Bölüm 11 - Kırmızı gözler

2.2K 205 20
                                    

Amelia ve Dreth okula ulaştıklarında ulaştıklarında muhafızlar kapıyı açtı.
İçeri girdiklerinde hemen müdürün odasına koştular. İçeri girince Amelia öne çıktı.

"efendim görevi tamamladık."

Kadının yüzünde küçük bir tebessüm oluştu.

"güzel, aferim size ödülü hak ettiniz."

Dreth çok sevinmişti ama kadının sorusu onu hayal kırıklığına götürdü.

"ee grup lideri kim olacak?"

Dreth sessizce dikilirken Amelia konuştu.

"Dreth olacak."

Dreth şaşkınlıkla Amelia'ya baktı.
Amelia Dreth'e baktı ve gülümsedi.
Gerekli işlemler yapıldıktan sonra Dreth'in bir grubu olmuştu.

"ismi ne olacak?"

"kurt dişi grubu."

"simge nasıl olsun?"

"bir diş."

Dreth'in boyutsal yüzüğü alındı ve onun yerine üzerinde diş resmi olan bir yüzük verildi. Görevliler sayesinde binayı buldular. Amelia eğitim odasına giderken Dreth lider odasına gitti. İçeri girdiğinde gördüğü şey ona moral verdi. Sade ama güzel eşyalarla döşenmiş büyük bir oda. Amelia'nın yanına gitti ve konuştu.

"grup için çok teşekkür ederim. Şimdi üye bulmalıyız."

"evet ama ün kazanmalısın. 2 güne bir turnuva olacak. Eğer orda kazanır yada ilk üçe girersen ünlenirsin."

"peki."

2 gün sonra

Dreth gerildi ve yatağından kalktı. Victor ve Harry'i gruba alırdı ama o adamın onları dövdüğü için yanına gelmediklerini biliyordu. Aşağı indiğinde Amelia kahvaltıyı hazırlamıştı. Dreth Amelia'nın yanına geldi ve dudağına küçük bir öpücük kondurdu. Evet bu 2 günde Dreth Amelia'ya açılmıştı. Masaya oturdu ve yemeğini yedi. Yemek bitince Amelia ile birlikte dışarı çıktılar. Arenaya doğru giderken herkes Dreth'e kıskançlıkla bakıyordu. Tabii ki Amelia için. Arenaya vardılar ve dövüşü beklediler. Bir süre sonra Dreth'in dövüşü açıklandı. Dreth oturduğu yerden kalktı ve merdiven kullanmadan arenaya atladı.

"artist."

"tavıra bak."

Bunlar seyircilerin söylediği şeylerdi. Dreth bunları duysada aldırış etmedi ve rakibini beklemeye başladı. Birkaç saniye sonra Dreth'in boyunda kaslı bir çocuk göründü. Hakem araya girdi ve kuralları açıklamaya başladı.
"öldürmek dışında herşey serbest."
Dreth rakibinin seviyesini ölçtü.
O 22. Seviye savaşçı idi. Dreth nasıl saldırsam diye düşünürken hakemin başlama işareti geldi. Çocuk aniden Dreth'e doğru koşmaya başladı.  Sırtından kılıcını çekti ve savurmaya başladı. Dreth her darbeyi savuşturuyordu. Kendini sağa attı ve kılıcını savurdu. Çocuk kılıcını kaldırdı ve saldırıyı durdurdu. Etrafında döndü ve bir tekme attı.  Dreth koluyla tekmeye karşılık verdi.
Çocuğun bacağını tuttu ve kendine çekti. Çocuk havada uçarken Dreth gerildi ve bir yumruk salladı. Çocuğun burnu kanıyarak yere düştü. Düştüğü gibi kalktı ve bağırdı.

"zayıf düşür!"

Dreth birden vücudunun yavaşladığını hissetti. O şaşkınlığını atmamışken çocuk saldırıya geçti. Sıçradı ve bir tekme attı. Dreth kaçmak istesede hızı buna yetmedi ve kendini yerde buldu. Göğsünün acısına aldırmadan ayağa kalktı. Tekniğin etkisi geçmişti. Çocuk kılıcını bir hilal şeklinde savurdu.
Dreth eğildi ve bağırdı.

DrethHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin