Dreth odasına çıktı ve uyumaya başladı. Gecenin sessizliğini bozan ayak sesleri Dreth'inde uykusunu bozmuştu. Ne olduğuna bakmak için kapıya gitti. Dışarı baktığında görevlilerin Dreth'in yanındaki odaya girdiğini gördü. Bakmak için peşlerinden koştuğunda Gördüğü şey ile çok şaşırdı. Yerde bir ceset yatıyordu. Ve duvara muhtemelen onun kanıyla yazılmış bir yazı vardı.
Sıradaki sensin lanet katil.
Dreth korkmaya başlamıştı. Bu o adam olmalıydı. Odasına geri döndü ama sabaha kadar uyuyamadı.
Giyindi ve dışarı çıktı. Sırasını aldı ve beklemeye başladı. Bir süre sonra beyaz saçlı kadın geldi."bugün eğitim olmayacak. Bildiğiniz üzere dün gece bir arkadaşınız öldü.
Bunu yapan kişinin tam olarak kim olduğunu bilmiyoruz. Ama şüphelendiğimiz bir kişi var.
Hang ailesinden biri. Oğlu okula giremeyince bize para teklif etti. Biz ise onları kovduk. Şimdi sizden istediğimiz ona suikast yapmak.
Ama hepiniz değil bir veya iki kişi."Herkes aralarında konuşmaya başladı. İniltileri kadının bağırış bozdu. Sonra tekrar konuşmaya başladı.
"bunu yapan kişiye yada kişilere bir grup binası hediye edilecek."
Dreth bunu duyunca çok heyecanlandı. O bu görevi almaya razıydı. Ama sorması gereken sorular vardı. "efendim kendisi kaçıncı seviyede?"
"29. Seviye savaşçı."
"ben kabul ediyorum."
Kadın bunu beklemiyordu. O sırada Amelia öne çıktı.
"bende kabul ediyorum."
Dreth şaşkınlıkla Amelia'ya baktı.
Ama buna hayır demezdi. Gülümseyerek Amelia'ya bakmaya devam etti. O sırada sandy (öğretmen
Hani söylemişti :D) konuştu."göreviniz akşama doğru başlayacak.
Kendinizi yoracak bir şey yapmayın."Dreth ve Amelia onaylandıktan sonra odalarına gittiler. Bir saat içinde görevliler onların suikastde kullanacağı alet ve kıyafetleri getirdi.
Dreth aynanın karşısına geçti ve kıyafetleri denedi. Siyah pantolon, üstünde siyah bir t-shirt onunda üstünde hafif kahverengiye kayan bir yelek vardı. Dreth bıçaklarını yeleğine astı ve dışarı çıktı. Amelia'nın odasına doğru gidiyordu. Odaya varınca çadır olayı aklına geldi ve kapıyı çaldı. İçeriden "girin." sesi gelince içeri girdi. Gördüğü şey tam anlamıyla nefesini kesti. Amelia deri bir pantolon ve aynı şekilde siyah deri kıyafetler giyiyordu. Ağzını bir bez ile kapatmıştı. O kadar güzel görünüyorduki Dreth'in salyası akmaya başladı. (YN: gümüş diş akali yazın saç rengi dışında herşeyi aynı :))
Amelia ise Dreth'in bu halini görünce gülmeye başladı."sende az çapkın değilsin."
Bu sözler Dreth'in bir domatese bürünmesine neden oldu. Evet biraz çapkındı ama utangaçtı. Amelia onun bu halini görünce gülme krizine girdi.
O sırada odaya görevli daldı."hadi aşağı inin. Araba sizi o şehre kadar bırakacak."
Dreth ve Amelia aşağı indi ve at arabasına bindi. Bindiklerinde Amelia hala kıkırdıyordu. Bir süre sonra araba durdu. Dreth ve Amelia aşağı inip hang malikanesine gitti. 10 metrelik duvar yollarını kesti. Dreth yüzüğünden ucunda kanca olan bir ip çıkardı ve yukarı fırlattı. Hazır olduğunu anladığında ikiside yukarı çıktı. Duvarın tepesinden girişe baktı.
Kapının yanında iki tane mızraklı muhafız vardı. Amelia atlamaya hazırlanırken Dreth onu durdurdu.
"dur, mümkün olduğunca az kan dökmeliyiz. Sessizce halledip gideriz."
Amelia kafasını salladı ve balkona atladı. Dreth'de ağzına bir bez bağladı ve balkona atladı. Balkon doğrudan mutfağa çıkıyordu. Dreth ve Amelia tezgahların yanından geçerken aniden kapının açılma sesi geldi.
İkiside hızla eğildi ve saklandılar. İçeri giren kişi bir aşçı idi. Ve tamda Dreth'in olduğu yere geliyordu. Dreth ne tarafa kaçarsa kaçsın fark edileceğini anladı. Tek çare vardı. O adamı öldürmek. İkiz kılıçlarından birini çekti ve adamın yaklaşmasını bekledi. Adam tezgaha varınca Dreth hızla yerinden çıktı ve adamın boğazını kesti. Yerler kana bulanırken Dreth yere düşen cesedi sürükleyerek dolaba koydu. Ama ya biri mutfağa gelirse. Amelia bir bez kaptı ve kanları silmeye başladı. İşte bu Dreth için son darbe olmuştu. Dreth etrafa bakarken Amelia'nın inip kalkan kalçalarına denk geldi. Ve işte o an, rezilliğin ta kendisi. Dreth'in burnundan kanlar gelmeye başladı. Burnunu tuttu ve Amelia fark etmeden temizlemeye başladı. Eğer Amelia bunu fark etseydi bir daha onun yüzüne bakamazdı. Neyse ki Dreth Amelia'ya birşey fark ettirmemişti.Yada o öyle sanıyordu.
Amelia Dreth'e belli etmeden kıkırdıyordu. Açıkça onu baştan çıkarmaya çalışıyordu. Temizleme işi bitince Amelia ayağa kalktı ve Dreth'e baktı. Dreth'in rengi atmıştı. Amelia bir şey belli etmedi ve sessiz adımlarla kapıya doğru yürüdü. Kapıyı açtı ve içeri baktı. Kimse yoktu.
Geniş koridorda yürümeye başladılar.
Üstünde John hang yazan kapıya geldiler. Amelia tam eğilip kapı deliğinden bakacaktıki Dreth onu kolundan tuttu. "ben bakarım çekil."
Dreth burnunun bir kez daha kanamasına izin veremezdi. Amelia onun ne yaptığını anladı ve geri çekildi. Dreth eğildi ve delikten içeri baktı. İçeride 30 - 40 yaşlarında bir adam masada oturmuş bir şeyler yazıyordu. Dreth Amelia'ya baktı.
"ses çıkarmadan öldürmemiz lazım.
Eğer bizi fark edip muhafızları çağırırsa." Amelia durumun farkındaydı. "merak etme."
Yüzüğünden mavi bir mühür çıkardı.
"bunu ağzına doğrultursak ses çıkaramaz.""tamam."
Dreth yavaşça kapıyı açtı. Adamın arkasına yaklaştı ve hızla kılıçlarını çekip savurdu. Kılıç adama yaklaşırken adam kendini sola attı ve kendini kurtardı. Masa ise ortadan ikiye bölündü. Adam ayağa kalktı ve bağırdı. "NÖ..." adam daha cümlesini tamamlayamadan Amelia mühürü adama doğrulltu. Sonra mühürü yere fırlattı ve kılıcını çekip saldırıya geçti.
Adam elini yüzüğüne attı ve bir ağır kılıç çıkardı. Amelia soldan Dreth sağdan saldırıya başladılar. Onları şaşırtan şey adam elindeki yüzlerce kiloluk kılıcı bir tüymüş gibi savuruyordu. Dreth sıçradı ve kılıçlarını savurdu. Adam kılıcını kaldırarak darbeyi karşıladı. Ama o sırada Amelia tarafından midesine bir tekme yedi. Dreth'in merak ettiği bu adam bu yaşına rağmen nasıl 27. Seviye savaşçı idi. Adam yediği tekme ile duvara yapıştı. Duvar çatlamış ve sesler gelmeye başlamıştı. Bu dövüş fazla uzun sürerse fark edilebilirlerdi. Dreth fırlatma bıçaklarını adama doğru fırlattı. Adam son anda bıçaklardan kaçıyordu. Ama koluna birkaç tane kesik almıştı. Adam birden pencereye doğru koşmaya başladı. Dreth onun ne yaptığını anladı. Aşağı atlayıp durumu gösterecekti. Dreth ve Amelia peşinden koşmaya başladılar. Adam cama doğru sıçradı ve aşağı düştü. Muhafızlar hemen adamın yanına koştu. Adam parmağı ile yukarıda ona bakan Dreth ve Amelia'yı gösterdi. Nöbetçiler bir bir yukarı zıpladı. Dreth seviyelerini ölçtü. En düşüğü
26. Seviye savaşçı en yükseği 28. Seviye savaşçı 12 kişi. Eğer savaşırlarsa kaybeden taraf kesinlikle Dreth ve Amelia olurdu. Dreth hemen aşağı atladı. Havadayken bağırdı."güç yumruğu!"
Dreth'in elinde hava tabakası oluştu. Yumruğunu gerdi ve adama savurdu.
Adam kılıcı kaldırdı ve kendine siper etti. Dreth kılıca yumruk attı ve itmeye başladı. Yerde göçük oluşmuştu ve adam basınca dayanamayıp yere düştü. Dreth gösterişe kalmadan kılıcını savurdu ve adamın boğazını kesti.
Amelia peşinden atladı ve konuştu."hadi kaçalım!"
Dreth ve Amelia duvarı geçti ve çatılardan atlayarak okulun yolunu tuttu.
************************************
Ne bölümdü Bee. Yazmak çok iyi geldi. Şu Amelia neler yapıyor öyle ya :D oylar çok düşük biraz yüklenin lütfen hadi ben kaçtım.Dreth Amelia'yı ne zaman yatağa atacak?
Gurubu Amelia'mı alacak Dreth'mi?
Yazarın ergenliği kitabamı vurdu?
(:D)Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreth
FantasiaKarşısında milyonlarca kişi duran adam konuşmaya başladı. "neden hala devam ediyorsunuski? Zaten 2 milyon kişi öldü bile." Ordunun önündeki yaşayan bir dağı andıran adam öne çıktı. "bunu bizden tanrılar istiyor!" Adam kafasını salladı ve ayağını ye...