Dreth gerildi ve uyandı. Tam iki gün boyunca kristal özümsüyordu. Bu onu uykusuz bıraktığı için deliksiz bir uyku çekmişti. Ama bunun etkisini görmüştü. Şu anda 10. Seviye savaşçıydı. Seçmelere 3 gün kalmıştı.
Dreth kendinden çok emindi. Çadırından çıktı ve dışarı baktı. Güneş açmış kuşlar cıvıldıyor. Bu manzara insana huzur veren cinstendi.Dreth derin bir nefes aldı ve Amela'nın çadırının önüne gitti.
Çadırın perdelerini araladı ve tam içeri girecekken bir kıyafet yüzüne yapıştı. Telaşla kendini kıyafetten kurtardı ve karşısına baktı. Amelia gülümseyerek önünde duruyordu."ne o benimi gözetliyorsun?"
Dreth'in eli ayağı birbirine dolandı.
"h-hayır sadece kontrol edecektim."
Dreth heyecanlanmıştı çünkü Amelia daha tam giyinmemişti. Üzerinde gri vücudunun hatlarını belli eden bir atlet vardı. Ve yaşına göre oldukça büyük göğüsleri Dreth'in kendini bakmaktan alıkoyamamasına yol açıyordu. Birden çadıra harry daldı."vaaay Dreth birkaç günde ayarlamışsın kızı."
Bunu duyan Dreth'in suratı kıpkırmızı oldu. Amelia kendimi gülmekten alamıyordy. Kıyafetini aldı ve üstüne giydi.
"hadi seçmelere çok az kaldı biraz daha çalışalım."
Dreth ve harry kafa sallayıp Dışarı çıktılar. Jake ve Victor'u bulduktan sonra ormanda yürümeye başladılar.
Dreth yürürken Amelia'nın vücuduna bakıyordu. Açıkcası biraz kadın düşkünü denilebilirdi. Dreth kimsenin onu fark etmemesi için en arkadan yürüyordu. Biraz daha ilerledikten sonra Victor konuştu."hep hayvanlarlamı dövüşeceğiz?"
Amelia ona doğru döndü.
"bir itirazınmı var?"
"aslında evet var. Bu çok sıkıcı, aramızda düello yapmalıyız. Hayatımız boyunca hayvanlarla dövüşmeyeceğiz."
Amelia Dreth'e döndü ve gülümseyerek konuştu.
"Dreth seni düelloya davet ediyorum."
Bunu duyunca Dreth çok şaşırmıştı.
Amelia şu an 17. Seviye savaşçı idi.
O ise daha 10. Seviye idi. Ama bu dostça bir dövüş olacağından sorun yoktu. "kabul edilmiştir."
Geniş bir alana çıktıktan sonra jake ortalarına geçti ve kuralları açıklamaya başladı."teknik kullanmak serbest. Silah kullanmak yasak. Ağır yara verebilirsiniz ama yapmazsanız daha iyi olur çünkü iyileltirmem sürebilir."
Elini kaldırdı ve hızlıca indirdi. Bu dövüşün başladığına işaretti. Amelia hızla Dreth'e doğru koşmaya başladı. Dreth savunma pozisyonunu aldı ve bekledi. Ameli gerildi ve düz bir yumruk attı. Yumruk Dreth'in kollarına çarpınca Amelia gücü kesmedi ve Dreth'i sürüklemeye başladı. Yavaş yavaş sürüklenen Dreth ellerini geri çekti ve etrafında dönerek bir tekme savurdu. Amelia eğildi ve Dreth'in bacağına yumruk attı. Dreth'in bacağı uyuşmuştu. Amelia hız kesmeden saldırılara devam etti. Amelia ellerini birleştirdi
Ve Dreth'in yüzüne siper ettiği kollarının arasına soktu. Ve iki yana çekmeye başladı. Dreth'in yüzü açıkta kalmıştı. Amelia geriye takla atarak Dreth'in çenesine bir tekme yerleştirdi. 3 metre havaya uçan Dreth yere düşünce bir toz bulutu oluştu. Jack konuştu."sanırım bitti."
Dreth öfkeyle ayağa kalktı. Bir kere bile vuramadan yenilmeyecekti.
"daha bitmedi!"
hızla Amelia'ya doğru koşmaya başladı. Mesafe kapanınca Dreth bağırdı.
"güç yumruğu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreth
FantasyKarşısında milyonlarca kişi duran adam konuşmaya başladı. "neden hala devam ediyorsunuski? Zaten 2 milyon kişi öldü bile." Ordunun önündeki yaşayan bir dağı andıran adam öne çıktı. "bunu bizden tanrılar istiyor!" Adam kafasını salladı ve ayağını ye...