Arkadaş

565 176 131
                                    

Medya: Damir

Yaklaşık bir kaç saat uyuduktan sonra oldukça dinlenmiş bir şekilde uyanmıştım. Saat akşam 10 a geliyordu. Bu saatte ne yapabilirim diye düşünüyordum. Burada olduğum her anı değerlendirmeliydim. Telefonumu aldım ve etraftaki bir kaç gece kulübünü araştırdım. Belki biraz kafa dağıtmak içindi, belkide Sırbistan'ın eşsiz gece hayatını keşfetmek istememdendi. Kesinlikle ikiside bu gece güzel bir bara gitmek istememin sebebiydi. Bir kaç aramamdan sonra güzel ve tam istediğim gibi bir bar buldum.

Üzerime güzel kısa, siyah bir elbise giydim. Saçlarımı düzleştirdim ve göz ağırlıklı bir makyaj yaptım. Kendimi oldukça beğenmiştim, güzel bir topuklu ayakkabı bulup onu da giydim. Ardından bir taksi çağırıp aşağı indim. Bir kaç dakika sonra taksi geldiğinde adresi tarif edip arkama yaslandım.

Bu gün oldukça zor ve yoğun geçmişti. Beklemediğim bir çok şey öğrenmiştim, kesinlikle çok korkunç şeyler. Bir kaç dakika sonra barın önüne geldiğimde ücreti ödedim ve arabadan indim. Karşımda oldukça gösterişli bir bar vardı. Yavaş adımlarla etrafı ve insanları inceleyerek içeriye girdim. İçeri girdiğim anda yüksek müzik sesi kulaklarıma ulaştı ve burayı şimdiden sevmiştim. İçerisi gayet kalabalıktı ama güzel ve boş bir masa bulduğumda oraya doğru ilerledim. Tek başına içmek bana göre çok sıkıcıydı. Keşke Leyla burada olsaydı.

Belkide birileriyle tanışabilirdim. Fakat kimin ingilizce bilip bilmediğini bilmiyordum. Belkide birileri benimle tanışmak istemeliydi. Barmene güzel bir sipariş verdim ve beklemeye başladım. Barmen içeceği bana uzattı ve bende alıp içmeye başladım. Kesinlikle mükemmeldi. Tekrar masama dönüp etrafı gözlemledim ve müziğin ritmine ayak uydurdum.

Görebildiğim kadarıyla benim gibi yanlız olan bir kaç kişi vardı. Bir kaç erkek ve bir kız. Onlarda yanlız takılan tiplerdi sanırım. Belkide benim gibi turistlerdi. Gözlerimi uzun süre tek başına içen oldukça güzel bir kızın üzerinde tuttuğumda kız beni fark etti ve gülümsedi. Bende gülümseyince olduğu yerden kalkıp yanıma doğru yürümeye başladı. Kız o kadar iddialı bir elbise giymişti ki ben bile hayran olmuştum. Eminim buradaki bütün erkekler onunla tanışmak istiyordur.

Kız yanıma geldiğinde gözlerimi siyah dekolteli elbisesinden çektim. Onu giyebilecek bir fizik gerçekten mükemmel olmalıydı. Kız yanıma gelip bir şeyler söylediğinde onu anlamıyordum. Anlaşılan Sırpça konuşuyordu. Ona onu anlamadığımı turist olduğumu söylediğimde güldü ve ingilizce konuşmaya başladı.

"Oysaki buralı gibi görünüyordun." Dedi. Bende gülümsedim. Arkadaş edinmekte pek iyi değilim evet. Ben cevap vermeyince gözlerini benden çekti ve etrafı incelemeye başladı.

"Bak bence şu çocuk tam senlik, ne dersin?" Gözleriyle işaret ettiği yere baktığımda az önce benim gördüğüm yanlız takılan gençlerden biriydi. Fakat oldukça genç duruyordu. İkimizde çocuğu izlerken o da sonunda bizi fark etti ve çapkın bir şekilde gülümsedi. Ben gözlerimi çocuktan çektiğimde karşımdaki kız hala onunla bakışıyordu.

"İsmin ne?" Diye bir soru yöneltmemle kız gözlerini çocuktan ayırıp bana baktı.

"Diana. Senin?"

"Duygu." Dediğimde düşünür gibi yapmıştı.

"Türk müsün?" Diye bir soru sordu.

"Evet." Diye kısaca cevap verdim.

"Benim bir Türk arkadaşım var onunla tanışmak ister misin?" Dedi gülümseyerek. Bende gülümsedim ve "Neden olmasın?" Dedim.

"Peki o zaman numaranı verir misin? Yarın bir buluşma ayarlayalım birlikte takılalım." Demesi üzerine "Arkadaşın erkek mi?" Diye bir soru sordum. "Tabi kızım ne sandın? Hatta yıllardır tanıdığım en yakın arkadaşım." Dediğinde bu kızla iyi anlaşacağımızı hissetmiştim. Numaramı kıza verdim ve onun numarasını da kaydettim.

Bloody Eyes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin