Bölüm 37 - Titanlar geliyor

1.5K 130 21
                                    

Dreth mutluluk ve öfke ile karışık bir duyguyla Oni'ye bakıyordu. Dreth Oni'nin yakasından tuttu ve bir portal açıp içine girdi. Portal Hades'in odasına, yani eski odasına gidiyordu.
Dreth odaya girince Oni'yi cehennemin kapılarına kadar sürükledi. Oni kendine ne olacağını biliyordu fakat diğerleri gibi yalvarmıyordu. Sadece sessizce Dreth'in onu çekmesine izin veriyordu.

Dreth kapılara varınca Oni'yi yakasından kaldırıp yüz yüze geldi.

"neden herkesi öldürdün?"

Oni umursamazca Dreth'e baktı.

"küçük bir velede gücü yetmiyor diye adım çıksın istemedim."

"O ZAMAN NEDEN BENİ DÜELLOYA DAVET ETTİN?!!"

"beni yenebileceğini bilmiyordum."

Dreth bir süre sessiz kaldı. Sonra kapıları açtı ve Oni'yi cehenneme attı.
O yüksek seli çığlıklar beklerken Oni bağırmıyordu. Dreth ona baktığında Oni'nin kendini sıktığını fark etti. Dreth ne yapmaya çalıştığını anlayınca gülmeden edemedi.
O Dreth'i mutlu etmemek için bağırmıyordu.

Dreth kapılardan içeri girdi ve Oni'nin önüne gitti. Cehennem ateşi ona etki etmiyordu. Dreth yüzüğünden kılıcını çıkardı. Sonra ise gerildi ve Oni'nin omzuna sapladı. Daha fazla kendini tutamayan Oni cehennemi inletecek çığlıklar atmaya başladı. Dreth ise arkasını dönüp cehennemden çıkmıştı.

***

Illınad önündeki portala bakıyordu. Dreth'in çıkması sonucu tüm gözler ona çevrilmişti. Illınad sağ elini kaldırdı ve rüzgar ile kaplanı kendine çekti.

"bugün kaplanın ile uyumunu artıracağız. Şimdi ona bir isim ver."

Dreth elini çenesine götürüp bir süre düşündükten sonra konuştu.

"Diablo."

"peki. Şimdi Diablo'nun sırtına bin."

Kaplanın önüne sıçraması sonucu Dreth kaplanın sırtına atladı. Sert olmasını bekliyordu ama sırtı gayet yumuşaktı.

"ayrıca onunla zihninle iletişim kurabilirsin."

Dreth bunu duyunca zihninden Diablo'ya seslendi.

"Diablo, naber?"

"iyi işte senden?"

"sağol bende iyiyim."

Illınad konuştu.

"muhabbeti bırakın."

İkiside kafasını sallayınca Illınad elini kaldırdı. Oluşan ışıklar sonucu yüzlerce canavar etraflarını sarmıştı.
Dreth Diablo'ya seslendi.

"hadi ortak!"

Diablo'nun ileri atılışı ile birlikte Dreth kılıcını çekti. Diablo canavarları üstüne atlayıp pençe, diş gibi saldırılar yapmaya başladı. Dreth ise Diablo'nun savunamayacağı yerden gelen saldırıları savuşturuyor ve saldırıyordu. Dreth doğruldu ve Diablo'nun üstünden sıçrayıp canavarların içine daldı.

Kudurmuşçasına kılıcını savuran Dreth üstünden gelen saldırıyı savuşturamayacağını anlayınca bağırdı.

"rüzgar kalkanı!"

Dreth'in etrafında oluşan hava tabakası kalkanın hazır olduğunu gösteriyordu. Goril şeklindeki yaratığın yumruğu kalkana çarptığında yarıldı ve etrafa kanlar saçmaya başladı. Dreth ise dönerek etrafındaki canavarlara saldırıyordu.

Bir saatin sonunda tüm canavarlar ölmüştü. Diablo ve Dreth nefes nefese yerde yatıyordu. Illınad elini kaldırdı ve beş yüz canavar daha oluşturdu. Onları gören Diablo ve Dreth'in gözleri sonuna kadar açılmıştı.

DrethHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin