Bölüm 39

979 65 6
                                    

Dreth kayıktan atlayarak canavar sesleri gelen vadiye baktı. Sonra Diablo'nun sırtına bindi ve vadiye daldı. Babasıda peşinden geliyordu.

"baba, Medusa'yı avlamak zor olmayacakmı?"

"eğer karanlık elementi ile doğru bir atış yaparsan zor olmaz. Ama Medusa bir atışta ölecek değil."

"Medusa'yı Deathwing'e karşı kullanabilirmiyiz?"

"Dreth, tanrılardan bile daha güçlü birşeyin bu kadar kolay yenileceğini mi sanıyorsun?"

Dreth umutsuzca yere baktı.

"hayır."

"bildiğin üzere evrene Deathwing şekil verdi. Başka canlıların oluşması sadece tesadüf. Tanrılar bile sadece daha güçlü doğmuş ölümsüzler."

Dreth sessizce Diablo'nun sırtında ilerlemeye devam ediyordu. Birden sağ tarafındaki tepelerden kayalar yuvarlanmaya başladı. Ama bu kadar sıradan bir saldırı Dreth'e çizik bile atamazdı. Kaya Diablo ve Dreth'e çarptığı anda paramparça oldu.

Dreth bunun tesadüf olmadığını biliyordu. Ortamda en az onunki kadar büyük bir enerji vardı. Bir değil, dört tane vardı! Diablo'da bunu fark etmiş olacaktı ki kendini savaş moduna sokmuştu. Titremeye başlayan yer sonucu tepenin üzerinde bir yaratık belirdi.

Bu şey bir Minotordu! Yani boğa ve insan karışımı büyük bir varlıktı. Ardından üç Minotor daha çıktı.
Dreth Diablo'nun sırtından atladı ve kılıcını çekti. Minotor burnundan dumanlar çıkardı ve Dreth'e doğru koşmaya başladı. Mesafe kapanınca iki elini kaldırdı ve hızla yere indirdi.

Dreth sağa atılarak Minotor'un kol kılını tutup dönerek onu fırlattı. Kayaları parçalayarak düşen Minotor sinir ile ayağa kalktı. O sırada diğerleride saldırmaya başlamıştı.
Illınad iki tane ile dövüşürken, Diablo bir tane ile dövüşüyordu. Minotor Dreth'in üzerine koşmaya başlar başlamaz suratına bir kaya yedi.
(YN: bayadır toprak elementi kullanmadı :D)

Yüzünde sayısız yara oluşan Minotor bir kez daha yere düşmüştü. Dreth duyduğu kemik kırılma sesleri ile arkasını döndü. Illımad Minotor'ları doğduğuna pişman ediyordu. Diablo ise kendi ile dövüşen Minotor'un boğazına dişlerini geçirmişti.

Hepsinin öldüğüne emin olan Dreth Diablo'nun sırtına atladı ve yola koyuldu. Bir süre sonra etraf iyice ısınmaya başlamıştı. Dreth biraz daha ilerleyince bunun nedenini anladı. Lavların üzerinde yıkık dökük bir kale vardı. İçinden ise yoğun bir enerji ve tuhaf bir koku geliyordu.

Dreth enerjisini gizleyerek yavaşça kaleye sızdı. Yavaş yavaş enerjinin geldiği yere gidiyordu. Önündeki sütunu elleri ile kavradı ve arkasına baktı. İşte orada! Medusa kıvrılmış yatıyordu. Koyu yeşil derisi pullar ile kaplıydı. Vücüdunun üst kısmı saçlaro dışında insandı. Göğüsleri büyüktü ve onları kapatan bir şey yoktu. Dreth dikkatlice baktığında yüzünün güzel olduğunu fark etti. Fakat saç diye adı geçen yılanlar bu güzelliği bozuyordu.

Illınad'ın işareti üzerine Dreth elinde karanlık elementini oluşturdu ve Nişan aldıktan sonra ateş etti. Hızla ilerleyen karanlık ışın Medusa'nın başına çarpmıştı. İki tane yılanını kaybeden Medusa tiz bir çığlık ve dumanlar eşliğinde geriye savruldu.
Illınad rüzgar hızında arkasında belirdi ve sırtına bir yumruk attı.

Kemik çatırtıları ile tekrar savrulan Medusa yere düştü. Tam kalkacakken Diablo üzerine atlayıp ona saldırmaya başladı. Medusa pençeleyerek Diablo'yu kendinden uzaklaştırmaya çalışıyordu. Sonunda üç metre kuyruğunu hareket ettirip Diablo'yu kavradı.

"DİABLO! GÖZLERİNİ KAPAT!"

Medusa'nın yılanları ve gözleri parlamaya başlayıp Diablo'ya bir ışık gönderdi. Son anda gözlerini kapatmayı başaran Diablo Medusa'nın ısırıklarına maruz kalmaya başlamıştı. Dreth bir ok gibi yerinden fırlayıp Medusa'yı kuyruğundan kavradı ve bir sütuna fırlattı.

DrethHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin