y-yoksa bu..."
"babam."
Illınad hafifçe gülümsedi.
"gelin, geç otur şöyle. (gelin derken damatın yanındaki. Kayınbabalık yapıyor :D)"
Amelia Illınad'ın işaret ettiği kütüğe oturdu. Illınad parmağını şıklattı.
"dış dünyada zaman durdu. Sizde yaşlanmayacaksınız."
Dreth konuşacakken William kucağından atladı ve Illınad'a doğru şaşılacak bir hızla koşmaya başladı.
"DEDEE!!"
Illınad kahkahalar atarak ona doğru atlayan çocuğu yakaladı. William hayranlıkla Illınad'ın hafif mavi ışıklar saçan derisine bakıyordu.
"benim dedem bir tanrı mı?"
"evet evlat. Biraz büyü, seni şu babandan daha güçlü yapacağım."
William'ın sevinç çığlıkları üzerine Dreth ve Amelia kahkahalar atıyordu.
Illınad çocuğu yere bıraktı ve konuştu."hadi Dreth devam edelim."
Dreth müthiş bir hızla koşmaya başladı. Mesafe kapanınca zıplafı vr ayağını kaldırarak bir uçan tekme attı. Dreth'in ayağını yakalayan Illınad sadece sağa büktü. Bu hareket karşıdınfa Dreth dönerek bir ağaca yapıştı. Bacağı kırılmıştı. Ama o yıllarca böyle şeylere maruz kaldığı için çok dert etmedi ve ayağa kalktı. Ellerini kaldırıp gardını aldığında hazırdı.
Illınad birden ortadan kayboldu. Dreth nerede olduğunu anlamaya çalışırken sırtına yediği tekme ile diğer ağaca uçtu. William'ın biraz morali bozulmuştu. Kafasını kaldırıp annesine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreth
FantasyKarşısında milyonlarca kişi duran adam konuşmaya başladı. "neden hala devam ediyorsunuski? Zaten 2 milyon kişi öldü bile." Ordunun önündeki yaşayan bir dağı andıran adam öne çıktı. "bunu bizden tanrılar istiyor!" Adam kafasını salladı ve ayağını ye...