Yorucu bir gecenin ardından Dreth yorgun bir şekilde yatağında yatıyordu. Bugün dışarı çıkacaktı.
Nedeni ise para kazanacak bir iş bulmak istemeseydi. Yataktan kalktı ve açma germe hareketleri yaptı. Sonra aşağı indi. Tüm grup kahvaltı masasında Dreth'in gelmesini bekliyordu."ben mi geç uyanıyorum, siz mi erken kalkıyorsunuz?"
Grup hep bir ağızdan
"sen geç uyanıyorsun."
Amelia dolu dolu güldü ve konuştu.
"ne yaparsın? Bazıları çabuk yoruluyor. Çabuk..."
Herkes gülmeye başladı. Dreth'de onlara katıldı ve kahvaltı etti.
Kahvaltı bitince Dreth Amelia ile konuştu ve okuldan çıktı. Sokaklarda yürürken para kazanabileceği bir şey var mı diye bakıyordu.
O sırada dışarıda oturan kişiler
"hey Arnold, şu çocuğun kılıçlarına baksana. O velet böyle şeyler hak etmiyor. Onu alalım mı."
Bunu söyleyen 40. Seviye biriydi.
(YN: şimdi arkadaşlar Dreth'e bakınca çabuk hızlı seviye atlanılıyor gibi görünüyor ama seçmelerde gördünüz
Dreth'in gelişme potansiyeli olağanüstü nadir. Yoksa çok zor atlamak.)39. Seviye olan Arnold cevap verdi.
"hey duyduğuma göre bu çocuk haydut kralını öldürmüş. Bunu yaptıktan sonra tüm ülkede resmi gösterilmişti."
"ama Arnold, biz onunla savaşmayacağız. Kılıçlarını çalsak yeter. Nede olsa biz hırsızız."
Arnold kafasını salladı ve yüzünde çarpık bir gülümseme oluştu.
Tekrar Dreth
Dreth aradığı şeyi bulmuştu. Adamın biri beni yenene 45 altın vereceğini söylüyordu. Soylu bir aileden geldiği belli idi. Hem verdiği ödül çok bonkör idi, hemde kibiri bunu belli ediyordu.
Üstelik 31. Seviye idi. Bu adamın kendine bu kadar güvenme sebebi, bu tarz yerlerde pek dantiana sahip kişi olmaması idi. Ayrıca kimsenin gelmediğini çünkü korktuklarını söyleyerek ününü artıracaktı.Ama beklediği gibi olmadı...
"ben varım!"
Adam telaş ile karşısındaki çocuğa bakıyordu. Dreth'de şaşkınlıkla ona bakıyordu. Çünkü küçük bir çocuk ondan önce davranmıştı. Dreth çocuğu iyice süzdü. Daha 4. Seviye bir savaşçı idi. Adam gülerek karşılık verdi.
"hahahaha. Çocuk hadi işine git."
Bunun üzerine çocuk kafasını öne eğdi ve oradan uzaklaştı.
"ben dövüşürüm."
Adam tırsak bir ifade ile Dreth'e baktı. Dreth adamın önüne gidene kadar yürüdü. Adam ellerini kaldırdı.
"silah yok."
Bunun üzerine Dreth kılıçlarını bir köşeye fırlattı. İşte bu hırsızların beklediği andı. Arnold isimli hırsız kılıçlara doğru harekete geçecekken.
Diğeri onu tuttu."dur! Kendini savaşa kaptırınca fark ettirmeden alırız."
Adam kafasını salladı ve dövüşe bakmaya başladı.
"1… 3."
Ve hemen Dreth'in üstüne atladı.
Dreth sola atladı ve bekledi. İçinden bir dua etti."tanrım, bu savaşta bana yardım etme lütfen."
Dreth'in duası Rakres'in etrafında yankılandı. Rakres tahtına oturdu ve izlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreth
FantasyKarşısında milyonlarca kişi duran adam konuşmaya başladı. "neden hala devam ediyorsunuski? Zaten 2 milyon kişi öldü bile." Ordunun önündeki yaşayan bir dağı andıran adam öne çıktı. "bunu bizden tanrılar istiyor!" Adam kafasını salladı ve ayağını ye...