Bölüm 36 - Evcil hayvan

1.6K 146 31
                                    

Dreth kendini topladı ve gardını aldı. Kaplan hafifçe sırıtıyor gibiydi. Bu kaplanın iki uzun dişi ağzından fırlamıştı. Yukarıdan değen güneş ışını dişin etrafa ışık saçmasına neden oluyordu. Dreth kaplanın seviyesini ölçmeye çalıştığında bunu başaramadı. Seviyesi gizlenmişti.

Illınad'ın emri üzerine kaplan şimşekten bile hızlı bir şekilde ileri atıldı. Bu kadar hızlı saldırmasını beklemeyen Dreth saldırıyı zamanında karşılayamadı ve göğsüne bir pençe yedi. Yıllardır uğradığı işkenceler nedeniyle derisi bir dağ kadar sert olan Dreth'in göğsü bir kağıt gibi kesilmişti.

Geriye takla atarak kaçan Dreth kaplanın pençelerini savurmaya başladı. Bir süre sonra ritmi yakalamıştı. Kaplan hep aynı saldırıları yapıyordu. Dreth sağa atladı ve bağırdı.

"zehirli el!" (özledinizmi :D)

Ve kaplanın göğsüne dokundu. Taş kesilen kaplan bir kalıp sabun gibi yere çakıldı. O sırada Dreth sıçramış ve kaplana doğru inişe geçmişti. Havadayken bağırdı.

"tanrının yumruğu!"

Elindeki mavi rüzgarlar ile birlikte yerdeki kaplana vurdu. Oluşan büyük patlama sonucu 1 kilometre derinliğinde bir göçük oluştu.
Dreth enerjisini ayaklarına göndererek göçükten dışarı sıçradı.
William hayranlıkla ona bakıyordu.
Birden kaplan göçüğün içinden sıçradı.

Dreth daha arkasını dönemeden üzerine atladı ve saldırmaya başladı.
Dreth şaşkınlık içinde kendini savunmaya çalışıyordu. Bu kadar güçlü bir saldırıya nasıl dayanabilirdi.
Dreth bir enerji topu oluşturdu ve üzerindeki kaplana attı. Metrelerce havaya savrulan kaplan dört ayak üzerine düştü ve tekrar atağa geçti.

"BU NASIL BİR YARATIK!"

Normal şartlarda Dreth büyülerini kullanarak onu yenebilirdi. Ama büyüler olmadan eziliyiordu. Dreth seviye olarak 120. Seviye idi. Ama gücü 700. Seviye biriyle başa çıkacak kadardı. Buda tanrı eğitimlerinin farkıydı. Dreth kendine doğru atlamış olan kaplanın çenesine bir aparkat attı ve eğilerek saldırıyı savuşturdu.

Kaplan kendini topladıktan sonra kasılmaya başladı. Yavaşça dahada irileşiyordu. Öndeki iki dişi beş cm daha uzamıştı. Buna pençeleride dahil. Birden ağzında mavi bir element oluştu. Bu buz elementi idi.

"bu kaplanın neden mavi olduğunu açıklıyor."

Kaplan mavi üstüne siyah çizgiliydi.
Buz elementi kafesinden çıkmış bir suçlu gibi özgürlüğüne koşarcasına yerinden fırladı geçti. (benmi yazdım la bunu :D) Dreth sola atılsada bacağı buza değmiş ve donmuştu. Sağ bacağı tamamen uyuşmuştu. Bunun sebebi kanınında donnuş olmasıydı. Kaplan yayından çıkmış bir ok gibi fırladı. Dreth kaçamayacağını anlayınca bir enerji duvarı oluşturdu ve sertleştirebildiği kadar sertleştirdi.

Fakat kaplan enerji duvarını orada yokmuş gibi parçalayıp geçmişti.
Ama bu Dreth'in tek savunma yolu değildi. Kaplan Dreth'e dişlerini geçirdiği anda Dreth patlayarak etrafa dumanlar saçtı. Kaplan dumanı dağıtarak etrafına baktı. Birden 6 tane Dreth belirdi. Kaplan hepsine saldırmaya başlarken Dreth bir ağacın arkasına geçmiş ateş elementi ile bacağındaki buzu eritmeye çalışıyordu.

Bir süre sonra buz erimişti. Dreth bacağındaki uğuşukluğun geçtiğinden emin olunca ayağa kalktı. Tam ağacın arkasından çıkmıştıki kaplan hemen yüzünün önündeydi. Mavi gözlerinin içi aradığını bulmanın verdiği mutlulukla doluydu. Dreth'in yüzü ile arasında üç cm vardı. Bu kaplanın yerden yüksekliği iki metre idi. Yani Dreth'le eşit. 

Vadide bir bağırış yankılandı.

"AAAAAAAAAAAAAAH KOLUMU KAPTI!!"

***

DrethHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin