Bölüm 5

2.6K 235 22
                                    

Amelia'nın emri ile ekip ileri atıldı. Victor ve Amelia kılıçlarını çekti ve yılana doğru koşmaya başladı. Harry ise ateş topları atmaya başladı. Amelia sıçradı ve kılıcını kaldırıp inişe geçti. Amelia kılıcını hızla indirdi fakat yılan çekildi ve Amelia'nın kolunu ısırdı. Acı içinde bağıran amelia geri çekildi. Jake ise onu iyileştirmeye başladı. 15 saniye sonra amelia iyileşti. Victor bağırdı.

"zehirli el!"

Avucunu açtı ve yılanın kafasına bir tokat attı. Yılan hareketsiz bir şekilde durmaya başladı. Victor Dreth'e döndü. "Dreth güç yumruğu kullan en büyük hasarı sen vereceksin!"
Dreth titrerken cevap verdi.
"b-ben ona dokunmam."
Victor sinirle Dreth'e baktı. Sonra arkasına döndü ve kılıcını yılana savurdu. Kılıç yılana çarpınca yılan geri savruldu. Ağır kılıcın altında kalan yılan afallamıştı. Eğer Dreth'le yaptıkları düelloda silah kullanılsaydı hiç şüphe yok Victor kazanırdı. Yılan öfkeyle yükselmeye başlamıştı. Bir anda kasılmaya başladı. Pulları sertleşmiş ve bir diken gibi kalkmıştı. Dişleri ise uzamış ve uçlarından zehir damlamaya başlamıştı. Bu görüntü karşısında Dreth az daha bayılıyordu.
Yılan kuyruğunu kaldırdı ve Victor'a savurdu. Kuyruk tam Victor'un göğsüne gelmişti. Metrelerce savrulan Victor Dreth'in yanına düştü. Dreth yerde dizlerini çekmiş kollarınıda dizlerinin etrafına dolamış titriyordu.
Victor kafasını kaldırıp Dreth'e baktı.
"Dreth kendine gel lanet olası!"
Bu sırada Amelia'da Victor'un yanına düştü. "Dreth sana ihtiyacımız var!"
Dreth titreyen bacaklarıyla ayağa kalktı. Gözlerinde öfke vardı.
"artık korkumu yenme vakti geldi."
Sırtından katanasını çekti ve yılana doğru koşmaya başladı. Amelia ve Victor'da peşinden koşmaya başladı.
Mesafe kapanınca yılan Dreth'e zehrini püskürttü. Dreth sola atladı ve ileri atıldı. Kılıcını hilal şeklinde savurdu ve yaratığa bir darbe geçirdi. Yılan sağ tarafa savrulmuşken Victor kılıcını salladı. Yılan bir oraya bir buraya savrulurken Amelia sıçradı ve yılanın kafasına hamle yaptı. Yılanın artık hali kalmamıştı. Arkalarından Harry'nin sesi geldi. "çekilin!"
Herkes yolu açtı. Harry elinde bir alev topu oluşturdu. Topun içinede enerjisini katmıştı. Artık top kızıl değil mavi renkteydi. Harry gerildi ve topu fırlattı. Havada ilerleyen mavi ateş topu yılana çarpınca bir renk cümbüşü yaşandı. Ama yılan hala ölmemişti. Sanki bir oyuncakmış gibi sallanıyordu. Beyni hasar görmüş olmalıydı. Victor Dreth'e baktı.
"güç yumruğu kullanda öldür şunu."
Dreth başıyla onayladı ve kafasını tekrar yılana çevirdi.

"güç yumruğu!"

Dreth hava tabakasını görünce ileri atıldı ve düz bir yumruk attı. Yumruğu yiyen yılan bir pervane gibi dönerek ağaca çarptı. Amelia bıçağını çekti ve yaratığın kristalini aldı. Dreth'in önüne geldi ve konuştu.
"korkunu yenip bize yardım ettiğin için bunu hak ediyorsun." Dreth Amelia'nın uzatmış olduğu kristali aldı ve teşekkür etti. Dreth Victor'a döndü. "Victor bana zehirli eli öğretmeni istiyorum."

"sadece o mu?"

"evet sadece o."

"neden?"

"eğer bu teknikle rakibi hareketsiz bırakabilirsem güç yumruğundan kaçamaz ve garanti büyük bir hasar almış olur."

"evet haklısın bunu yapacağım."

Dreth heyecanla konuştu.

"hemen kampa gidelim."

"dur dur, bunun için bir yılan zehrine ihtiyacımız var. Şu yılanı getirde zehrini alalım."

"ne? Hayır sen yap!"

"korkunu yenmedinmi sen?"

Dreth başını öne eğdi. Aslında korkusunu yenmemişti. Dostlarını kurtarmak için bir anlık öfkeyle yapmıştı bunu. Amelia elini Dreth'in omzuna attı.

DrethHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin