Dreth bir portal açtı ve Amelia'nın yanına gitti. Serio'nun yaptığı gizleme büyüsü sayesinde tanrılar nerede olduğunu bilmeyecekti. Amelia Dreth'i görünce boynuna atladı.
"geldin!"
"tabii ki geldim."
Birden kapı açıldı ve William odaya girdi.
"babaaa!!"
Dreth Amelia'yı fırlattı ve oğluna koşup sarıldı. Amelia hafif kıskançlıkla ikisine bakıyordu.
***
"bunu bize nasıl yaparsınız?!"
Zeus yerleri titreten sesi ile konuştu.
Karşısında Serio ve Illınad vardı."oğlumu öldürmeye çalıştınız!"
Illınad elindeki hava topunu serbest bıraktı. Son anda sola atlayarak kaçan
Zeus arkasındaki patlama ile Illınad'ın üstüne uçtu. Mesafe kapanınca Illınad Zeus'u boğazından yakaladı."insanlar seni en güçlü sanıyor diye kendine bu kadar güvenme! Çünkü en güçlü kim biliyorsun!"
Ve Zeus'u fırlattı. Ayaklarını yere sürterek duran Zeus konuştu.
"daha fazla tanrıyla geri geleceğim. Oğlun Rakres'i öldürdü!"
Serio diyaloğa katıldı.
"hiç bir yere gitmiyorsun!"
Ve ışıktan devasa yılanlar oluşturdu. Zeus portal açıp kaçacakken Illınad onu yakaladı ve yılanların arasına attı. Feryatlar içinde uzuvlarını kaybeden Zeus sonunda canını teslim etti.
"biri daha gitti. Kaldı 2."
***
William babası ile oynadığı oyunlardan dolayı yorulmuş ve yere düşmüştü. Bir dantianı vardı ama yaşı gereği çabuk yorulmuştu. Amelia elinde limonata tepsisi ile Dreth'in yanına gitti. Dreth bir yudumu çektikten sonra konuştu.
"nasıl bu kadar kişi topladın. 100.000 kişi gerçekten fazla. (la ben Victor ve Harry'i unuttum :D)"
"aslında 6 milyon kişi var. Ama gemide o kadar yer olmadığı için adamlar şehirlere dağıldı. Yani dünyanın yarısında bağlantılarımız var."
"oman tonrem."
Amelia hafifçe sırıttı ve William'ın yanına oturup onu sevmeye başladı.
"Dreth, seviyen fazla ama bir gücünü görmek isterim. Auranı salmak ister misin?"
"bunu istemezsin."
"istiyorum."
"William odadan çıkarmısın?"
William kafası ile onaylayıp odadan çıktı.
"ama sadece %1 ini kullanacağım."
"tamam."
Dreth aurasını saldı. Birden duvarlar çatlamaya başladı. Amelia'nın ise burnu kanıyordu. Dreth hemen aurasını kesti. Amelia üstündeki basıncın kalkması sonucu yere düştü.
Dreth hızla bir şifa büyüsü yaptı. Amelia'nın kalktığını görünce en önemli sorusunu sordu."Deathwing'i biliyormusun?"
"evet. Ayda yaşayan bir ejderha. Tanrılardan bile güçlü. Geçenlerde bir pulu bizim okulun olduğu yere düşmüş. Çok sayıda ölü var. Ve Dreth... Bu ölülerden biri-"
"biliyorum..."
Dreth duydukları ile çok şaşırmıştı. Bu ejderhanın sadece pulunun düşmesi bir şehri yok etmişti.
Artık uğraşabileceği pek bir şey yoktu. Canı sıkılıyordu ama ona denk kimse yoktu. En iyisi tanrılara biraz sataşmak olacaktı. Oda öyle yaptı ve Ares'in mekanına giden bir portal açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreth
FantasyKarşısında milyonlarca kişi duran adam konuşmaya başladı. "neden hala devam ediyorsunuski? Zaten 2 milyon kişi öldü bile." Ordunun önündeki yaşayan bir dağı andıran adam öne çıktı. "bunu bizden tanrılar istiyor!" Adam kafasını salladı ve ayağını ye...